Onko Helsingissä oikeasti näin kova saalistus käynnissä sopivista kumppaneista?
Tuttavani oli käynyt tapahtumassa/paikassa, tilannut juoman ja mennyt istumaan sohvalle niin paikalla olleet miehet olivat kaikki alkaneet pullistelleet lihaksia silleen vaivihkaa, kaksi miestä oli rynnännyt viereiselle sohvalle ja yrittänyt luoda pitkiä merkityksellisiä katseita tuttavaan ja päästä tämän juttusille. Miesten työkeskustelut olivat kesken kaiken loppuneet ja oli alkanut saalistus.. mitä ihmettä? tuttavani on hoikka, hyvännäköinen, luonnollinen ja hyvätapainen ei mikään missi mutta näin kova saalistus oli käynnissä. En asu helsingissä mutta siellä asuvat kertokaa onko tällainen käytös yleistä? Olisiko minullakin mahdollisuus löytää kumppani noin helpolla?
Kommentit (36)
Jotain outoa on ilmassa tällä hetkellä. Liekö korona-aika on saanut aikaiseksi sen, että nyt padot alkaa murtua.
Miestäni on tultu vokotttolemaan ja pyytämään treffeille keskellä päivää tämän kevään aikana jo useamman kerran. Tämä siis Helsingissä.
Itse olen muutaman kerran tämän läheltä todistanut. Paras ja erikoisin tilanne oli, kun mies tankkasi autoamme ja siinä mittarin toisella puolella joku nainen omaansa. Kyseinen nainen yritti siinä flirttailla ja ehdottaa josko mieheni suostuisi hänen kanssaan treffeille?
Takuulla kyseinen nainen huomasi, että minä istuin autossa kyydissä.
Mieheni mukaan näitä iskuyrityksiä ei ole ollut ennen kuin tänä keväänä. Baarissa ja yökerhossa näitä on aiemmin tietysti sattunut meille molemmille, mutta tälläinen suora lähestyminen ihan arkisissa tilanteissa on uutta.
Tuttavasi kävi kuntosalin kahviautomaatilla? Vai olisko kuitenkin lasketellut luikuria sulle?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet edes siedettävän näköinen nainen, niin aivan varmasti löydät seksikumppanin yhtä helpolla.
Itseäkö tarkoitat? En minä etsi seksikumppania vaan puolisoa.
Ihan hyvä juttu, jos joku yrittää edes lähestyä toista sukupuolta. Kevättä rinnassa ja naisten käpyrauhanen aktivoituu.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavasi kävi kuntosalin kahviautomaatilla? Vai olisko kuitenkin lasketellut luikuria sulle?
Ei ollut kuntosali vaan kaikilla hienot vaatteet päällä. Tuttavani ei valehtele ja näytti kuvia paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa on ilmassa tällä hetkellä. Liekö korona-aika on saanut aikaiseksi sen, että nyt padot alkaa murtua.
Miestäni on tultu vokotttolemaan ja pyytämään treffeille keskellä päivää tämän kevään aikana jo useamman kerran. Tämä siis Helsingissä.
Itse olen muutaman kerran tämän läheltä todistanut. Paras ja erikoisin tilanne oli, kun mies tankkasi autoamme ja siinä mittarin toisella puolella joku nainen omaansa. Kyseinen nainen yritti siinä flirttailla ja ehdottaa josko mieheni suostuisi hänen kanssaan treffeille?
Mieheni mukaan näitä iskuyrityksiä ei ole ollut ennen kuin tänä keväänä. Baarissa ja yökerhossa näitä on aiemmin tietysti sattunut meille molemmille, mutta tälläinen suora lähestyminen ihan arkisissa tilanteissa on uutta.
Kuvittelit kaiken mielessäsi hahahahaha.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä mielikuvia joillakin on Helsingistä.
Hesassa on isommat suot ja seksihelteet. ;)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Tule tänne rikkaitten Kauniaisiin. Minä istahdin eilen raskaitten ruokaostoskassien kanssa bussipysäkin penkille, niin jumalaisen komea, selvä ja suomalainen mies tuli kehumaan ihan tavallisia tossujani 🙂
Varmaan oli suomenruotsalainen...? Ei tuo muuten ole uskottava tarina.
Oli suomalainen. Siksi kehui tossujani, kun itsellä oli samanmerkkiset eli Vansit. Lähtiessään kehui vielä mun pitkiksiäkin. Olin ihan onnessani kehuista, koska olin juuri käynyt lääkärissä, jolta sain syöpädiagnoosin.
Totta tämä oli. Ei tällaista ennen ole minullekaan sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelit kaiken mielessäsi hahahahaha.
No ei takuulla kuvitellut. Minunkin iki-vanhaa (tosin komeaa) miestäni ovat tänä keväänä kaupankassat ahdistelleet. Työntäneet puhelinnumeroitaan kuittien mukana ja muuta törkeää.
Tällaista ilmiötä on koronakeväänä tullut. Ihmiset varman on aika yksinäisiä monet. Itse olen lihava ja ruma eikä mua yleensä kukaan lähesty, mutta tänä keväänä on useampikin ihan arjessa alkanut flirttailemaan. Viimeksi lauantaina kun hain lähiostarilta postipakettia ihan kivan näköinen noin ikäiseni mies ensin katsoi pitkään ja tuli sitten juttelemaan, olisi tykännnyt terassilla jatkaa jutustelua mutta mulla oli kiire.
Vierailija kirjoitti:
Myös täysjärkisistä ja kunnollisista miehistä on kilpailua Hesassa.
Ja sitten ne kunnolliset miehet vie joku hoikka, treenattu, rikas, asiantuntijatyötä tekevä pimatsu...
Pari vuotta sitten kun olin vielä normaalipainoinen, pitkähkö mies ( ja toki myös usemman vuoden nuorempi), naista oli koko ajan tarjolla Helsingin alueella. Ihan siis arjessa, ei koskaan missään kapakassa.
Olen ihan tavallisen näköinen, nyt keski-ikää lähestyvä äijä, enkä edes mitenkään erityisen hyvässä kunnossa tai muuta.
Naisia on ollut tarjolla laidasta laitaan, useampikin tapaus jossa pimu oli varmasti yli 10 vuotta minua nuorempi. Ja olivat oikeasti kiinnostuneita.
On ollut akateemista 35+ sinkkua Unicafessa , pulskaa naista ja mm. yksi tapaus joka oli kaliberia "tanssia harrastava valokuvamalli, max 20 vee ikää" siis noin pintapuolisesti määriteltynä.
Olipa myös yksi raskaana olevan nainen joka istui miehensä / kumppaninsa vieressä ja koko pitkän sporamatkan oli allekirjoittaneen kanssa kiimaista silmäpeliä.
Ei ole tarvinnut olla vailla, jos on mieli tehnyt flirttailla.
Maailmalla jo ennustivat kortsunmyyntitilastojen perusteella tulossa olevan kaikkien aikojen seksikesän.
Ken elää, hän näkee Barbiensa.
Noo jos noista,järkyistä kukkakepeistä pitää taistella pitäkää .Kelle tommoset ikinä kelpaa.Makunsa kullakin.
Ihmeellisiä mielikuvia joillakin on Helsingistä.