Mihin hävisivät pienet naisten silmälasit?
Vielä 10 vuotta sitten noita käyttivät kaikki mutta sitten korvautuivat isoilla hipsterilaseilla, isoilla pyöreillä laseilla jne. Pieniä silmälaseja (kehyksettömiä tai kehyksellisiä/hengettömiä) ei näe enää juuri kenelläkään?
Itse pidän pyöreitä isoja laseja mutta haluaisin kokeilla taas pieniä silmalaseja. Mulla oli sellaset yläasteella ja ne on edelleen tallessa mutten nää niillä enää. Kokeilin niitä joku aika sitten ja lämpesin taas sille kuinka siroilta ne näyttävät, koska mun kasvoilla kaikki nykylasit näyttää karikatyyrisiltä mun nenän lyhyydestä ja pienuudesta johtuen. Ongelma on vaan se ettei näitä saa edes mistään. Miehille noita kyllä on mutta ne on kaikki tosi neliskanttisia "nörttilaseja". Olis kiva että niihin sais vähän muotoakin. Lisäksi metallikehykset eikä mitään muovia.
Onko muilla samoja "ongelmia?" Tai miksi noi pienet ylipäätään hävisivät noin totaalisesti? Melkeen kaikkia muita kehysmalleja kuitenkin vielä saa? Noihan oli todella mukavat päällä verrattuna isoihin jotka aina osuu kaikkialle ja on tiellä joka asiassa.
N25
Ja silloin oli moni asia järkivimmillään.