Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla ottaa koronarokotetta.

Vierailija
11.05.2021 |

En uskalla mennä ottamaan se. Pelkään pahaa allergista reaktiota, aivovertulppaa ja niitä muita sivuvaikutuksia jotka siitä tulee.
Olen kerran jäykkäkouristusrokotteesta saanut noin tunnin jälkeen jotain outoja suuoireita. Tuntui kuin kieli olisi turvonnut ja kurkkukin tuntui oudolta.
Sain jäykkäkouristusrokotteen nyt uudestaan ja minun piti olla tunti seurannassa sekä ottaa Histec ennen.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöiden myötä ei ole enää ollut sairauspäiviä, kuten yleensä ainakin kerran vuodessa on kunnon flunssa. Olen ollut terve kuin pukki, joten mistä minä sen koronan nyt saisin, kun etätyötkin jatkuvat hamaan tulevaisuuteen. En näe mitään syytä ottaa rokotetta tässä vaiheessa vaan harkitsen asiaa uudelleen, jos tilanteet muuttuu. 

Vierailija
42/64 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallatko kuitenkin syödä sokeria ja juoda alkoholia? Ovat paljon vaarallisempia kuin koronarokotteet. E-pillereiden veritulppariskikin on monisatakertainen rokotteisiin verrattuna.

Itselleni tuli kerran kova kuume tetanuspiikin jälkeen. Sehän vain kertoo siitä että kroppa reagoi ja vasta-aineita muodostuu. Eilen hain koronarokotteen. Pistoskohdan lihas on vielä melko kipeä, muuta en ole huomannut. Ei mitään järkeä jättää rokotetta ottamatta.

Vaihdevuosien takia jätin kahvin, sokerin, alkoholin ja vehnän pois oloani helpottaakseni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallatko kuitenkin syödä sokeria ja juoda alkoholia? Ovat paljon vaarallisempia kuin koronarokotteet. E-pillereiden veritulppariskikin on monisatakertainen rokotteisiin verrattuna.

Itselleni tuli kerran kova kuume tetanuspiikin jälkeen. Sehän vain kertoo siitä että kroppa reagoi ja vasta-aineita muodostuu. Eilen hain koronarokotteen. Pistoskohdan lihas on vielä melko kipeä, muuta en ole huomannut. Ei mitään järkeä jättää rokotetta ottamatta.

Vaihdevuosien takia jätin kahvin, sokerin, alkoholin ja vehnän pois oloani helpottaakseni. 

Ja olen siis eri enkä ap. Sori jäi viestin lopusta. 

Vierailija
44/64 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei sen pitkäaikaisia vaikutuksia tiedetä niin tulevsisuus sen näyttää mite rokotettujen käy vai käykö mitenkään.

Tottakai lääkefirmat ym. puolustaa rokotetta ettei niitä ole turhaan kehitetty ja että menee kaupaksi.

Vierailija
45/64 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottaisi sitä rokotetta mistään hinnasta... miettikää niitä vaikutuksia mitkä tulevat vasta aikojen päästä ja lääkärien varoittelut että romahduttavat immuniteettia... seuraava virus voi olla kohtalokas.

Vierailija
46/64 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kutsun rokotukseen ja tänään pitäisi päättää otanko vai en toistaiseksi. Tällä hetkellä mietin, että jätän ottamatta kutsun vastaan. 

Vierailija
47/64 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona tulee ja saat sen keuhkotaudin ja aivoinfarktin

Vierailija
48/64 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerykset ri ota rokotetta ja suojaa itseään. Se on suoja sulle ei muille. Me rokotetut voimme tartuttaa sinut jos et ota. Onnea vaan

Vierailija
49/64 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerykset ri ota rokotetta ja suojaa itseään. Se on suoja sulle ei muille. Me rokotetut voimme tartuttaa sinut jos et ota. Onnea vaan

En kuitenkaan sinua missään tapaa, niin miksi ottaisin rokotteen? Jos rokotteelle olisi tarvetta, niin sitten ottaisin. 

Vierailija
50/64 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähän logiikalla rokotteesta tulisi pahemmat oireet kuin siitä viruksesta itsestään, jos saat tartunnan? 

Kävin piikillä 8.5. ja oloni on potra. Pari päivää oli pikkiriikkisen flunssainen olo, nyt enää kutittaa pistoskohdan ympäriltä. Enkä yhäkään lähetä radiosignaaleja enkä vastaanota niitä olkalihaksellani.

Koeta nyt vähän suhteuttaa asioita: miljoonia on kuollut tähän tautiin ja paljon enemmän on maannut tosi kipeinä pitkään sairaalassa tai kotonaan. Jo pelkästään sen sairaalalaskun suuruuden laskeminen sai minut oitis varaamaan rokotusajan. Mulla ei ole vara maata monta viikkoa sairaalassa, vaikka siihen saisi maksuhuojennustakin, mikä ei ole itsestäänselvää eikä vaivatonta.

Joutuisin ulosottoon ja maksuhäiriöiseksi ekan kerran elämässäni, hitto vie.

Ai juu, tunnen viisi koronaan sairastunutta. Yhdelläkään ei ollut mitään "pikku flunssaa" vaan kova tauti. Kolme pärjäsi silti kotihoidossa, yksi makasi nukutettuna teholla kolme viikkoa ja sen jälkeen kaksi viikkoa osastolla ja kävi dialyysissä, hän laihtui eli menetti lihasta 14 kiloa. Yksi kuoli 10 päivää oireiden alkamisen jälkeen.

Kiillota nyt sädekehääs vielä enemmän.

Vierailija
51/64 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla minäkään. Mulle ei ole tullut mitään mutta lapsi sai mpr:stä pahan haitan. Siihen loppui mun luottamus rokotuksiin.

Vierailija
52/64 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla minäkään. Mulle ei ole tullut mitään mutta lapsi sai mpr:stä pahan haitan. Siihen loppui mun luottamus rokotuksiin.

Lisää rokotteita aina vaan lapsille.???

Sikapiikistä tuli uniapnea (2:lle).Autoimmuunitautisille on erityinen riski komplikaatioihin.Niistä ei tietenkään puhuta.Itsekin sain aiheutetun vakavan sairauden liian innokkaasta lääkekokeilusta.

Vierailija
53/64 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa se rokote. Paljon todennäköisempää saada taudista pahat oireet, kun rokotteesta.

Älä puhu paskaa

Vierailija
54/64 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinne Pietariin kuuluu?

Tämäkin aloitus on taas 99% varmuudella putin-trolli joita täällä riittää. Kaikki keinot joilla Suomenkin roketekattavuus saadaan pidettyä pienempänä lasketaan Venäjällä voitoksi. Viime aikoina yleistyneet nimenomaan nämä tunteisiin vetoavat "setä/täti/äiti kuoli pian rokotteen jälkeen" tmv -nyyhkytarinat.

Ilmoittakaa asiattomaksi heti nähdessänne niin siivoaa edes vähän palstan nykytasoa.

Vierailija
55/64 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oikein pelota rokote eikä korona. Sellainen välinpitämätön, apea olo. Lähinnä sapettaa esim töistä tullut painostus rokotetta puoltaen. Päästään maskeista eroon, myönteisiä ovat kaikki olleet täällä jne. Mistä tämä painostus? En koskaan ole moiseen törmännyt.

Vierailija
56/64 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää rokotteita aina vaan lapsille.???

Sikapiikistä tuli uniapnea (2:lle).Autoimmuunitautisille on erityinen riski komplikaatioihin.Niistä ei tietenkään puhuta.Itsekin sain aiheutetun vakavan sairauden liian innokkaasta lääkekokeilusta.

Olen yrittänyt etsiä tietoa rokotteesta olis hashimoton tauti. Vieraskielisiä löytyy. Monessa vain sanotaan että rokotetta ei ole testattu tuota vaivaa sairastaville. On toki moni nyt jo ottanut rokotteen. Tiedä sitten mitä seuraa jos pohjalla joku autoimmuunisairaus.

Vierailija
57/64 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että jos on aiemmin tullut reaktio rokotteesta, voi istua rokotuspaikalla piston jälkeen puolisen tuntia. Ja tietysti rokotuksen jälkeen voi olla ihmisten seurassa tai vaikka istua kahvilassa, jos jännittää turpoaako kieli.

Korona aiheuttaa muutamia muitakin oireita kuin kielen turpoamista. Itse ottaisin rokotteen jos kerran pelkkä Histec auttaa reaktioon.

Vierailija
58/64 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan jopa puolet sairastaa oireettomana koronan.

Ja tässäpä se taas tiivistettiin miten älyttömän vaarallisesta pandemiasta onkaan kyse...

Vierailija
59/64 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten et ota problem solved.

Ehdottoman samaa mieltä.

Vierailija
60/64 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ei sen pitkäaikaisia vaikutuksia tiedetä niin tulevsisuus sen näyttää mite rokotettujen käy vai käykö mitenkään.

Tottakai lääkefirmat ym. puolustaa rokotetta ettei niitä ole turhaan kehitetty ja että menee kaupaksi.

Kuvitellaan, että pitkäaikaisia vaikutuksia ilmaantuu. Mitä ne voisivat mahdollisesti olla?

Olen niin kahden vaiheilla, että otanko rokotteen vai en. Aivan järjetön painostus tulee vanhemmilta, sisaruksilta ja työpaikalta. Tuntuu, ettei saa sanoa, että pelottaa ottaa se ja heti haukutaan joko tyhmäksi ("darwin korjaa") tai sitten moraalittomaksi ("et saa ajatella vain itseäsi").

Haluaisin puhua jonkun puolueettoman henkilön kanssa, joka sanoo, miksi se rokote kannattaa ottaa. Tai jättää ottamatta.