Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miissä menee raja miehen valehtelussa jotta et enää katsoisi sitä läpi sormien?

Vierailija
12.05.2021 |

Jos mies esim valehtelee pituuttaan 0,5cm ylöpäin, onko se ok? Entä 2cm, 5cm, 10cm+??

Entäs ikä? Välillä unohtuu että oon täyttäynyt jo tänä vuonna. Meneekö se siitä poikki? Entä -5v? Se kun menee helposti läpi. Myös -10v.

Entä omaisuus, jos ne instakuvat onkin otettu kaverin kämpässä, olisiko se ok? Siis jos kyseinen mies ei siis missään vaiheessa kuitenkaan väittänyt suvisaaristossa olevaa kivitaloa ja autotallissa olevaa audia omikseen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍗🍗🍗🦴

Vierailija
2/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten pitkään olisin miestä tapaillut, vai enkö vielä ollenkaan? Pituus ei mua suuremmin kiinnosta, eli en sellaista ala kyselemään. Jos mies olisi itse kertonut olevansa vaikka 178cm pitkä, mutta olisi oikeasti 176cm, niin tuskin mä moista huomaisin. 10 cm ero on jo niin iso, että sen kyllä huomaa.

Iän kanssa saattaa itsellänikin käydä niin, että sanon vanhasta tottumuksesta olevani esim. 36-vuotias, kun en muista että täytin viime viikolla 37. Tuo on minusta inhimillinen virhe, ei sinänsä valehtelua.

Varsinainen valehtelu on mulle turn-off eikä anna ihmisestä kovin fiksua mielikuvaa. Jos parisuhdetta hakee, niin ei ole järkevää valehdella asioista, joista todennäköisesti joskus jää kuitenkin kiinni. Vaikka tuntematon ihminen uskoisikin sinut 5 vuotta nuoremmaksi kuin todellisuudessa olet, niin et sä kuitenkaan oikeassa parisuhteessa voi ikääsi kovin pitkään valehdella, joten miksi aloittaa suhde sillä tavalla? Vai etkö vakavaa ja pitkäkestoista suhdetta edes hae?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kun ne valehtelee aina kaikesta niin joko hyväksyt sen tai et ole miehen kanssa. Nämä on vaihtoehdot.

Vierailija
4/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi valehdella yhtään mistään? En menisi treffeille valehtelevan miehen kanssa ja jos miehen epärehellisyys paljastuisi myöhemmässä vaiheessa, niin olisihan se iso kriisi, josta suhde ei varmaan selviäisi.

Vierailija
5/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaisin että mies selvästi valehtelee, saati jos vielä johtaakseen minua tahallisesti harhaan, niin siinä se raja tietenkin kulkee.

Vierailija
6/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaisin että mies selvästi valehtelee, saati jos vielä johtaakseen minua tahallisesti harhaan, niin siinä se raja tietenkin kulkee.

Jos 2v seurustelun jälkeen selviäisi ettã mies on 3cm ilmoitettua lyhyempi niin jättäisit? Joopa JOooh.

Vierailija
7/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi valehdella yhtään mistään? En menisi treffeille valehtelevan miehen kanssa ja jos miehen epärehellisyys paljastuisi myöhemmässä vaiheessa, niin olisihan se iso kriisi, josta suhde ei varmaan selviäisi.

Sun kaltaisen autistin kanssa ei varmaan kannata pilailla yhtäãn. Jos vaikka ottaisi jotain todesta ja sitten tulisi "iso kriisi".

Vierailija
8/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaisen autistin kanssa ei varmaan kannata pilailla yhtäãn. Jos vaikka ottaisi jotain todesta ja sitten tulisi "iso kriisi".

Mikä vuoden 2009 ala-asteikänen sä oot kun sanot toista autistiksi vaan, koska sen mielipide eroaa sun omasta? Menkää ulos koskemaan nurmea... Nettiä on selattu vähän liian paljon ja katkerasti.

Vierailija
9/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vuoden 2009 ala-asteikänen sä oot kun sanot toista autistiksi vaan, koska sen mielipide eroaa sun omasta? Menkää ulos koskemaan nurmea... Nettiä on selattu vähän liian paljon ja katkerasti.

Ok boomer-täti

Vierailija
10/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu on selkeästi ei. Yleensä toki huomaa heti vaikka tuon pituuden, koska valehtelijat ovat usein itseäni lyhyempiä. Ja vaikka se itseä pidempi minulle riittää, niin valehtelu on vaan ei. Puolen sentin-sentin virheet nyt ihan sama sinällään, koska harva tietää oikeaa pituuttaan, minäkin olin pitkään luulossa että olen samanmittainen kuin kouluaikoina mitattu. Reilu 30-vuotiaana en ollutkaan. Lääkärin mittaustenkaan tarkkuus ei kai liene niin varma.

Vierailija
11/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo, että päälläni oleva mekko näyttää kivalta, vaikka se olisi valhetta, ok. Kaikki tuota vakavampi valehtelu ei olisi ok. Pituudesta, iästä, kengän koosta valehtelu menee mekko kategoriaan, ei mitään väliä. Jos kuvissa Elvis tekee "omaisuudellaan" aivan sama, kun en moiseen stefanoon kiinnittäisi kuitenkaan mitään huomiota.

Vierailija
12/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä tuota siellä sun profiilissa.

Vierailija
13/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos nainen muistaa olevansa 10 vuotta nuorempi, 10 kg laihempi ja kertoo olevansa ammatiltaan lentoemäntä (oikeasti bussikuski)? Ja se maaginen ratsastuskuva Alanyastakaan ei ole nainen itse, vaan kaverinsa...

Vierailija
14/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok boomer-täti

Osu ja uppos :D

Vierailija
15/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En katselisi valehtelevaa miestä montaakaan päivää. Jos mies valehtelee pienestä asiasta, miten voin luottaa hänen sanaansa isommissa asioissa? 

(Valehtelu ei sitten ole sama kuin turhaan kumpaanin mieltä pahoittavien asioiden sanomatta jättäminen. Tiedoksi av-miehille)

Vierailija
16/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt mietitään ihan tällai hypoteettisesti, niin mieti sellainen mielikuva, että kertoisit nuo kaikki asiat prikulleen niin kuin ne ovatkin. Siis ettei valehtele ollenkaan niin mieti... Oisko aika jännä?

Vierailija
17/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen valehtelu varsinkin tuollaisista pikkuseikoista on ihan totaalinen turn off. Päättäisin välittömästi tapailun/orastavan parisuhteen jos kävisi ilmi että mies on valehtelija. 

Vierailija
18/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi pituudesta valehdella 2cm sinne tänne. Iän kertominen nuoremmaksi vaikuttaa tahalliselta harhaanjohtamiselta. Ei kumppanimateriaalia.

Mun eksä valehteli sisarustensa määrän, koska sitä hävetti kun niitä oli niin monta. Sillä oli kyllä päässä vissiin muutakin vikaa kun ei normaalit ihmiset valehtele tollasista (esim just se 2cm pituusero).

Vierailija
19/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se parisuhde kestä, jos naiselle ei valehtele. Valehtelulla kohotetaan naisen olematonta itsetuntoa.

Vierailija
20/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuessa ei saa valehdella. Eikä suhteessa tärkeistä asioista.