En pysty käymään miesystävän kanssa suihkussa
Kommentit (23)
Ei tarvitse käydä jos ei tunnu oikealta. Olen ollut mieheni kanssa 10v yhdessä enkä muista että olisimme käyneet yhdessä suihkussa. Saunassa kylläkin mutta peseydytään erikseen.
Mitä tuonne männöö itteesä esittellemmää. Eikkö tuo oo nähnynnä sinut jo kerra.
Sama, en saa henkeä kun toinen lääppii lämpimässä suihkussa. Kerran pyörryin siihen
Me ollaan isoja ja meillä on pieni suihku. Ei tarvitse edes miettiä yhdessä suihkuttelua.
Miks pitäs? Onko se kyykkyvatkaus jonkun mielestä kivvoo kaheltavaa?
Miksi siellä pitäisikään yhdessä käydä? Ei sitä kuitenkaan mahdu yhden suihkun alle kaksi ihmistä kunnolla pesemään. Eri asia jos on kaksi suihkua vierekkäin mutta voihan silloinkin erikseen käydä. Ei yhdessä suihkuttelu mikään pakollinen kokemus ole.
Käyttekö yhdessä kakalla ja pissallakin.
Vierailija kirjoitti:
Sama, en saa henkeä kun toinen lääppii lämpimässä suihkussa. Kerran pyörryin siihen
No huh. Melkoisen energiavampyyrin olet löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä pitäisikään yhdessä käydä? Ei sitä kuitenkaan mahdu yhden suihkun alle kaksi ihmistä kunnolla pesemään. Eri asia jos on kaksi suihkua vierekkäin mutta voihan silloinkin erikseen käydä. Ei yhdessä suihkuttelu mikään pakollinen kokemus ole.
Yhdessä suihkussa käyminen on kivaa. On ihanan tuntuista hieroa saippuaa miehen selkään, reisiin ja pakaroille. Meille riittää yksi suihku ja pieni suihkuhuone. Meillä on myös pieni koti, mutta iso rakkaus.
Eihän siinä olekaan mitään järkeä käydä yhdessä suihkussa, hyvä ettet pysty.
Ei käy edes mielessä, että pitäisi mennä miehen kanssa samaan aikaan suihkuun.
En minäkään halua käydä naisystäväni kanssa suihkussa kun se alkaa aina pyllistellä ja tyrkyttää itseään kun tarkoitus olisi kuitenkin ollut peseytyä. Ei aina jaksa jumputtaa.
Normaalisti suihkuun nyt ei tule ängettyä yhdessä mutta kyllä saunan yhteydessä on kiva vaikka välijäähdyttelyn lomassa halata suihkun alla ja viedä käsiä pitkin toisen ihoa. Tietysti sitten varsinaisen pesun yhteydessä annetaan tilaa toiselle.
Mä oon tykänny naisen kanssa aina yhteisistä suihkuhetkistä. Toinen pesee selän ja mä pesen naisen hiukset. Mun mielestä tosi jees. Yhteisiä hetkiä.
Silloin nuorena tuli käytyäkkin. Oli ammekkin ja siinäkin tuli useasti yhdyttyä sylikkäin.
Älä menekään. Pitäisikö erota, jos on muutenkin jokin epäilyttää? :O
Minä rakastan mieheni hyväilyä suihkussa.