Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työpaikkavärinä

Vierailija
12.05.2021 |

meille tuli duuniin muutamaviiko sitten uusi työntekijä joka saa todella sukat pyörimään jaloissa. Minä joka todella olen siveyden sipuli, enkä todellakaan koskaan ole edes miettinyt mitään työpaikkasuhinaa. Nyt jokakerta kun ollaan tekemisissä hormoonit käynnistyy, tulee se parikymppisen nuorennaisen kiimaolo. Ja todella olen parisuhteessa ja luulen että hänkin. Ja mikä hämmentävintä, hän on varmasti yli 15 vuotta minua vanhempi,

Mitä ihmettä minussa tapahtuu. Ja kyse ei ole mistää flirtistä, aivan normi kanssakäymistä. Saan vain jäätävät fibat tuosta miehestä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen mies jo, mutta muistan aina yhden ihanan naisen työpaikalta kolmikymppisenä. Itsekin olin varattu, niin hänkin. Kun hänet näin ensi kerran hänestä hehkui sellainen seksuaalinen "aura" ja vetovoima ainakin minuun, että oikein sävähdin. Muodokas sopivasti, tumma,  aistilliset kasvot, ihana katse ja olemus, joka hehkui seksuaalisuutta. Ei mikään tosi kaunotar siinä mielessä, mutta todellinen Nainen.Kantoi naisellisuuttaan upeasti.

Ilmeisesti hän tunsi heti samaa vähän minusta, koska meillä alkoi pieni flirtti, myöhemmin koskettelut salaa , suudelmiakin, hyväilyjä ja lopulta pitkän ajan kuluttua yhteinen yksi kiihkeä yö, jossa hänen tosi kuuma eroottisuutensa oikein näkyi ja tuntui. Sitten se vain loppui vaikka molemmat nautimme kyllä ja minä vaihdoin työpaikkaakin.

Vierailija
2/2 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka on vaarallinen paikka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä