Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ollut töissä yli 10 vuoteen (työttömyys,äippäloma, kotihoidontuki) mitä opiskella että työllistyy? Olen vanha 36v eli ei mitään

Vierailija
12.05.2021 |

10 vuoden tutkintoa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40v ja työkkäri pakottaa kouluun. En ole ollut 8v töissä ja minut on irtisanottu sairauden takia vakipaikasta.

Ongelmana on se että kaikki koulut on kaukana ja muutenkin pikkukylässä ei ole työpaikkoja.

Mitään fyysisesti raskasta en voi tehdä.

Vierailija
22/25 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 40v ja työkkäri pakottaa kouluun. En ole ollut 8v töissä ja minut on irtisanottu sairauden takia vakipaikasta.

Ongelmana on se että kaikki koulut on kaukana ja muutenkin pikkukylässä ei ole työpaikkoja.

Työkkäri ei voi pakottaa mihinkään. Sanot vain, että jatkat työn etsimistä niin se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Isännöitsijänä tutkinto

Kukaan ei palkkaa vastuulliseen tehtävään ihmistä, joka on ollut puolet elämästään kotona. Kotiäitien työ on arvokasta sis ihan oikeasti, mutta työelämässä se ei paljon lohduta

Mä olin 39v ja ollut 7 vuotta kotona lasten kanssa. Sain vastuullisen työn ja tälläkin hetkellä eli 52 teen toista todella vaativaa työtä. Ei ole kukaan kysynyt kotiäitivuosistani ikinä.

Vierailija
24/25 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkkäri ei voi pakottaa mihinkään. Sanot vain, että jatkat työn etsimistä niin se riittää.

Työkkäri voi tehdä velvoittavan koultustarjouksen. Silloin on haettava tai saa karenssin. Toki jos on lääkärintodistus, ettei alalle kykene niin ei silloin karenssia tule.

Vierailija
25/25 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetusala

Pakua voi ajaa B-kortilla ilman tutkintoa