Jos saisit lähteä nyt minne tahansa maahan lomalle, minne menisit?
Kauhea matkakuume jälleen!
Minne maahan menisit, jos nyt saisit lähteä jonnekin? Perustele matkakohteesi.
Kommentit (18)
Espanjaan, on kuin toinen kotini (tai olihan se 3 vuoden ajan...)
Olen lähdössä Espanjaan ensi kuussa, toinen kotini on siellä. Olin siellä muutenkin koko talven, vasta huhtikuussa palasin kotimaahani.
Espanjaan. Katson espanjalaista sarjaa i'm alive
Italiaan. Roomaan tai Sisiliaan, jossa en ole ikinä käynyt.
Lontooseen, elämänmakuiseen kaupunkiin.
Itävaltaan tapaamaan ystäviä, joita en ole nähnyt yli vuoteen.
Italiaan maaseudulle. Ja sitten kokisin elämäni romanssin.
Georgiaan tapaamaan sukulaisia ja nauttimaan hyvästä viinistä ja ruoasta.
Italiaan, Toscanaan tai Piedmonteen. Kaunista maaseutua, ihania kyliä, lämpöä, mahtavaa ruokaa ja erinomaisia viinejä. Oma vuokrattu villa, jossa on uima-allas.
Noilla tiedoilla aika mahdoton päättää. Jos voisi turvallisesti lähteä viikonloppulomalle (to-su tai pe-ma) niin Euroopassa olisi vielä montakin kiinnostavaa kohdetta, mm. Wien on vielä näkemättä.
Viikon, tai reilun viikon lomakohteeksi sopisi esimerkiksi Islanti. Myös mm. Georgia tai Armenia kiinnostaisi
Jos olisi mahdollista ottaa lomaa vähintään kaksi viikkoa tai vielä enemmän, niin Alaska. Kanada, Australia, Etelä-Amerikka.
Juuri nyt haluaisin matkustaa Lontooseen tai New Yorkiin, kummassakin olen käynyt aiemmin.
Norjaan. Hieno paikka alkukesästä.
Perjantaina tulen viikoksi Suomeen lomailemaan ja sieltä sitten lähden viikoksi Pariisiin. Sitten palaan kotiini Ruotsiin.
Jenkkeihin!
Tosin lomani saisi olla vuoden pituinen, jotta ehtisin käydä kaikissa kiinnostavissa paikoissa. Oon aina unelmoinut road tripistä Jenkeissä, joskus sen vielä toteutan.