Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätasapainoinen suhde päättyi ja terapeuttini kertoi jo alusta alkaen ajatelleensa miehessäni olleen "red flags"

Vierailija
09.05.2021 |

Tuli vähän kummallinen olo, kun suhde päättyi ja kertoi tästä. Olen nimittäin kamppaillut ihmissuhteiden kanssa ja yrittänyt välttää vahingollisia sellaisia, miellyttäjä ja läheisriippuvainen kun olen. Oli kuulemma terapeutti heti ajatellut, että o-ou, kun kuuli miehestäni, että tuo on täysin äidin helmoista hoitajaa lähtenyt etsimään. Ei varmaan ole terapeutin tehtävä kieltää näkemästä tai aloittamassa suhdetta ihmisiin, mutta hän tietää omat epävarmuuteni ja takertuvaisen, huonoista valinnoista kärsineen luonteeni, eikö sitten ole tapana kommentoida heti että tässä on suhde joka vahvistaa takertumistasi selkeästi? Kummallinen olo, kun kertoo että tiennyt alusta asti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiviisaus on niin helppoa.

Vierailija
2/6 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt kertoa heti. Liian arka ja kiltti terapeutti, kun ei kertonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni terapeutti ei saa sanoa tuollaisia asioita, vaan nimenomaan sinun on itse ymmärrettävä lähteä.

Vierailija
4/6 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti ei ole konsultti

Vierailija
5/6 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni terapeutti ei saa sanoa tuollaisia asioita, vaan nimenomaan sinun on itse ymmärrettävä lähteä.

Aah, aivan. Ymmärrän. Eli ei saisi ohjata valintoja toisen puolesta. Ei kovin helppo työ!? Toinen hehkuttaa onnea - eikö silloin voisi tuoda esille huolta kuitenkin.

Vierailija
6/6 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah, aivan. Ymmärrän. Eli ei saisi ohjata valintoja toisen puolesta. Ei kovin helppo työ!? Toinen hehkuttaa onnea - eikö silloin voisi tuoda esille huolta kuitenkin.

Ehkä voisi. En tiedä, en ole terapeutti tai asiantuntija. Ainoastaan entinen terapian asiakas.