Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain syvästi häiriintyneet kostaa

Vierailija
12.05.2021 |

Nähty on

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin on, yksikään hyvinvoiva tasapainoinen ihminen ei kosta.

Menkääpä vaikka kysymään psykiatrilta onko tervettä kostaa, ihan naurettava ajatuskin!:D

Näin on

Jos isäs r.aiskaa sua a.naaliin koko lapsuuden

Siinä häiriintyy ja saattaa kostaa..

Kaikkea ei terapia paranna

Vierailija
22/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkääpä vaikka kysymään psykiatrilta onko tervettä kostaa, ihan naurettava ajatuskin!:D

Näin on

Jos isäs r.aiskaa sua a.naaliin koko lapsuuden

Siinä häiriintyy ja saattaa kostaa..

Kaikkea ei terapia paranna

Monesti terapia  on tarpeellista ja oikein. Ajattelet asiaa liian pienestä reiästä tsiigaillen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeutta ei saa jos ei sitä itse hae. Kosto on suloinen!

Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki; ei oikeutta maassa saa, ken sit' ei itse hanki.

Vierailija
24/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos joku tekisi pahaa lapselle? Tuomitsisitko jos vanhempi kostaisi?

Vierailija
25/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta huomaa sen, miten pelottavaa porukkaa tällä palstalla viihtyy.

Vierailija
26/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalitkin.  Kivan näköinen mies pyöräili ohi, soitti kelloa kun en heti väistänyt, sanoin ettei tarvi soitella.  Kului 30 vuotta tapauksesta, olin itse pyöräilemässä ja hän huuteli takaa ettei minunkaan tarvi soitella kelloa.  Tosi tapaus, anteeksi vaan, mutta aina väistän.

Vierailija
27/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Minäkin ajattelin tässä tehdä pahojani.  Ei saa antaa samalla mitalla takaisin. Vaan pitää tulla tänne nettiin uhriutumaan kuinka ikävä olin? Niinhän se meni? Miten se pahan palkanmaksu sitten hoidetaan? 

Vierailija
28/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun häirikkö kinuski juoksee esim. kampissa perässä ja roikkuu kuppilan kulmilla, äästi pentu pitkin pihoja ulisemassa, ovat hyviä esimerkkejä joihin tulee soveltaa häirinnänpoistoa.

Vierailija
29/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tulee hyvä mieli kun saan aiheutettua pahantekijöille sen mitä ne aiheuttaa mulle. Täähän ei hyviä ihmisiä satuta millään tavalla.

Mielummin oon syvästi häiriintynyt ja tyytyväinen elämässäni kuin hyväksikäytettävä kynnysmatto.

Vierailija
30/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmaa pitää joskus vähän avittaa.

Vierailija
31/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä allekirjoita täällä kommentteja kostoa vastaan lainkaan. Silloin kun olen oikeutetusti kostannut, niin minulle on tullut asiasta aina hyvä ja rauhallinen mieli. Olen kokenut saaneeni oikeutta ja asiat ovat elämässäni taas tasapainossa. Sen jälkeen voi asian unohtaa ja mennä eteenpäin hyvillä mielin. Erittäin terapeuttista ja hyvää oloa tuottavaa. Suosittelen.

Vierailija
32/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku minua tahallaan vaurioittaa, tottakai kostan. Kosto voi ollaniinkin pieni, että kertoo totuuden muille.

Vierailija
33/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tajuatte, että kynnysmattoilulta välttyäkseen ei tarvitse kostaa? Jos joutuu rikoksen uhriksi, niin siinä auttaa Suomessa laki ja terapia. Jos puoliso pettää, niin ratkaisu on ero ja tarvittaessa terapia, eikä takaisin pettäminen. Jos joku on ilkeää ja pahantahtoista seuraa, niin paras tapa jatkaa elämää on katkaista välit eikä sanoa takaisin vielä pahemmin, kun sitten se toinen sanoo siihen jotain, taas pitää kostaa ja niin edelleen.

Mikään ei ratkea sillä, että tekee asiasta pakkomielteen ja jatkaa samaa kierrettä. Koskaan se kosto ei tunnu olevan tarpeeksi suloinen eikä se toinen osapuoli ole kärsinyt tarpeeksi jotta tilit olisivat tasan, sitten pitää keksiä uusia keinoja ja vetää koko lähipiiri juonitteluun mukaan.

Kokemusta on, sekä vanhemmista että entisestä miesystävästä. Välillä joutuivat ihan aiheellisesti vääryyden kohteeksi, mutta paljon paremmin asia olisi tullut ratkaistua laittamalla rajat ja jatkamalla elämää, eikä lähtemällä johonkin kostoleikkiin jossa meni oma parisuhde ja lapset.

Vierailija
34/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintyneissä on se jännä juttu, että eivät tajua kait terveistä rajoista. En tiedä mitä heille on tapahtunut ja onko siksi niin vaikeaa vetää raja tehtyyn, ajateltuun ja oleteltuun.

Esim jos minä nyt juttelen jonkun kanssa jolle kaikki naiset ovat lähinnä panoja, on se kyllä ihan oma syy jos ei tajua ettei se niin mene.

Jos minä tekisin lasun pikkuihmisestä jonka "vanhemmat" lähinnä nai ja pahoinpitelee toisiaan, siinä muitten addiktioittensa ohessa, niin VOI VOI.

Se on kuulkaas häiriintyneet niin että jos aiotte joku päivä opetella ottamaan paikkanne maailmassa jossa joku vielä oikeesti jotain fiksua koittaa tehdä, niin suosittelen ottamaan päänne pois just sieltä.

Kiitos.

Vierailija
35/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te tajuatte, että kynnysmattoilulta välttyäkseen ei tarvitse kostaa? Jos joutuu rikoksen uhriksi, niin siinä auttaa Suomessa laki ja terapia. Jos puoliso pettää, niin ratkaisu on ero ja tarvittaessa terapia, eikä takaisin pettäminen. Jos joku on ilkeää ja pahantahtoista seuraa, niin paras tapa jatkaa elämää on katkaista välit eikä sanoa takaisin vielä pahemmin, kun sitten se toinen sanoo siihen jotain, taas pitää kostaa ja niin edelleen.

Mikään ei ratkea sillä, että tekee asiasta pakkomielteen ja jatkaa samaa kierrettä. Koskaan se kosto ei tunnu olevan tarpeeksi suloinen eikä se toinen osapuoli ole kärsinyt tarpeeksi jotta tilit olisivat tasan, sitten pitää keksiä uusia keinoja ja vetää koko lähipiiri juonitteluun mukaan.

Kokemusta on, sekä vanhemmista että entisestä miesystävästä. Välillä joutuivat ihan aiheellisesti vääryyden kohteeksi, mutta paljon paremmin asia olisi tullut ratkaistua laittamalla rajat ja jatkamalla elämää, eikä lähtemällä johonkin kostoleikkiin jossa meni oma parisuhde ja lapset.

Laki ja terapia auttavat? Buhahaa. Suomessa hyysätään rikollisia.

Vierailija
36/36 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap narsku, jonka uhri on livennyt käsistä ja ap:ta on alkanut pelottaa hänen seuraava siirtonsa? Oma narskuni nimittäin sössötti tätä kostojuttua kun sain häneen viimein välimatkaa. Kaikilla on kuulemma omat omituisuutensa ihmisenä, niistä ei pitä tuomita eikä ainakaan kantaa katkeruutta eikä kaunaa. Ja usein se katkeruuskaan ei ole ollut todellista vaan ihminen on kuvitellut kaltoinkohtelun, mikä kertoo mielenterveysongelmista. :D

Nautin joka sekunnista, joka minuutista, hänen jokaisesta järkyttyneestä mikroilmeestään. Hahahaha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi