Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka tietää ettei omiin hautajaisiin tule ketään. Olen 32v nainen.

Nainen1988
12.05.2021 |

Kaksi serkkua joista kumpikaan ei läheinen. Isovanhemmista 2 kuolleet pois, 1 sai aivotukoksen. Isäni äiti on ilkeä narsisti. Sisaruksia ei ole. Kavereita oli viimeksi ehkä yläasteen 7.luokalla.

Kumppania ei löydy. Tai ainakaan sopivaa semmosta niin että olisi molemminpuolinen kiinnostus. Sairastan vaikeaa fibromyalgiaa jotenka en jaksa matkustaa tapaamaan jotain miestä pitkän matkan päähän. Lapsiakaan ei luonnollisesti ole eikä tule.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Varmasti tuntuu pahalta. Minäkin olen ilman lähiomaisia, joten vähän tiedän sivusta, miltä osa kokemastasi tuntuu. 

Minun hautajaisiini varmasti tulisi useampi ihminen, jos joku ne vaan järjestää. Kukaan ei ole virallisesti niin läheinen, että olisi automaattisesti hänen vastuullaan pistää ne pystyyn. 

Vierailija
22/23 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että pappi ainakin tulee ja mahd. kanttori, suntiokin saattaa raahautua kulmille, jos ei oo kiireempää tekemistä just silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet nuori vielä. Ehkä sinulla on ollut 20 huonoa vuotta, mutta elämää on vielä edessäpäin ehkä 50 vuotta lisää. Ethän anna niiden mennä ohi odotellen hautajaisia?

Lääketiede menee niin nopeasti eteenpäin, että ehkä fibroonkin tulee vielä joku sopiva hoito.

Mene ainakin terapiaan vaikean taustasi takia. Jos et jaksa tutustua ja ystävystyä livenä, niin eikö tämä nettikin ole jotain? Liity yhdistyksiin, ota sen verran vastuuta kuin jaksat, luo perinteitä. Tule osalliseksi. Luo omaa merkitystä. Sinulla on vielä koko elämä edessä.

Hautajaisissasi voi olla vaikka miten suuri joukko.