Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulle on tehty nielurisaleikkaus? Kannattiko? Saitko avun?

Vierailija
17.08.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistivat ne sitten. Kannatti kyllä. Toipuminen vei kyllä pidemmän aikaa, kuin mihin olin varautunut.

Vierailija
2/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielutulehduksia taisi olla yhden vuoden aikana 7 kertaa. Leikkaus meni OK ja sen jälkeen en ole tulehduksista kärsinyt ollenkaan. Eli minun kohdallani kyllä kannatti ehdottomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta sitten tehtiin ja angiinaa ei ole ollut kertaakaan sen jälkeen eli siihen loppui antibioottien ostaminen :)

Vierailija
4/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan se oli se sama paise, joka ei päässyt parantuun kunnolla, kun se oli osittain toisen risan takana. Sitä imettiin ensin, mutta sitten risat leikattiin. Olin tosi kipeä sen jälkeen, kun toinen puoli oli jouduttu repimään sen paiseen takia... Hirveä kokemus, olin silloin 17.

Vierailija
5/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallinen ongelma oli myös nielurisojen muoto. Olivat semmoiset " onkalot" , minne jäi ruuan tähteitä. Siis todellakin JÄI sinne. Eli arvatkaa, miltä hengitykseni haisi, kun ne pienen pienet ruuan jämät jäi sinne... Ei kauheasti tehnyt mieheni kanssa pusutella.

Tämän kun lääkäri kuuli, määräsi heti leikkaukseen.

Olihan se toipuminen yhtä helvettiä, mutta en kadu tippakaan.

Vierailija
6/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärissyt heräämössä kuin horkassa ja en saanut mitään syötävää, vaikka jädeä olivat lupailleet etukäteen. Tipan kautta tuli ravintoa. Leikkauksessa oli mennyt verta vatsaani ja oksensin lahjakkaasti yökön päälle. Olin lukion ekalla. Mutta kannatti! Vain pikku flunssia sen jälkeen, ei pahoja viikkojen pituisia sairastumisia enää.

Vierailija
7/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paraneminen oli mun mielestä suht helppoa ja kivut oli paljon vähäsemmät kun esim. tossa nielutulehduksessa... kivasti söin kyllä kipulääkkeitäkin, mutta se oli sen ekat kaksviikkoa... pienessä lääkehumalassa... kannatti eipä ole kurkku sen jälkeen paljon kipuillut

muita syitä leikkaukseen oli ikuiset tulehdukset ja se että ne oli niin kuoppaiset että ne oli aina täynnä paskaa... yök...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi