Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietittekö koskaan, että joku tunnistaa teidät kirjoituksistanne ja kirjoitustyylistä?

Vierailija
10.05.2021 |

Vähän pelottaa, että äiti lukee.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Saatan kirjoittaa tunnistettavia asioita, mutta niitä varmasti tapahtuu muillekin. Ei kukaan voi satavarmasti tunnistaa, epäillä voi, eikä se minua haittaa. Siinähän epäilee.

Vierailija
42/48 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kukaan voi tunnistaa kirjoitustyylistä ainakaan :) 

Jostain pikku galluppivastauksista ehkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku luuli tunnistavansa mut toisen kirjoittajan tekstistä ja kirjoitti sille väärälle tosi veemäisen kommentin. Kiva sit jäädä kommentin oikeana vastaanottajana miettimään et kuka tuttu tai sukulainen...

Vierailija
44/48 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Täällä on kumminkin niin paljon kävijöitä, että ei kukaan tuttu voi varmaksi tunnistaa minua, vaikka epäilisi. Niin yksityiskohtaisia juttuja en kirjoita, että varmasti tietäisi minuksi.

Vierailija
45/48 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on muutama kirjoittelija jonka käsialan tunnistaa aina. Siellä toistuvat personaalliset manööverit joita ei voi peittää.

En lue ikinä noita trolleja. Tuntuu, että yhä vähemmän on mitään asiallista täällä tai sitten vain alan kyllästyä koko juttuun. Vuodessa tai puolessatoista on jo aiheet nähty, avaan ehkä 1/30 kun käyn.

Vierailija
46/48 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tunnistan joskus itse vuosia vanhoja kirjoituksiani. Koska tiedän, mitä kommentoisin johonkin aiheeseen ja sitten tunnistan kirjoitustyylini itse.

Muuten en kirjoittele tänne niin tarkkoja yksityiskohtia elämästäni, että ne voisi tunnistaa.

Vierailija
47/48 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin pitäisi huolettaa näitä älykone hakkereita ja kuvia kopioivia vakoojia mikä on laitonta .

Vierailija
48/48 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipuoliset vainoharhailijat "tunnistaa" tuttujaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme