Olen mt-kuntoutuja ja haluaisin lääkärimiehen
Ei välttämättä psykiatri tarvi olla, mutta lääkäri kuitenkin. Ei ole provo, ei trolli. Ajattelin vain ilmoittaa. Mielipiteitä saa laittaa.
Kommentit (111)
Olen myös ihminen mt-kuntoutujan lisäksi, joten uskon mahdollisuuksiini saada lääkärimiehen, joka on tosiaan myös ihminen ammattinsa lisäksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä meinaat sen lääkäris iskeä?
En tiedä vielä. Ei saisi olla minua hoitanut lääkäri.
Ap
Et sinä halua lääkäriä. Veljeni on sellainen, samoin hänen vaimonsa, eikä kukaan maan päällä ole niin käsi kuin he yhdessä ja erikseen. Ihan oikeasti, ota joku putkiasentaja tms. Ne on paljon fiksumpia ja sentään elämänläheisiä ja osaa tehdä käsillään juttuja, toisin kuin nämä elämää tikulla etäältä tökkivät kliiniset valkotakit.
Onko vapaita putkiasentajia? Tänne heti semmoinen tai mieluiten kaksi. Tämä rouva tarvitsee heti kiireellistä asennusta
En ole vielä ehtinyt etsiä. Aloin kyllä nyt miettimään, että en välttämättä tahdokaan lääkäriä, vaan voi olla jossain muussakin hyvässä ammatissa ja asemassa. :):) Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä ehtinyt etsiä. Aloin kyllä nyt miettimään, että en välttämättä tahdokaan lääkäriä, vaan voi olla jossain muussakin hyvässä ammatissa ja asemassa. :):) Ap
Et ole ap
Kukaan psykiatri ei ole ihastunut potilaaseensa. Turha luulo. On ns projektio. Totta kai on ystävällinen potilaalle.
Pistä jääpussi otsalle ja hyvällä mielellä hae muualta.
T sisätautilääkäri. Tunnen "sata" psykiatria eikä kukaan ole ollut ihastunut potilaaseensa. Eikä kyllä kukaan muukaan lääkäri. Eikä pidäkään.
Hyu oletko per vvvo