Mies valehteli iän tinderissä, kuinka peruutan treffit?
Olen 22 vuotias nainen. Haen seuraa 20-30 vuotiaista mieheistä, mutta tuo 30 on kyllä todella se ihan maksimi ikä, mieluusti nuorempi kuitenkin.
No, matchasin miehen. Tinderin mukaan mies on 29 vuotta. Näyttää ehkä hiukan ikäistään vanhemmalta, mutta menisi silti ihan hyvin 29 vuotiaasta tinder kuvien perusteella. Ollaan puhuttu pari päivää ja olen tykännyt kovasti puhua hänen kanssaan. Hän on kohtelias ja ystävällinen.
Etsein hänet äsken etunimen ja paikkakunnan avulla facebookista ja löysin! Hän on 34 vuotta :( ja kuviakin on enemmän ja uudempia kuin tinder kuvat... Näyttää ihan eriltä, paljon vanhemmalta.
En missään nimessä aio tavata häntä, vaikka vielä eilen illalla vastasin myöntävästi, kun hän pyysi kahville joskus tällä viikolla. Harmittaa niin paljon. En ole aiemmin ollut tinderissä.
En kuitenkaan halua olla ilkeä ja poistaa hänet matceistä sanomatta sanaakaan, mutten halua myöskään myöntää että stalkkasin häntä facebookissa.
Kuinka antaa siis ystävällisesti pakit, kuinka sanon etten haluakaan tavata?
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttö pieni! En tunne tinderin toimintamekanismia lainkaan. Avauksestasi käy kuitenkin ilmi, ettei miekkonen välttämättä valehtelekaan. Jos hän onkin kirjautunut tinderiin 5 vuotta sitten ollessaan 29 vuotias, eikä ole sen koomin päivittänyt tietojaan. Tästä kertovat vanhat kuvat tinderissä ja uudet kuvat Facebookissa. Kannattaa ensin selvittää ja vasta sitten syytellä, vaikka nimettöminäkin!
Sinne Tinderiin laitetaan myös syntymäpäivä. Ja kun tuo maaginen päivä koittaa, ikäsi hyppää yhdellä vuodella eteenpäin. Se että ko. miehellä on eri ikä Facebookissa ja Tinderissä tarkoittaa että hän ei ole kirjautunut Tinderiin FB-profiilillaan vaan on tehnyt Tinder-tilin erikseen. Ja se taas tarkoittaa sitä että hän on aktiivisesti valehdellut ja näpytellyt syntymäpäiväkseen 5 vuotta oikeaa ikäänsä alemman. Ei ole vahinko, eikä mikään "hups en päivittänyt tietojani".
Ei kai kukaan laita oikeita tietoja kumpaankaan?
Jos mies olisi laittanu ikäänsä vanhemmaksi niin peruuntuisivatko treffit silloinkin?
Ystävällisyydellä menet pieleen nettideittailussa. Karsi äkkiä mies pois poistamalla matcheista ja unohda mikään velvollisuudentunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttö pieni! En tunne tinderin toimintamekanismia lainkaan. Avauksestasi käy kuitenkin ilmi, ettei miekkonen välttämättä valehtelekaan. Jos hän onkin kirjautunut tinderiin 5 vuotta sitten ollessaan 29 vuotias, eikä ole sen koomin päivittänyt tietojaan. Tästä kertovat vanhat kuvat tinderissä ja uudet kuvat Facebookissa. Kannattaa ensin selvittää ja vasta sitten syytellä, vaikka nimettöminäkin!
Sinne Tinderiin laitetaan myös syntymäpäivä. Ja kun tuo maaginen päivä koittaa, ikäsi hyppää yhdellä vuodella eteenpäin. Se että ko. miehellä on eri ikä Facebookissa ja Tinderissä tarkoittaa että hän ei ole kirjautunut Tinderiin FB-profiilillaan vaan on tehnyt Tinder-tilin erikseen. Ja se taas tarkoittaa sitä että hän on aktiivisesti valehdellut ja näpytellyt syntymäpäiväkseen 5 vuotta oikeaa ikäänsä alemman. Ei ole vahinko, eikä mikään "hups en päivittänyt tietojani".
Kyllä laittaa, ei se syntymäpäivä kenellekään näy. Laitetaanhan sinne oikea kuvakin - sehän on niin kuin koko homman idea.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi laittanu ikäänsä vanhemmaksi niin peruuntuisivatko treffit silloinkin?
Kyllä. Paitsi että minä en edes näkisi ko. miestä silloin kun en itseäni vanhempia deittaile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii kun nyt kuvien perusteella se kuitenkin kelpasi sulle?
Että tällainen ikis provo tänään. Ja naisethan nyt ei koskaan valehtele mistään. Varsinkaan ikäänsä (tai painoansa). Myös mahdollisista aborteista ja mokkakullin maistiaista ovat hiljaa. Huoh 🥱
Sillä on väliä, sillä A) Ko. mies on valehtelija ja B) Ikä on muutakin kuin numero.
Toki on niitä, jotka eivät ikinä kasva henkisesti teini-iästä, mutta he ovat yleensä säälittäviä, yksinkertaisia ja epäkypsiä.
Mitä välii jos se nyt pikkasen ruuvaa ikäänsä alas? Ei se nyt mikään paha valhe ole.
Ja kyllä ihmiset nyt vaan vanhenee eri tahtiin. Voi sen biologisen iän käydä mittauttamassakin.
35 vuotiaat miehet tunnistaa hajusta
Tää on muuten oikeasti totta. Mä en tiedä liittyykö se jotenkin biologiaan vai mihin, mutta yli 35v haisee ummehtuneelta ja se haju voimistuu iän myötä. Pahimman hajuisia on yli 50-vuotiaat. Olen heteronainen joten siksi en varmaan huomaa samaa ilmiötä naisilla. Siitähän ei paljoa puhuta, mutta miehillä sperman laatu alkaa heikentyä yli 35v testotasojen laskun myötä eli siksi nuori nainen lähtökohtaisesti hakee nuorta miestä ja toisinpäin.
N21
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoisin, että katoin sut somesta ja valehtelit ikäsi, että en tykkää, enkä tahdo tavata. Että kiva olit muuten ja onnea etsintään?
Kuka hullu ilmoittaa oikean syntymäaikansa somessa? Itsekin olen sen verran "huonomuistinen", että syntymävuotenikin muistin parilla vuodella aiemmaksi kuin se todella on. Eikä kuukausi tai päiväkään ihan oikein ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos epäilyttää niin voi vähän viilata päivää tai kuukautta, mutta ei vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Hahah, tämän kun näkisi😂 Kukaan mies ei laita ikäänsä vanhemmaksi.
Ai niin, kyllähän jotkut vähän päälle parikymppiset ovat laittaneet, kun hakevat itseään reilusti vanhempien naisten seuraa. Näitä on tullut vastaan, haluavat varmistaa, että mahtuvat ikähaarukkaan. Mutta, erona on se, että kertovat välittömästi rehellisesti oikean ikänsä, ja miksi laittoivat iän ylöspäin, eivätkä ala valehdella ja jatkaa petosta harhauttaakseen naista.
40+ nainen on jostain syystä erittäin kuumaa kamaa tällä hetkellä, voi valita Tinderissä 10-15 v nuoremmista miehistä parhaimmannäköiset ja mukavimmat deittikumppaneiksi. Jokin siinä iän tuomassa kokemuksessa varmaan kiehtoo.
Treffien peruminen Tinderissä onnistuunäin; mene asetuksiin. Paina kahdeksan kertaa alaspäin. Sen jälkeen laita äänet täysille ja pois kaksi kertaa. Palaa etusivulle ja treffit on peruttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tällainen ikis provo tänään. Ja naisethan nyt ei koskaan valehtele mistään. Varsinkaan ikäänsä (tai painoansa). Myös mahdollisista aborteista ja mokkakullin maistiaista ovat hiljaa. Huoh 🥱
Sillä on väliä, sillä A) Ko. mies on valehtelija ja B) Ikä on muutakin kuin numero.
Toki on niitä, jotka eivät ikinä kasva henkisesti teini-iästä, mutta he ovat yleensä säälittäviä, yksinkertaisia ja epäkypsiä.
Mitä välii jos se nyt pikkasen ruuvaa ikäänsä alas? Ei se nyt mikään paha valhe ole.
Ja kyllä ihmiset nyt vaan vanhenee eri tahtiin. Voi sen biologisen iän käydä mittauttamassakin.
Tää on muuten oikeasti totta. Mä en tiedä liittyykö se jotenkin biologiaan vai mihin, mutta yli 35v haisee ummehtuneelta ja se haju voimistuu iän myötä. Pahimman hajuisia on yli 50-vuotiaat. Olen heteronainen joten siksi en varmaan huomaa samaa ilmiötä naisilla. Siitähän ei paljoa puhuta, mutta miehillä sperman laatu alkaa heikentyä yli 35v testotasojen laskun myötä eli siksi nuori nainen lähtökohtaisesti hakee nuorta miestä ja toisinpäin.
N21
Tää pitää muuten paikkansa. Tapailin 42 vuotiasta, kun olin itse 30. Siihen hajuun ei vaan tottunut vaikka meillä muuten oli hauskaa.. ja siis oon kuitenkin seurustellut jopa tupakoitsijan kanssa.. sekään haju ei haitannut niin paljon kuin se vanhan miehen haju
Vierailija kirjoitti:
Treffien peruminen Tinderissä onnistuunäin; mene asetuksiin. Paina kahdeksan kertaa alaspäin. Sen jälkeen laita äänet täysille ja pois kaksi kertaa. Palaa etusivulle ja treffit on peruttu.
Näin juuri! Toimiva keino. Perustuu johonkin ihmeelliseen algoritmiin mutta peruu treffit puolestasi ja blokkaa miehen samalla. Hänelle menee vain tinderin puolelta viesti "treffit henkilön X kanssa peruttu"
Minulla on tästä kokemusta. Olen 45v mies. Käyn kolmekymppisestä, joten ilmoitan iäkseni 32. Ikärajani naiselle on 25v. Yksikään nainen ei ole perunut treffejä nähtyään kuvat Mersustani ja Floridan kämpästäni. Olen joutunut torjumaan useita neitejä, koska minulla on ulkonäkövaatimuksia. Jotkut eivät millään hyväksy vaan soittelevat perääni. Pelkään, että vaimoni saa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
Haha älä nyt sekoile liikaa :) Huomaan, että sinulla ei ole minkäänlaista kokemusta miehenä olemisesta. Ne joilla sitä on, tietävät kyllä varsin hyvin, että eniten vientiä on juurikin ikävuosien 30-40 välillä. Parikymppisenä oman ikäiset naiset katselevat vanhempia miehiä, ja olet aikalailla pelkkää ilmaa vastakkaiselle sukupuolelle.
Hyi himputti mikä ukko! Ansaitset todellakin parempaa ku tollasen elähtäneen valehtelijan! Mikä luuseri. Haluaa vaan huomioo itselleen liian nuorilta : P Saat kyllä sanoa oikean syyn ihan suoraan toi ukko tässä on nolo etkä sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
Ja nelikymppisellä on toinen jalka haudassa 😂 Noin ajattelee 10-vuotias, ei aikuinen ihminen. Sun ikäset haisee muuten tosi omituiselle, sellaiselle teinihielle ja hormonien epätasapainolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
Miehellä sperman laatu on hyvä kauan. Siksi luvuttamaan soveltuu vielä 75-vuotias mies. Naisilla raja on 35v., joten 🤷♀️
Vierailija kirjoitti:
Blokkaa koko tyyppi. 34v mies on ihan setä 22-vuotiaalle. Ei jatkoon.
Mulla kesti tää aikani tajuta mut näin se on! PELASTU SINÄKIN :D nuoremmasta miehestä on paljon enemmän iloa
Mersu1974 kirjoitti:
Minulla on tästä kokemusta. Olen 45v mies. Käyn kolmekymppisestä, joten ilmoitan iäkseni 32. Ikärajani naiselle on 25v. Yksikään nainen ei ole perunut treffejä nähtyään kuvat Mersustani ja Floridan kämpästäni. Olen joutunut torjumaan useita neitejä, koska minulla on ulkonäkövaatimuksia. Jotkut eivät millään hyväksy vaan soittelevat perääni. Pelkään, että vaimoni saa tietää.
Hei nyt oikeesti. Jos olet elänyt täydellisessä pimeydessä ilman mitään stressiä, niin joo 45 vuotias voi mennä 35sta. Eli onko mersu ja kaikki varallisuus tullut perintönä? Et siis ole tehnyt päivääkään töitä? Etkä myöskään ole lojunut sielä Floridan auringossa vaan pysytellyt tiukasti pohjolan viileydessä.
Ainakin sinulla on vilkas mielikuvitus. Sillä on kiva viihdyttää itseään.
Minä sanoisin, että katoin sut somesta ja valehtelit ikäsi, että en tykkää, enkä tahdo tavata. Että kiva olit muuten ja onnea etsintään?