Vinkkejä miten unohtaa mies!
Eli sain tarpeekseni miehestä, joka vain halusi minulta seksiä ja itse olisin toivonut jotain enemmän. Olemme tunteneet vuoden ja tapailleet säännöllisesti. Sain vain tarpeekseni, kun mies ei yhtään arvosta minua ja suhde eteni niin, että hän sanoi milloin sopii tavata ja milloin ei. Olin/Olen niin ihastunut, että järjestin aikaa vaikka millä keinolla jne. Antakaa siis vinkkejä miten unohtaa kyseinen mies!
Kommentit (33)
Kuulostaa siltä ap tarina, että taas yksi naimisissa oleva ukko haluaa seksiä. Jos saat Ap selville, että mies onkin naimisissa niin ei muuta kuin tietoa vaan vaimolle minkälainen häntäheikki sillä on151
Vierailija kirjoitti:
Miten tämäkin nyt liittyy millään tavalla lapsuuteen...?
Veikkaan, että ap ei jutellut niille luokan kilteille pojille? Tästä juontuu, että haaskaa aikuisenakin aikaansa ja rakkauttaan vain jänniin alfachadeihin. Ihan veikkaus vain.
Tunsin yhden joka tapaili 30v vanhempaa miestä aina vain hotellissa. Mikään ei ollut naisen mielestä epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että ap ei jutellut niille luokan kilteille pojille? Tästä juontuu, että haaskaa aikuisenakin aikaansa ja rakkauttaan vain jänniin alfachadeihin. Ihan veikkaus vain.
Mikset itse juttele.
Miksi naiset haluavat vain miehiä, jotka eivät saisi haluta heitä?
Kuulostaa niin että mies on naimisissa!! Just siis toi, että tavataan kun miehelle sopii ja yhtäkkiä mies ei ole kiinnostunut, koska vaimo on kotona...
Lapsuuteen nyt liittyy aika moni asia. Jos isä ei ole huomioinut, niin nainen herkästi menee suhteeseen jossa on kynnysmatto vaan . Eli ei arvosta itseään. Surullista.
Vituttaa miehet ja ylipäätään ihmiset, jotka käyttävät hyväkseen toisen tunteita.
Jostain syystähän tämä ap:n tapauskin on itse roikuttanut ihastunutta naista kehissä. Itse en ikinä kykenisi harrastelemaan seksiä ym. sellaisen kanssa kenen tietäisin olevan itseeni kovin ihastunut ja itse en olisi.
Julistat miehen narsistiksi ja haukut sen kaikille tutuille .
Mies on kyllä virallisesti naimisissa, mutta asuvat eri osoitteissa . Mies on sanonut, että haluaa olla kanssani. Tiedän, tyhmä minä...mutta aluksi ajattelin, että se on vain pientä flirttiä, mutta nyt olen mennyt ihastumaan mieheen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haluavat aina niitä miehiä, jotka eivät halua heitä?
Miksi miehet ovat sellaisten naisten kanssa, joita eivät halua? TÄMÄ on se ongelma. Jokainen tietää vaan omat halunsa ja ajatuksensa.
Koska miehille kelpaa pillu lähes aina, niidenkin naisten joiden kanssa ei kiinnosta seurustella. Tähän vielä päälle se, että nainen luonnostaan pyrkii saamaan miehen joka on oman tason yläpuolella, niin soppa on valmis.
Hanki uusi mies tai joku kiva vibra.