Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina sanotaan, että kyllä sen sitten tietää, kun se oikea osuu kohdalle

Vierailija
09.05.2021 |

No minä tiesin. Olin 110% varma, että tässä on loppu elämäni mies. Ketään muuta en enää halua ja jokin vain tuolla sisälläni sanoi, että tämä on SE mies. Niin se sisin sanoo edelleen.
Mutta miten voi tuntea tuolla tavalla niin voimakkaasti väärää kohtaan? Väärä siksi, koska mies ei rakastanutkaan.
On todella vaikea uskoa ja hyväksyä, että näin voimakkaasti voi tuntea täysin yksipuolisesti. Ymmärrän, että ihastua voi yksipuolisesti, mutta en voi käsittää, miten voi rakastua näin vahvasti ja tuntea, että tässä on SE, mutta sitten kaikki onkin yksipuolista. "Sen vain tietää". No minulla on juurikin se tunne, että "minä vain tiedän", mutta miten se tunne voi tällä tavalla huijata?! En ole ikinä ollut mistään näin varma kuin tästä miehestä.
On äärettömän vaikea mennä eteenpäin ja jatkaa vain omaa elämää, kun tuolla sisällä jokin koko ajan huutaa, että siinä on elämäsi mies. Ei tätä tunnetta ole ollut kenenkään muun kanssa, vaikka pitkiä suhteita onkin takana.

Tulen hulluksi, kun roikun vain siinä miehessä. Mutta kun olen niin varma. Miten voi olla näin varma, jos se ei sitten niin menekään? Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kokemusta on nuorempana siitä. Kuitenkin kun kaivaa tarpeeksi tietoa, voi selvitä että se toinen onkin väärä, vaikka näytti oikealta. Ellei sitten ole toisella dimensiolla se oikea.

Vierailija
2/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko kertoa miehelle asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi rakastua yksipuolisesti ihan yhtä vahvasti kuin molemminpuolisestikin. Ikävä kyllä, siihen oikeaan tarvitaan molempien halu. 

Vierailija
4/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin viisikymppisenä löytäneeni Sen Oikean. Hän lähestyi minua vuosien pinnallisen tuttavuuden jälkeen ja kuvaannollisesti potkaisi jalat alta. Meillä oli mukavaa keskenämme (seksi ei tullut vielä aiheelliseksi, koska kumpikin olime tosi hitaita etenijöitä), kaikki naksahti yhteen ja jokainen tapaaminen alkoi kuin edellinen olisi juuri päättynyt. Ajattelin, että hyvää kannatti odottaa näin pitkään. Sitten jäin työttömäksi ja hän loittoni nopeasti. Järki sanoo, että jos tuo oli hänelle liikaa, hän totisesti ei ollut Se Oikea, mutta minusta hän silti oli.

Nyt on kulunut melkein vuosi siitä, kun näin hänet viimeksi. Olen yhä sitä mieltä, että hän oli minulle kaikkein sopivin mies, mitä voi edes kuvitella. Välillä olen sitä mieltä, että jos hän palailisi elvyttämään vanhaa ystävyyttä, poksahtaisin riemusta sisäisesti, mutta välillä taas tiedän, että se olisi tyhmästi tehty.

Vierailija
5/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko kertoa miehelle asiasta?

Olen kertonut. En tiedä miehen ajatuksen juoksua ollenkaan. En tiedä mitä hän oikeasti tahtoo. Sanoo yhtä, mutta tekee toista. Aivan kuin hän ei vain haluaisi tai uskaltaisi rakastua.

En tiedä enää mistään mitään. Nyt on välit katki ja pitäisi vain unohtaa, mutta kuukausia mennyt enkä pääse yhtään eteenpäin elämässäni.

ap.

Vierailija
6/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin rakennuksilla kesätöissä 22-vuptiaana. Opiskelin insinööriksi. Menin tekemään jotain siivoushommaa yhteen rivitalon huoneistoon erään noin 50-vuotiaan ei-älykkään miehen kanssa.

Hän oli aluksi tympeä mutta yhtäkkiä rakastui minuun. Työkaverit alkoi vitsailla minun ja hänen rakkaussuhteesta. Se oli varman kauheaa sille miehelle. Hän ki koki, että minä olen se oikea.

Vierailija
7/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä oikeita on monia.  

Vierailija
8/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin rakennuksilla kesätöissä 22-vuptiaana. Opiskelin insinööriksi. Menin tekemään jotain siivoushommaa yhteen rivitalon huoneistoon erään noin 50-vuotiaan ei-älykkään miehen kanssa.

Hän oli aluksi tympeä mutta yhtäkkiä rakastui minuun. Työkaverit alkoi vitsailla minun ja hänen rakkaussuhteesta. Se oli varman kauheaa sille miehelle. Hän ki koki, että minä olen se oikea.

Lisään vielä, että se meni ihan hassuksi, kun hän alkoi halut tehdä minunkin työni. Rakastuttuaan halusi auttaa kaikesta. Eihän siinä järkeä ollut, aloin sitten vaan tehdä jotain muuta. Tuntipalkalla kun olimme.

Vierailija
9/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli sinulle oikea, mutta sinä et miehelle.

Vierailija
10/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pointti onkin siinä, että molemmat tuntee samoin.

Pikarakastumiset ja ihastukset ovat eri juttu.

Ei kai kukaan ole niin sokea, ettei huomaa, jotta mies ei ole aivan yhtä liekeissä suhteessa kuin itse on.

Ei pidä luottaa heti toiseen niin sokeasti ja kuvitella että tämä on ikuista, kun olen näin helvetin rakastunut tähän kaveriin.

Vierailija
11/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo neljä, jotka on tuntuneet oikeilta. Ja nyt olen yksin. En usko, että viidettä enää löytyy. En tosin etsikään.

Vierailija
12/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli sinulle oikea, mutta sinä et miehelle.

No eihän se nyt näin mene. Ei se ole silloin naisellekaan oikea.

Vierailija
13/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vahvoja ne hormonit, mutta lopulta pelkkää aivokemiaa. Ei ne perustu mihkään "kohtaloon". Sattuupahan kohdalle oikein unelmiesi mies, mutta sinä et olekaan hänelle se unelmien nainen. Sellaista se elämä on. Siitä on vain sitten päästävä yli. Aika parantaa ja asian työstäminen. Jos kerran (ylipäänsä) pystyt ihastumaan, voit ihastua toisenkin kerran. Verkot vesille vaan.

Vierailija
14/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman väkiluku on lähes 8mrd. Eli pyöristettynä miehiä on nelisen miljardia. Osa tietysti vauvoja tai vaareja.

Mitään yhtä oikeaa ei ole. Valitsemme kaikki melko pienestä poolista kumppanimme. Eli ap., uutta oikeaa vaan etsimään.

Vierailija
15/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Vielä vuosien jälkeenkin ihmettelen tätä tunnetta että miksi, MIKSI?!! Enkö voi olla vaan tuntematta näin kun kerran on väärä.

Vierailija
16/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pointti onkin siinä, että molemmat tuntee samoin.

Pikarakastumiset ja ihastukset ovat eri juttu.

Ei kai kukaan ole niin sokea, ettei huomaa, jotta mies ei ole aivan yhtä liekeissä suhteessa kuin itse on.

Ei pidä luottaa heti toiseen niin sokeasti ja kuvitella että tämä on ikuista, kun olen näin helvetin rakastunut tähän kaveriin.

Kai se mies sitten tuntee myös samoin, mutta ei vain kerro, koska itsestäni tuntuu juuri siltä, että "sen vain tietää". Se jokin intuitio tms. kertoo, että se on se oikea.

Olen ollut liitossa miehen kanssa, joka tuntui hyvältä ja olin rakastunutkin aluksi. Mutta ei hänenkään kohdallaan tuntunut tältä. Ei edes silloin alkuhuumassa ollut tällaista tunnetta.

Ilmeisesti se sitten onkin vain paskapuhetta, että "sen vain tietää".

ap.

Vierailija
17/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman väkiluku on lähes 8mrd. Eli pyöristettynä miehiä on nelisen miljardia. Osa tietysti vauvoja tai vaareja.

Mitään yhtä oikeaa ei ole. Valitsemme kaikki melko pienestä poolista kumppanimme. Eli ap., uutta oikeaa vaan etsimään.

Ongelma vain on siinä, että miten voit etsiä uutta, kun niin täydestä sydämestä rakastat jo jotain toista. Kamala pattitilanne enkä pääse tästä pois, vaikka mitä yritän.

ap.

Vierailija
18/22 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt katsomassa onko mies jo Tinderissä, veikkaan että on jo uudet verkot vesillä... Noita tapauksia riittää, annetaan ymmärtää mutta vetäydytään kuitenkin heti kun alkaa vaikuttaa suhteelta.

Vierailija
19/22 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes teinityttönä uskonut siihen yhteen ainoaan oikeaan. Sen sijaan monta sopivaa voi eteen elämässä tulla. Erotilastot vahvistavat tämän.?

Vierailija
20/22 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hyvin tunnet miehen? Miten monta vuotta? Vai oletko hullaantunut siihen illuusioon, jonka olet miehestä mielessäsi luonut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi