Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko tehdä mitään jos naapuri tukkii autolla kulkuväyläni?

Vierailija
11.05.2021 |

Rivitalossa ollaan ja kun naapuri laittaa autonsa ovensa eteen, niin tukkii samalla mun kulkuni omaan kotiini. Pääsen just sisään mutta, jos on kädessä kaksi kassia, osuu toinen naapurin autoon. Jos tarvisin ambulanssia, ei se mahtuisi eikä edes paarit. Taloyhtiön hallitus laittaa vain lappuja ettei ovien eteen saa pysäköidä. Eikä poliisi varmasti auta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna pakoputkessa on aina mukava yllätys.

Vierailija
22/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on alvalttia luiska eli se pelastustie teidän molempien etuovien edessä, niin vedä liidulla viiva siihen keskelle. Omalle puolelleni vetäisin ruksin tai kirjoittaisin parkkeerauskielto. Muut naapurit näkee mistä on kyse. Nolaa se kunnolla, Häpeä ei ole kiva tunne, kun kaikki alkavat katsoa sitä alta kulmain.

Jos siis isännöitsija ja hallituksen puh.johtajakaan ei tee mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on isommat parkkiruudut.

Vierailija
24/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko siihen oman kulkutien eteen laittaa vanhan fillarin tms,? Ambulanssimiehet potkaisevat sen helposti tieltään, mutta naapurilla ei ole mitään oikeutta koskea sun omaisuuteen. Joku kyttäämään mitä se tekee,  ja sitten asia hoitoon. Kuvaus tietenkin.

Vierailija
25/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että et mahdu ohittamaan autoa. Lähetä sama asia myös isännöitsijälle sähköpostilla. Sähköposti jää tietokoneen muistiin niin voit todistaa asian. Sitten voit vetäistä kunnon naarmun autoon. Jätä lappu tuulilasiin. Kirpparilta ostamasi lipasto osui autoon. Lipaston lakkapinta vaurioitui. Onko autossa täyskasko vai maksatko käteisellä?

Vierailija
26/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruna pakoputkessa on aina mukava yllätys.

Mä olen tehnyt tämän eräälle häirikölle.

Auto ei siitä hajoa, muttei käynnistykään. 😁

Vierailija
27/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin auton parkkeeramisesta mahdollisimman vaikeaa pyörän, kukkaruukkujen tms avulla. Lisäksi lakkaisin varomasta auton pintaa.

Saattaisi käydä jopa niin, että siimaleikkuri osuisi omalla pihallani sorakasaan, josta ikävästi sinkoaisi pikkukiviä vauhdilla myös pihaportista ulos. Olisi niin valitettavaa, jos siitä jonkun väärin parkkeeratun auton maalipinta vahingossa kärsisi.

Vierailija
28/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisi tosiaan kokeilla sitä oman ovenedustan blokkaamista jollain esineellä, niin naapuri ei pääse ajamaan siihen siirtämättä estettä. Tämä ei tietenkään olisi tarkoitettu pysyväksi ratkaisuksi, vaan toiveena olisi että löydettyään sallitulle pysäköintipaikalle ei enää palaisi ovesi eteen.

Toisaalta olen myös kusipellin vannoutunut kannattaja.

Vierailija
29/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita isännöitsijälle viestiä, hän voi laittaa siirtokehoitus-lapun. Siirto menee auton omistajan piikkiin.

Korostat siis juurikin tuota, että kyseessä on pelastustie. Yksi vaihtoehto on, että taloyhtiö hommaa jonkunlaisen kevyen puomin niin, että se estää autolla ajon talojen eteen. Toki tuollaisen voi käydä siirtämässä tieltä pois, mutta tällöin taloyhtiön pitää asiaan puuttua jo ihan kunnolla.

Meillä lähellä yksi taloyhtiö laittoi betoniporsaita sinne tänne tontilleen halutessaan estää ajot portaiden eteen.

Yksi asukkaista ilmoitti asiasta pelastuslaitokselle, ja yhtiö joutui poistamaan porsaat.

Vierailija
30/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulilasiin nimetön lappu että tankissa on 3 kiloa sokeria. Siinähän hinauttaa autonsa korjaamolle tankin tyhjennykseen. Älä jätä sormenjälkiä lappuun.

Vierailija
31/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulilasiin nimetön lappu että tankissa on 3 kiloa sokeria. Siinähän hinauttaa autonsa korjaamolle tankin tyhjennykseen. Älä jätä sormenjälkiä lappuun.

Siis pelkkä lappu riittää. En kehota rikokseen.

Vierailija
32/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kunnalla ole pysäköinninvalvontaa, jonka voisi soittaa hätiin? Isoissa kaupungeissa ainakin kuuluu parkkipirkkojen tehtäviin pitää pelastustiet auki. Jos parkkeeraaminen jatkuu muutaman muistutusmaksun jälkeen, naapurin auto hinataan kunnan toimesta varikolle, josta sen voi sitten suolaiseen hintaan lunastaa.

Vierailija
33/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta olen myös kusipellin vannoutunut kannattaja.

Kusipelti on aina harkitsemisen arvoinen toimenpide.

Vierailija
34/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ikkunaan lappu jossa lukee että löysytit yhden renkaan pultit. Saatpa ainakin jotain hupia kun kiertelee avaimen kanssa renkaat läpi

Tää oli mun lemppari.

Vierailija
35/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä polttaisin sen auton joku yö, ja siunailisin sitten miten maamuuminuoriso oireilee näköalòjen puutetta.

Vierailija
36/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama painava kukkaruukku istutuksineen oven eteen ja polkupyörä viereen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän