En kehtaa mennä ulos kesävaatteissa
On niin kuuma ettei voi verhota itseään vaatteisiin. En kehtaa mennä ulos kesävaatteissa, näytän niin kamalalta. En kehtaa edes kääriä lahkeita.
Kommentit (24)
- älä mene ulos
- pistä farkut ja pitkähihainen
Ei voi olla niin vaikeaa.
Eilen kun kävin kaupassa neljän maissa, panin merkille miten eri tavoin ihmiset olivat pukeutuneet. Yhdellä sortsit, nuoremmalla tytöllä jopa karvareuhkainen toppis. Itse lähdin normi kevätvaatteissa kevyellä kaulaliinalla. Ihanasti aurinko lämmitti +20, mutta varjossa heti viileempää. Älä ajattele tuollaisia, pukeudut juuri niinkun haluat. Viestistäsi ei käynyt ilmi, häpeätkö laihuutta vai lihavuutta, mutta sama se jokainen meistä on sellainen kun on. Viis kenenkään katseista, nauti keleistä siis.
Vierailija kirjoitti:
Eilen kun kävin kaupassa neljän maissa, panin merkille miten eri tavoin ihmiset olivat pukeutuneet. Yhdellä sortsit, nuoremmalla tytöllä jopa karvareuhkainen toppis. Itse lähdin normi kevätvaatteissa kevyellä kaulaliinalla. Ihanasti aurinko lämmitti +20, mutta varjossa heti viileempää. Älä ajattele tuollaisia, pukeudut juuri niinkun haluat. Viestistäsi ei käynyt ilmi, häpeätkö laihuutta vai lihavuutta, mutta sama se jokainen meistä on sellainen kun on. Viis kenenkään katseista, nauti keleistä siis.
Jos on lähtenyt aamulla varhain esim polkemaan pyörällä niin toppis on ollut varmaan ihan pätevä. Iltapäivällä ja aamupäivästä jo toki eri meininki.
Eilen ainakin tosi monella oli ihan takki ja housut päällä.
Minäkään en kehtaa liikkua ulkona, en käydä kaupassa, en tavata kaveria. Häpeän itseäni hirveästi.
Masentaa vaa maata kaikki päivät ja selata puhelinta.
En osaa ees ostaa vaatteita jotka näyttäis hyviltä ku itseään pitää peitellä.
Kroppahäpeä on pahin mutta häpeän muutenkin itseäni. Hävettää olla tällänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on lähtenyt aamulla varhain esim polkemaan pyörällä niin toppis on ollut varmaan ihan pätevä. Iltapäivällä ja aamupäivästä jo toki eri meininki.
Itsekin näin eilen tyypin toppatakki ja pipo päällä klo 15 aikoihin kun Vantaalla oli +25. Aamullakaan ei ollut niin kylmä että olisi tuolle varustukselle ollut tarvetta, kävin koiran kanssa aamulenkin klo 6.30-7.30 ja jo silloin oli n 15 astetta lämpöä.
Mä oon koko kesän peittävissä vaatteissa aurinkoihottuman takia.
En kehtaa minäkään. Tänään oli pakko raahautua ihmisten ilmoille ja vedin t-paidan päälle ison maiharitakin, jotta saan piilotettua koronavuoden tuomat 5kg. Kaikki housut liian tiukkoja ja näyttää hirveältä.
Minä pukeudun ohuisiin, mutta väljiin, peittäviin vaatteisiin, koska viihdyn niin parhaiten ja näytän myös mielestäni parhaimmalta (jos tästä yli 10 kg ylipainoisesta kropastani voi niin sanoa ).
Tällä pallolla on aika monta miljardia ihmistä ja kaikki erinäköisiä. Veikkaanpa, että vaikka itse en mikään perhonen olekaan, niin taatusti löytyy vielä paljon pahemmankin näköisiä. Minua ei kiinnosta pätkääkään, mitä muut ajattelevat ulkonäöstäni. Pukeudun juuri niin kuin hyvältä tuntuu (toki yleisten normien mukaan niin, etteivät nännit ja vesirako vilku). Ei haittaa pätkääkään, jos joku random vastaantulija ajattelee, että karseat läskireidet näkyvät sortsinlahkeista tai iik kun topin narujen alta näkyy rintsikan olkain. No voivoi. Sopii kääntää katse muualle, etteivät silmät puhkea.
Nuorempana mietin samansuuntaisia asioita, olen tosissan ruma ja läski nainen, mutta jossainvaiheessa lakkasin välittämästä mitä muut ajattelevat. Löysin itseni ja lähdin ulos.
Ei kiinnosta mitä muut ajattelevat, joskus joku haluaa mielipiteensä artikuloida, yleensä näytän keskaria tai vastaan yhtä törkeästi.
Etsi joku lähikallio, nurmikkoalue tai mikä vain. Laita päälle hiaton paita, ota viltti, musiikkia ja juomaa mukaan. Nauti tulevasta kesästä.
Asiat kääntyvät paremmiksi.
Minä taas kehtaan. Tänäänkin menin kirkkaan värisessä kesäpaidassa. Olen nainen ja 110 kg. Uimapukukin on ostettu kesää varten. En ole koskaan hävennyt itseäni. Nautin kesästä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kehtaan. Tänäänkin menin kirkkaan värisessä kesäpaidassa. Olen nainen ja 110 kg. Uimapukukin on ostettu kesää varten. En ole koskaan hävennyt itseäni. Nautin kesästä.
Heh, tuosta värikkäästi pukeutumisesta että itselläni oli tänään ihan todella ylipukeutunut ja huomiota herättävä olo kun olin laittanut päälleni uuden kuusenvihreän tunikan. Yleensä pukeudun kokonaan mustaan :D
Suomessa kesä on niin lyhyt ja vain kerran vuodessa.
Typerää edes ajatella näin, kaikilla on oikeus viettää aikansa kesällä juuri niissä vaatteissa kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tuosta värikkäästi pukeutumisesta että itselläni oli tänään ihan todella ylipukeutunut ja huomiota herättävä olo kun olin laittanut päälleni uuden kuusenvihreän tunikan. Yleensä pukeudun kokonaan mustaan :D
Sehän on kaunis hillitty väri. Minulla oli vaal.kirkkaan turkoosi kesäjakku. Jos käyttää yleensä mustaa niin se voi tuntua vain itsestä, että on liian värikäs. Vihreät sävyt ovat hillittyjä ja kauniita. Minulla on keltaisia, viininpunaisia jne. Housut ovat yleensä mustat. Pidä ihmeessä kaunista vihreää tunikaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kaunis hillitty väri. Minulla oli vaal.kirkkaan turkoosi kesäjakku. Jos käyttää yleensä mustaa niin se voi tuntua vain itsestä, että on liian värikäs. Vihreät sävyt ovat hillittyjä ja kauniita. Minulla on keltaisia, viininpunaisia jne. Housut ovat yleensä mustat. Pidä ihmeessä kaunista vihreää tunikaasi.
Kiitos! Pidän kyllä :)
Kuule, yksikään ihminen ei ole susta kiinnostunut. Se on silkka totuus. Luulet vain että tuijottavat sinua mutta todellisuudessa kukaan ei piittaa miltä näytät.
Kaikki nautti jädekitkan antimista, harva on enää missin mitoissa. Rohkeasti vaan baanalle.
Suurin osa ihmisistä ulkona on täysin näkymättömiä, ei heitä kukaan huomaa vaikka haluaisivat.