Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina sanotaan, että kyllä sen sitten tietää, kun se oikea osuu kohdalle

Vierailija
09.05.2021 |

No minä tiesin. Olin 110% varma, että tässä on loppu elämäni mies. Ketään muuta en enää halua ja jokin vain tuolla sisälläni sanoi, että tämä on SE mies. Niin se sisin sanoo edelleen.
Mutta miten voi tuntea tuolla tavalla niin voimakkaasti väärää kohtaan? Väärä siksi, koska mies ei rakastanutkaan.
On todella vaikea uskoa ja hyväksyä, että näin voimakkaasti voi tuntea täysin yksipuolisesti. Ymmärrän, että ihastua voi yksipuolisesti, mutta en voi käsittää, miten voi rakastua näin vahvasti ja tuntea, että tässä on SE, mutta sitten kaikki onkin yksipuolista. "Sen vain tietää". No minulla on juurikin se tunne, että "minä vain tiedän", mutta miten se tunne voi tällä tavalla huijata?! En ole ikinä ollut mistään näin varma kuin tästä miehestä.
On äärettömän vaikea mennä eteenpäin ja jatkaa vain omaa elämää, kun tuolla sisällä jokin koko ajan huutaa, että siinä on elämäsi mies. Ei tätä tunnetta ole ollut kenenkään muun kanssa, vaikka pitkiä suhteita onkin takana.

Tulen hulluksi, kun roikun vain siinä miehessä. Mutta kun olen niin varma. Miten voi olla näin varma, jos se ei sitten niin menekään? Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sanaa: twin flame.

Se ei ole sitä romanttista höttöä mitä yleensä luullaan. Se on ihan kamalaa.

Vierailija
22/22 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 5 v on/Off suhteessa yhteen mieheen. Se päättyi lopullisesti viime syksynä miehen löytäessä toisen ja emme ole enää missään yhteydessä. Minulle tämä mies oli se, josta alusta asti tiesin että tämä oli tässä. Joku tuttuus niinkin oltais tunnettu aina. Olen hyväksynyt sen että hän on mennyt eteenpäin ja että meillä kahdella ei ole tulevaisuutta. Hän on mielessäni päivittäin ja nykyään mietin häntä ilolla enkä enää edes kaipaa häntä niin kipeästi. Kaikkeen tottuu ja aika parantaa. Uusia olisi tarjolla mutta jotenkin ne kaikki tuntuu tosi ontoilta ja turhilta. Yksinolo on hyvä nyt. Katsotaan jos aika vielä mahdollistaa sen että tulisi joku toinen.

Mutta kyllä näitä on, onko ne niitä oikeita vai entisistä elämistä tuttuja. Joidenkin kanssa saavuttaa vaan omituisesti tosi syvän tason. Niin ja vielä mainitsen että mieskin tunsi tämän, ainakin omien sanojensa mukaan. Joskus suhde voi silti olla tosi vaikea. Oon miettinyt tuota kaksoisliekkihommaa. Ehkä tämä on sitä. Tai sitten ei. Mistä noista tietää. Pitää elää tilanteen mukaan ja se on se että mies valitsi toisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän