Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin loppu ihmisiin.

Vierailija
09.05.2021 |

En tiedä.. Jotenkin tuntuu siltä, että mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä raskaammalta muut ihmiset tuntuvat. Ärsyttää monenlaiset asiat. Esim tylyt ja töykeät ihmiset. Ihmiset jotka tavoittelevat röyhkeästi aina vaan omaa etua muiden hyvinvoinnin kustannuksella. Kamalaa sanoa mutta: tyhmät ihmiset. Ainakin sellaiset jotka luulevat olevansa kovinkin fiksuja, ja pitävät muita tyhmempinä. Jep taidan tässä itsekin syyllistyä samaan. Tarkoitan kuitenkin esim sellaista, että valehdellaan naurettavista asioista, kun ajatellaan että toinen on niin tyhmä ettei se tajua mitään. Tätä listaa voisin varmasti jatkaa pitkään...

Kaiken lisäksi olen sellaisessa työssä, jossa joudun jatkuvasti olemaan monenlaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Huh, kertokaa mulle jotain vinkkejä miten muuttaisin omaa ajatteluani, koska olen vaan tosi väsynyt tällä hetkellä sosiaaliseen kanssakäymiseen muiden ihmisten kanssa (poislukien oma perheeni).

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalle lompsis.

Vierailija
2/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala jookaamaan ja kasvis syöjäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomalle lompsis.

Valitettavasti vasta heinäkuussa 🙈

T. Ap

Vierailija
4/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joskus ohjeeksi "mitä enemmän toinen ihminen ärsyttää, sen enemmän yritä tutustua häneen paremmin".. Jokaisessa ihmisessä on hyviä ja huonoja piirteitä, pitää vaan löytää ne hyvät...

Vierailija
5/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, vaihda planeettaa.

Vierailija
6/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain joskus ohjeeksi "mitä enemmän toinen ihminen ärsyttää, sen enemmän yritä tutustua häneen paremmin".. Jokaisessa ihmisessä on hyviä ja huonoja piirteitä, pitää vaan löytää ne hyvät...

Ihan hyvä vinkki. Toisaalta jotkut erikoisen ärsyttävät mieluiten kierrän mahdollisemman kaukaa. Sitten on vielä sekopäät, jotka sotkee vaan muiden elämää jatkuvasti. Niiden tutustumiseen en kyllä jaksa käyttää aikaani, koska se on niiiin kuluttavaa. Mutta uskon että jossain tapauksissa tämä voi pitää paikkansa.

T. Ap

Vierailija
7/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juurikin se että koittaa nähdä niitä hyviä puolia.. Mutta se on kyllä tosi haastavaa välillä!! T. Ap

Vierailija
8/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö muuttaa ulkomaille? Olisi parempi ilmastokin.

Vierailija
9/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda alaa. Ala postinjakajaksi.

Vierailija
10/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti aina ja kaikesta valittavat ihmiset kuuluvat myös ärsytyksen kohteisiin! Toisaalta, mitäpäs teen itse juuri nyt tällä hetkellä.. Niinpä. Mutta todellisuudessa olen aika positiivinen ihminen, enkä ns valita turhista. Paitsi ehkä just av:lla. Enkä ennen ole kokenut muita ihmisiä samalla tavalla raskaiksi, nyt on vaan jotenkin tullut mitta täyteen, enkä edes itse tiedä mikä on loppujen lopuksi syynä.

T.Ap

Vierailija
11/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa asennetta voi aina säätää.

Vierailija
12/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vaan väsynyt yleisesti kaikkeen?

Vierailija
13/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa asennetta voi aina säätää.

Otan mielelläni vastaan vinkkejä, että miten?

T. Ap

Vierailija
14/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ulkomaille? :) Ehkäpä maisemanvaihdos voisi tehdä hyvää, jonnekin lämpimään maahan jossa ihmisetkin iloisempia.

Vierailija
15/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta ulkomaille? :) Ehkäpä maisemanvaihdos voisi tehdä hyvää, jonnekin lämpimään maahan jossa ihmisetkin iloisempia.

Ap:lla tosiaan perhe, eikä ihan tuosta noin vaan muuteta minnekään ulkomaille. Se ei oikeastaan tällä hetkellä ole vaihtoehto ollenkaan. Harmi! Olen kyllä asunut vuosia ulkomailla, ja luulen että se saattaisi auttaakin tähän tilanteeseen.

Vierailija
16/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse samassa tilanteessa ja ymmärrän sinua erittäin hyvin. Ehkäpä sinun silmäsi ovat vain avautuneet totuuteen? Ihmislaji, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta, on epäkelpo.

Vierailija
17/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloin seurustelemaan uffo miehen kanssa.

Vierailija
18/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin maalle kausi muista, ja juuri oikea valinta, paitsi lasten kannalta.

Vierailija
19/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse samassa tilanteessa ja ymmärrän sinua erittäin hyvin. Ehkäpä sinun silmäsi ovat vain avautuneet totuuteen? Ihmislaji, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta, on epäkelpo.

Kyllä näin on, itsekäs, julma, petollinen, ahne, epäluotettava, rakkaudeton, rehentelevä, pöyhkeä, kiittämätön, väkivaltainen, leppymätön, häikäilemätön, näistä on ihmiskunta koottu.

Vierailija
20/48 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Korona-aikana en tapaa ketään, mutta elämänlaatuni onkin parantunut huomattavasti. Minusta tuntuu usein, että minulta puuttuu tunteita jotka monilla muilla ovat hyvin dominoivia, kuten kateus, tarve tuomita muita, kilpailunhalu ja röyhkeys. Juuri nuo tekevät ihmisten kanssa olemisesta niin vaikeaa.