Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko mennä kesäksi lehtien puhelinmyyntityöhön?

Vierailija
11.05.2021 |

Miten on, kestääköhän siinä psyyke?
Kokemuksia kellään lehtien puhelinmyynnistä?
Sain kesätyön, mutten ole ihan varma vielä uskallanko mennä

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tautista hommaa. Kesälomalla oleville ihmisille kaupata lehtiä. Nettiaikana, jolloin oikeasti lukemisesta kiinnostuneet löytää tilaukset netistä. Provikkapalkalla.

Ei jatkoon. Mieluummin jonnekin jäätelökiskalle jutustelemaan mukavia sosiaalisesti patoutuneiden ihmisten luo.

Vierailija
2/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mitä tahansa muuta kuin puhelinmyyntiä. Itse kestin 3 päivää sitä asiakkaiden häiritsemistä ja suoranaista valehtelua mitä olisi pitänyt harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan tautista hommaa. Kesälomalla oleville ihmisille kaupata lehtiä. Nettiaikana, jolloin oikeasti lukemisesta kiinnostuneet löytää tilaukset netistä. Provikkapalkalla.

Ei jatkoon. Mieluummin jonnekin jäätelökiskalle jutustelemaan mukavia sosiaalisesti patoutuneiden ihmisten luo.

Oli siinä pohjapalkkakin -ap 

Vierailija
4/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv. sekoomuksen puoluetoimisto

Vierailija
5/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, älä mene. Puhelinmyynti perustuu huijaukseen. Myyjät huijaavat ihmiset tekemään tilauksia, joita he eivät halua, ja firmat huijaavat myyjiä palkanmaksussa. Mikä tahansa on parempaa kuin puhelinmyynti. 

Vierailija
6/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli siinä pohjapalkkakin -ap 

Mä olin viikon, juu sain pohjapalkan palkaksi, mutta kun viikkoon en saanut myytyä mitään, niin sain potkut. En ollut kuulemma edes sen pohjapalkan arvoinen, vaikka soitin vaaditut soitot läpi. 

Vierailija
7/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan lehteä keskimäärin saa myytyä päivässä, ja onko ne helppoja kauppoja vai vaatiiko puol tuntia suostuttelua?

Vierailija
8/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mitä tahansa muuta kuin puhelinmyyntiä. Itse kestin 3 päivää sitä asiakkaiden häiritsemistä ja suoranaista valehtelua mitä olisi pitänyt harrastaa.

No en kyllä valehtelemaan ala. En usko että pakottavat valehtelemaan

Vierailija
9/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä valehtelemaan ala. En usko että pakottavat valehtelemaan

Sillepä se melkein perustuu. Jollakin tavalla yritetään ukottaa asiakasta. Itse en siis myynyt lehtiä yms. tarvikkeita vaan B2B palveluita.

Vierailija
10/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pakottavat valehtelemaan. Epäselvät tilaus- ja toimitusehdot, myyntiä hinnalla millä hyvänsä. Oheistuotteet ja sun muut. Tilaus jatkuu määräaikaisen jälkeen automaattisesti jatkuvana - tätä ei markkinoida, jos asiakas sitä ei erikseen kysy. Sivulauseessa korkeintaan laillinen pakko mainita ohimennen.

Puhelinmyynti on jäänyt ajanjaksollisesti 2000-luvun alkuun.

Vierailija
11/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan, kunhan et minulle soita.

Vierailija
12/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, älä mene. Puhelinmyynti perustuu huijaukseen. Myyjät huijaavat ihmiset tekemään tilauksia, joita he eivät halua, ja firmat huijaavat myyjiä palkanmaksussa. Mikä tahansa on parempaa kuin puhelinmyynti. 

Ei kai sentään mikä tahansa, tuli heti kaikki säädyttömät kesätyövaihtoehdot mieleen...

-sivusta

Vierailija
13/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en sitte vastoo siule.

Vierailija
14/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kokeilemassa, suurin osa ei ole myyjäainesta, joten todennäköisesti kauppaa ei tule ja saat pikimmiten potkut, mutta saat edes sen pohjan. Tietty jos kyseessä on joku huijarifirma, jossa just pakotetaan valehtelemaan ihmisille, voi sen pohjapalkkakin jäädä saamatta, koska kusettavat myös työntekijöitä.

Vierailija
15/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sentään mikä tahansa, tuli heti kaikki säädyttömät kesätyövaihtoehdot mieleen...

-sivusta

Minullekkin tuli, mutta sinä sait puettua sen säädylliseen muotoon.

Vierailija
16/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein sitä kuukausia. Mua ei ihmisten haukkumiset haittaa. Ainoa mikä haittasi, oli 200€ palkka plus että pomo kyttäsi selän takana. Ja yhtään et saanut myyntipuhetta muuttaa.

Vierailija
17/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene helsinkiin kävelemään asemille aina 3-6 feissaria roikkuu hihassa. MITÄ TUNNET SILLOIN saman tunteen voit siirtää henkilöön jolle soitat. haistattele kieltäytyessäsi miten kehtaavat edes sinulle tarjota. 

Vierailija
18/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muuta työtä saa, niin tottakai menet.

Nyt vaan positiivisuutta kehiin. Ja rohkeutta puhua ja myydä ja käyttää sitä small talkia mahdollisiin asiakkaisiin, niin viimeisen päälle tehokkaasti.

Olistko mieluiten kokonaan vailla työtä koko kesän, kuin olisit tuossa työssä?

Onhan se siistiä sisätyötä, ja eikös siinä saa kuitenkin jonkun pikkuruisen lähtöpalkan alle.

Uskallat mennä aivan varmasti.

Vai makaisitko koko kesän sisällä tai rannoilla, eikä olis mitään päiväjärjestystä, eikä mitään muuta kuin pelkkää oleilua ja kavereiden tapaamista?

Pari kolme kuukautta jaksaa mitä vaan, jos haluaa.

Zemppi sulle ap.  Ja hyvää kesää!

Vierailija
19/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan lehteä keskimäärin saa myytyä päivässä, ja onko ne helppoja kauppoja vai vaatiiko puol tuntia suostuttelua?

Helppoja kauppoja ei ole. Keskimääräinen puhelun pituus vähän päälle minuutin . Luuria tulee korvaan usein, joskus pitkiäkin puheluita.  Päivät vaihtelevat, nollapäiviä muutama vuodessa.  10 kauppaa päivässä on hyvä tulos, keskimäärin 6 - 7

Ja siis kodintavaroita myyn ja vakuutuksia ja sen sellaista, en lehtiä. 

-sivusta

Vierailija
20/36 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyt työssä jos olet jo valmiiksi sosiaalinen ja osaat puhua vakuuttavasti.

Opettele myös ääntäsi käyttämään siten, ettei puhelu tunnu kuin joltakin automaatin tekstiltä.

Pitää osata olla  "myyjä" sanan täydessä merkitysessä.

Tottahan se on, että jos ei myynitä tule, saatat mennä vaihtoon, sillä tulijoita noihinkin töihin on aina. Ja jatkuvasti.

Minulla oli työtoveri joka kävi iltaisin tuollaisessa työssä, koska hän tarvitsi rahaa.

Hän siis meni aina päivätyön jälkeen tuohon puhelinmyynti firmaan illaksi töihin.

Ei sen kummemmin hommaa haukkunut.

Tietty käyt ainakin kokeilemassa, parempi olla jossain työssä kuin ei missään työssä.

Arvelen että pärjäät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi