Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko kosintaan, jos se tehtäisiin niin että sinulle tarjottaisiin ex-vaimon sormuksella vanhoineen kaiverruksineen kaikkineen?

Vierailija
10.05.2021 |

Miehen peruste oli, ettei nyt ehdi ja ei ole varaa hankkia minulle omaa. Tuntuu muutenkin usein, että olen laastari ja mies puhuu eksästään usein.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minua joskus kosittin sormuksella josta oli hiottu edelisen henkilön nimi pois tökerösti.Se oli siinä.

Vierailija
2/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäänsä osaa kuvitella tilannetta, jossa minua kosittaisiin jonkun sormuksen kera. Olemme aikuisia ihmisiä ja jos päättäisimme mennä naimisiin, niin se tehtäisiin kyllä ihan yhteisestä sopimuksesta ja perusteellisen keskustelun jälkeen.

Vierailija
4/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olis joku ihan mieletön💎 niin enköhän. Siis todella joku arvokas Harry Winstonin arvokoru. Siitä tehtäis kyllä myös merkintä avioehtoon että eron sattuessa saan pitää sormuksen. Laastariksi en kyllä alkaisi.

Vierailija
5/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Mulle kävi niin että miesysyävä ehdotti että kaverilta sais halvalla käytetyn sormuksen, niin vois mennä kihloihin,.

Vierailija
6/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko nöyryytystä vähän vai paljon, joisitko vettä, johon miehesi on sylkenyt? Mitä ihmeen nöyryytysfantasioita täällä pyöritellään.

Vierailija
7/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla menemättä kihloihin, jos ei ole varaa hankkia edes sormusta. 

Vierailija
8/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotelkaa parempia aikoja. Miehellä ei ainekaan kuulosta olevan mikään hirveä hinku naimisiin.

Vierailija
9/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se olis joku ihan mieletön💎 niin enköhän. Siis todella joku arvokas Harry Winstonin arvokoru. Siitä tehtäis kyllä myös merkintä avioehtoon että eron sattuessa saan pitää sormuksen. Laastariksi en kyllä alkaisi.

Ja itse hankkisit miehelle yhtä arvokkaan.

Vierailija
10/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotelkaa parempia aikoja. Miehellä ei ainekaan kuulosta olevan mikään hirveä hinku naimisiin.

Miksi olisi jos toosaa tarjoillaan jo ennen sitä?

Vierailija
11/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuka tuollaisesta sormuksesta luopuisi, jos kerta on lahjaksi saanut? En minä ainakaan vaan pitäisin itselläni. Ei taitaisi mennä toiseen kertaan kiertoon. 

Vierailija
12/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin.

Rakkaus se tärkein asia on, eivät sormukset.

Vierailija
13/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ylipäänsä osaa kuvitella tilannetta, jossa minua kosittaisiin jonkun sormuksen kera. Olemme aikuisia ihmisiä ja jos päättäisimme mennä naimisiin, niin se tehtäisiin kyllä ihan yhteisestä sopimuksesta ja perusteellisen keskustelun jälkeen.

Kyllä parikymppisenä ei-vielä-katkeroituneena neitosena odotan pientä romantiikkaa.

Vierailija
14/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään parin, jotka teetättivät vihkisormukset miehen ja tämän eksän kihlasormuksista. Ei kestänyt liitto.

Vierailija
15/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin.

Rakkaus se tärkein asia on, eivät sormukset.

En suostuisi, juurikin sen takia että rakkaus on tärkeämpää kuin sormukset. Kosia voi ilman sormusta ja sitten hankitaan yhdessä mieluisat rinkulat.

Vierailija
16/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kyllä vanhan sormuksen, jonkun vintagen aikojen takaa. Mutta en miehen eksän sormusta :D Koska se olis vaan tosi outoa.

Vierailija
17/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole romanttinen siinä mielessä, että pitäisin kosintaa ja sihen liittyviä reittejä lainkaan tarpeellisina. Minun isältäni on turha mennä pyytämään lupaa, päätän itse, kenet nain ja milloin, ja kaikenlainen krumeluuni siinä on noloa, nöyryyttävää ja esineellistävää.

Mutta toisen epäonnistunutta liiton merkkiä en ottaisi oman liittoni symboliksi. Iloisin mielin voisin pitää avaimenrengasta tai langanpätkää sormessani, jos siihen liittyy meitä yhdistävä tarina, mutta exän sormus olisi liikaa. Ei. En missään nimessä. En ole eteisen kuramatto.

Vierailija
18/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kultahampaan. Timantti tulis mun nenään.

Vierailija
19/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suostuisi. Ex-vaimon sormuksen tarjoaminen on tökeröä, en ole kiinnostunut parisuhteesta saati avioliitosta noin tollon miehen kanssa. Muut aloituksessa mainitut seikat puoltavat tätä valintaa.

En ole romantikko, kosinnalla ei ole väliä, mutta edellytän että minulla on tunne siitä että mies aidosti haluaa olla juuri minun kanssani ja sitoutua minuun.

Vierailija
20/33 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle korut eivät ole tärkeitä ym. Mutta vaikea olisi kuvitella tilannetta jossa suostuisin käyttämään miehen exän sormusta.

No ehkä joku sellainen että tuo arvokas sormus olisi kulkenut miehen suvussa kauan ja ehkä jos mies olisi jäänyt leskeksi tai sitten eroon olisi joku todella järkevä selitys.

Mielummin ilman sormusta kuin jollain satunnaisella sormuksella jolloin ei ajatella sormuksen saajaa tai hänen tunteitaan lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi