En uskalla ottaa koronarokotetta.
En uskalla mennä ottamaan se. Pelkään pahaa allergista reaktiota, aivovertulppaa ja niitä muita sivuvaikutuksia jotka siitä tulee.
Olen kerran jäykkäkouristusrokotteesta saanut noin tunnin jälkeen jotain outoja suuoireita. Tuntui kuin kieli olisi turvonnut ja kurkkukin tuntui oudolta.
Sain jäykkäkouristusrokotteen nyt uudestaan ja minun piti olla tunti seurannassa sekä ottaa Histec ennen.
Kommentit (64)
Fimea sivuilta: Suomessa annettu 5 miljoonaa rokotetta. Yhteensä tullut 100 vakavaa haittailmoitusta, joissa niissäkin rokotteen ja haitan yhteys vielä avoin.
Ottakaa se rokote. En tajua teitä, jotka mieluummin otatte koronan paljon todennäköisemmät pahat riskit kuin rokotteen, jota on jo yli vuosi (maailmalla alkoi ensimmäiset testirokotukset keväällä 2020) tykitetty miljooniin ihmisiin. Haitat olisivat tulleet jo.
Vierailija kirjoitti:
Fimea sivuilta: Suomessa annettu 5 miljoonaa rokotetta. Yhteensä tullut 100 vakavaa haittailmoitusta, joissa niissäkin rokotteen ja haitan yhteys vielä avoin.
Ottakaa se rokote. En tajua teitä, jotka mieluummin otatte koronan paljon todennäköisemmät pahat riskit kuin rokotteen, jota on jo yli vuosi (maailmalla alkoi ensimmäiset testirokotukset keväällä 2020) tykitetty miljooniin ihmisiin. Haitat olisivat tulleet jo.
Eihän esim narkolepsiakaan tullut heti, vaan omalla ajallaan. Mutta ymmärrän kyllä pointtisi.
Itse ajattelin, että ensiviikolla aion sen hakea, vaikka pelottaa.
Itselläni sama pelko, vaikka koko suku on rokotteen ottanut eikä kenellekkään mitään ole tullut, joten LUULISI ettei myöskään minulle tule. Kai niitä veritulppia olisi tullut, jos suvussa sellainen geeni.