Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä ei taida enää olla Suomen suosituin keskustelupalsta

Vierailija
12.05.2021 |

Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla ja nykyisillä ylläpítotoimilla ei ainakaan tule vilkastumaan.

Hienoa Sanoma! 👏👏👏

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen suosituin miesvihapalsta. Kiitos Sanoma!

Vierailija
2/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on? Kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme minuuttia on avaus ekalla sivulla keskipäivällä ja sama tahti ollu niin kauan kuin muistan. Sä voit mennä pois, kukaan tuskin kaipaa ruikuttajia.

Vierailija
4/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä minä en tiedä, mutta tämä ei ainakaan ole. Eihän täällä voi edes keskustella, kun valtaosa avauksista poistetaan. Ap

Vierailija
5/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen suosituin a s t roturffauspalsta.

Vierailija
6/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä minä en tiedä, mutta tämä ei ainakaan ole. Eihän täällä voi edes keskustella, kun valtaosa avauksista poistetaan. Ap

Poistetaan ja aivan täysin syystä. Olen tänään mm. ilmoittanut ylläpidolle "keskustelunavauksia", joissa hu^ritellaan tai fantasioidaan pikkulasten t*appamisella. Ja ilmoitan jatkossakin joka kerta kun tällaisia näen. Olisi kiinnostavaa nähdä minkälaiset ihmisperseet näitä aloituksia tehtailevat. 

Vierailija
7/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistetaan ja aivan täysin syystä. Olen tänään mm. ilmoittanut ylläpidolle "keskustelunavauksia", joissa hu^ritellaan tai fantasioidaan pikkulasten t*appamisella. Ja ilmoitan jatkossakin joka kerta kun tällaisia näen. Olisi kiinnostavaa nähdä minkälaiset ihmisperseet näitä aloituksia tehtailevat. 

Mies viha-aloituksia et ilmianna? En pystynyt edes kirjoittamaan tuota sanaa oikein, kun sensuuri iski...

Vierailija
8/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo nuo poistetaan ihan syystä. Mutta on oikeesti paljon hyviä keskusteluja, jotka poistetaan siks ku joku haluaa poistattaa ne. On monia aiheita, joista voisi keskustella, mutta se ei miellytä jotain käyttäjää ja ilmiantaa aloituksen.

Ei täällä saa keskustella uskonnoista tai mistään koronaan liittyvästä. Periaatteessa salaliittoteorioistakin olisi mielenkiintoista keskustella jos niistä saisi asiallisen keskustelun aikaseks. Mutta kun tämä foorumi menee aina kiusaamiseksi, niin ketjut lähtee.

Vierailija
9/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on huono. Korona on pian ohi. Etätyöt on pian lusittu. Vuosi tässä menikin 13.3.2020 - 12.5.2021.Ei tarvitse enää roikkua vauvapalstalla. Ihmisten palstaterapiakirjoitukset riittää. Yhteenveto: suomalaisten elämä on surkiiaa elämää.

Vierailija
10/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies viha-aloituksia et ilmianna? En pystynyt edes kirjoittamaan tuota sanaa oikein, kun sensuuri iski...

Ilmiannoin aloitukset, joissa fantasioitiin nimenomaan poikalasten t*appamisella ja sil_pomisella, eli kyllä ilmiannan. 

Vierailija
11/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen suosituin keskustelupalsta on Ÿļíľàûťâ.

Tunnettu myös palstana-jonka-nimeä-ei-saa-lausua.

Vierailija
12/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni viesti menee ennakkotarkistettavaksi, eikä koskaan tule julkaistuksi, vaikka ei niissä mitään kyseenalaista olisikaan. Erikoista.

Vierailija
13/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä Ap fantasioit nimenomaan poikalasten t"_appam"_isella ja si"_lpom"_isella niin että minun oli ilmiannettava tämäkin ketju ylläpidolle?

Vierailija
14/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme minuuttia on avaus ekalla sivulla keskipäivällä ja sama tahti ollu niin kauan kuin muistan. Sä voit mennä pois, kukaan tuskin kaipaa ruikuttajia.

Kiva kun te alapeukutatte, kun joku laittaa ruikuttavalle spämmääjälle kampoihin Joka päivä näitä haukkujia on kymmeniä, suurin osa valittaa ettei saa kylvää piip palstalle.

Vierailija
15/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma ajaa tätä alas hyväksymällä imbesillien aloitukset ja sensuroimalla perusteettomasti.

Vierailija
16/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni viesti menee ennakkotarkistettavaksi, eikä koskaan tule julkaistuksi, vaikka ei niissä mitään kyseenalaista olisikaan. Erikoista.

Niissä on joku kielletty sana niin siksi ei tule julki. Sitä mikä se kielletty sana tänään on ja onko se kielletty vielä huomennakin ei voi tietää joten ihan tuurilla mennään. Muunmuuassa tuon takia tänne harvemmin viitsii mitään pitkiä ja asiallisia viestejä kirjoitella jos siellä onkin sana mikä ei mennykään läpi tai parhaassa tapauksessa koko ketju lähtee jo viestiä kirjoittaessa poistoon. 

Vierailija
17/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä Ap fantasioit nimenomaan poikalasten t"_appam"_isella ja si"_lpom"_isella niin että minun oli ilmiannettava tämäkin ketju ylläpidolle?

Miksi sinä sotket minut tuohon hulluun? Onko sinulla kaikki kunnossa? Ap

Vierailija
18/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, tämä on ihan shaissea. Kirjoitin pitkän viestin ja Johan joutui esitarkastettavaksi. Todennäköisesti tämä ketju katoaa ennen kuin se tuluu näkyviin. Mahtava alusta.

Vierailija
19/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo nuo poistetaan ihan syystä. Mutta on oikeesti paljon hyviä keskusteluja, jotka poistetaan siks ku joku haluaa poistattaa ne. On monia aiheita, joista voisi keskustella, mutta se ei miellytä jotain käyttäjää ja ilmiantaa aloituksen.

Ei täällä saa keskustella uskonnoista tai mistään koronaan liittyvästä. Periaatteessa salaliittoteorioistakin olisi mielenkiintoista keskustella jos niistä saisi asiallisen keskustelun aikaseks. Mutta kun tämä foorumi menee aina kiusaamiseksi, niin ketjut lähtee.

Ei käyttäjä-moderointi tietenkään toimi. Esim naisten ulkonäköpaineista ei saa keskustella koska heti joku läski ahdistuu ja poistattaa keskustelun. Mutta kun meitä on muitakin pläskejä, jotka nähdään keskustelu aiheesta tärkeänä. Ei se syrjintä vaikenemalla häviä

Vierailija
20/69 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananvapauden esitaistelija taipuu oikeisto- ja vasemmistotrollien edessä.