Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan nyt kolmatta lastani ja huvittaa muistella sitä ekan raskauden äitiysvaatteiden ostelua vaikkei ollut vielä edes mahaa ja kädet alaselällä ähisemistä vaikkei selkä ollut edes kipeä .D

Vierailija
11.05.2021 |

Neuvolaankin mennessä teki mieli huutaa kaikille "Mä menen neuvolaan!Me saadaan vauva!" Voi sitä yliinnokkuutta... siitäkin jo 10 vuotta.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ähisit kädet alaselällä?

Mä ostin ekassa raskaudessa äitiysvaatteet ekan ultran jälkeen (milloin se nyt onkaan, viikolla 12 kait), vaikkei mahaa nyt ihmeellisesti ollutkaan. Mutta Kun nivusiin sattui, niin kyllä äitiyshousut oli mukavammat.

Vierailija
2/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin äitiysvaatteita puolessavälissä raskautta. Hame- ja mekkoihminen ja kesävauva, pääsin helpolla.

Muuten en sitten päässytkään helpolla. Joskus ähisyttää vieläkin ja pitelen selkääni, ja vauva sentään täyttää ensi viikolla 20.

Jäi ainoaksi, syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin ekassa raskaudessa äitiysvaatteet ekan ultran jälkeen (milloin se nyt onkaan, viikolla 12 kait), vaikkei mahaa nyt ihmeellisesti ollutkaan. Mutta Kun nivusiin sattui, niin kyllä äitiyshousut oli mukavammat.

No kun  halusin kaikkien tietävän että odotan :D Valokuvissakin pullistelin mahaa ihan ihmeellisesti. Olin niin innoissani.  A.p

Vierailija
4/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta!

Ekassa raskaudessa en uskaltanut juoda edes kahvia ja kävin shoppailemassa raskausvaatteita viikolla 10.  Joka keskusteluun ujutin raskauteni ja olin varmasti tosi raskasta seuraa.

Tokassa raskaudessa join kahvia, söin maksalaatikkoa ja kuljin verkkareissa kun farkut eivät enää menneet kiinni, lopulta ostin kirppikseltä yhdet äitysfarkut  kun ne verkkaritkaan eivät enää mahtuneet.

Vierailija
5/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun  halusin kaikkien tietävän että odotan :D Valokuvissakin pullistelin mahaa ihan ihmeellisesti. Olin niin innoissani.  A.p

Voi sua ressukkaa. Ei tuollainen lesoilu kauhean yleistä ole.

Vierailija
6/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah =D

No itse en sentään ähissyt kädet alavatsalla mutta ylpeä olin vatsastani!

Ostin äitiysvaatteita kun omat ei enää mennyt. Joskus puolivälin jälkeen.

Olen itse asiassa ollut yhtä innoissani joka raakaudesta joita ollut neljä.

Äitiysvaatteita olen ostanut noissa muissa raskauksissa jo melko aikaisin kun vatsa niin turvoksissa alusta asti.

Vierailija
7/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et hiero kaksin käsin mahaasi, kuten...

Vierailija
8/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, mikä tässäkin ihmisiä piinaa. Mulle on ihan sama, hierooko joku mahaansa vai ei.

Vierailija
9/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ainoastaan isommat housut itselleni, kaapista löytyi pari ylisuurta paitaa ja lainasin mieheltä kun vatsa ei mahtunut omiin. En ähissyt kun vasta synnyttäessä.

Vierailija
10/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia ollaan. Ostin puolessa välissä Prismasta yhdet äitiysfarkut -70%. Muuten pärjäsin löysillä omilla paidoilla ja miehen tuulitakilla. Lapsi oli 4kg mut pieni sievä maha mulla.

Vierailija
11/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin tasan yhden äitiysvaatteen: farkut sellaisiin tilaisuuksiin kun ei collareissa kehdannut mennä.

Vierailija
12/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yhden ainoan äitiysvaatteen eli juhlamekon, kun olin 1 kk ennen laskettua aikaa sylikummi. Muuten kaksosvatsa peittyi väljään miesten paitaan. Eikä vuotta aikaisemmin leikattu selkä ollut kertaakaan kipeä!

Vierailija
13/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua, mikä tässäkin ihmisiä piinaa. Mulle on ihan sama, hierooko joku mahaansa vai ei.

Teeskentely nyt vaan on aina naurettavan näköistä. Ja julkisuuden henkilöltä, tuolla tasolla,  voisi jo odottaa

edes jotain kontrollia. 

Vierailija
14/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua ressukkaa. Ei tuollainen lesoilu kauhean yleistä ole.

On se, ette ehkä itse vain huomaa

Vierailija
15/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teeskentely nyt vaan on aina naurettavan näköistä. Ja julkisuuden henkilöltä, tuolla tasolla,  voisi jo odottaa

edes jotain kontrollia. 

En tiedä, kenestä puhut. Mä en koe hirveästi tarvetta miettiä, mikä motivaattori jonkun mulle yhdentekevän käytöksen takana on. Että jos joku hieroo mahaansa, niin minkä takia mun pitäisi sillä päätäni vaivata?

Vierailija
16/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

edes jotain kontrollia. 

Mitä mahaansa hierova tai käsiä sen päällä pitävä teeskentelee?

Vierailija
17/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Oma mahani kasvoi niin isoksi, että olisi luullut minun odottavan kaksosia. Maha tuli esiin jo aikaisin, rv 20 piti vaihtaa työvaatteet isompiin kun eivät mahtuneet päälle.

Rv 15 sain ekan raskausonnittelun pelkän mahan takia, niin ettei onnittelija muuten tiennyt raskaudestani.

Ja en tykännyt sitä huomion kohteena olemisesta, jota väkisinkin tuli etenkin loppuvaiheessa.

Vierailija
18/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on ihan hellyyttävä keskustelu ja aloitus, ihme tosikkoja tullut taas paikalle

Vierailija
19/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on ihan hellyyttävä keskustelu ja aloitus, ihme tosikkoja tullut taas paikalle

No voisiko olla, että me ollaan erilaisia ihmisiä? Minusta ei ole hellyttävää vaan ällöttävää.

Vierailija
20/41 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisiko olla, että me ollaan erilaisia ihmisiä? Minusta ei ole hellyttävää vaan ällöttävää.

Se on kyllä jännä juttu, että äitiys ja raskaus herättävät monessa ihmisessä hirvittävän jyrkkiä tunteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme