Eilen oli talvi, tänään on kesä!
Kevät jäi välistä pois.
Eilen talvitakki, tänään ei ehkä takkia ollenkaan kun ennustavat jo 20 astetta.
Huh huh!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se nyt kumma kun ei voi kevään merkeistäkään kirjoittaa ilman että palsta sensuroi viestin :D Yritin kertoa, että täällä on ollut joka paikka kukkia täynnä jo yli kuukauden ja koivuihinkin alkoi tulla lehtiä jo viikko sitten. Mikä tässä oli niin kamalaa?
Saa nähdä tuleeko taas "viestisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" eli ei koskaan.
Voikohan palsta kuherruskuukaudeksi tulkinnut kommenttisi 😂
Kukat ja mehiläiset kuuluvat seksipalstalle!
Mä oon pitänyt kevättä maaliskuusta tähän päivään saakka. Keväthän on talven ja kesän välimaastoa (näin itse tulkitsen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli hyvin lämmin päivä täällä.
Missä päin Ap asuu? Lapissako?Helsingissä oli eilen aamulla viileää, mutta iltapäivällä oli 15 astetta. Hankalia nämä lämpötilan vaihtelut. Eilen vielä eskarilaiselle käskin välikausihaalarit ja kun iltapäivällä hain, niin oli vielä kurahousut siinä päällä, niin tuntui jo vähän liian paljolta.
Maa on vielä kylmä ja kostea, joten ei tuo mitenkään liikaa ole.
Joskus maajussit saa aikuisen ihmisen kyynelten partaalle. Ihanat hellepäivät tulossa. Tuulee etelästä. Eteläpuolen naapuri levitti eilen pellolleen lietelantavaunullisen sianpaskaa.
Viileä tuuli kävi mereltä Helsingissä, mutta suojasessa paikassa oli ihan mukavan lämmin istuskella. Ihanan vaaleanvihreää nyt luonnossa! 💚
Viime viikolla lumet maassa ja nyt olis sitten kesä. Pitänee tästä lähteä katselemaan näkyykö mitään vihreää vielä, luulen ettei.
Aiemmin uutisissahan oli, että kevät jää tänä vuonna lyhyeksi.