Mitä olet saanut tänään äitienpäivälahjaksi?
Entä miten muuten sinua on huomioitu kuin lahjoilla? Kyinks tyytyväinen olet asteikolla 1-5?
Kommentit (32)
Valitin että on rumat kottikärryt (oli ruosteessa), ne oli maalattu pinkiksi:)
Lapsi kävi. Toi ruusun ja suklaata. Epäilen, että mies muistutti asiasta, vaan ei se mitään. Kiva oli jutella. Laitettiin ruokaa yhdessä.
Kukkia parvekkeelle ja collegetakin (oli yllätys mieheltäni, ei yleensä osteta toisillemme lahjaa). Aamiaisen ja pääruuan jälkiruokineen tyttäreni teki mieheni kanssa. Tosi kiva päivä!
Aamupalan, kortin, hajuvettä ja ruukkuruusun.
Poika keitti aamulla kahvia minulle ja isäntä tuli avukseni leipomaan kaakut (mulle ja isännälle lakkakaakkua ja pojalle mansikkakaakku) kuulemma muuten oli hyviä kaakut mutta liikaa kermavaahtoa.
Minusta olivat hyvää.
En mitään, meille jokainen päivä on Äitienpäivä, emme ostele mitään kalenterin mukaan.
Aamupalan, kukkia ja suklaata. Lapsilta kortti, keksejä ja kasvi.
Mies teki ruuan ja oli ostanut kakun. Lapsi oli hankkinut toivomani huhupuhetta seurapelin. Pelasimme sitä koko perhe ja saimme hyvät naurut. Ihana äitienpäivä oli. Muistan kuinka nuorempana äitinä petyin monta kertaa kun en saanut samalla tavalla aamiaista kuin me aikanaan laitettiin omalle äidille. Sitten kun siirrettiin juhlinta lounasaikaan, on sujunut paljon paremmin. Ei teinit jaksa herätä aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ei ole ollut vuosiin yhteydessä, joten mitään ei tullut.
Olisi kannattanut miettiä tämäkin etukäteen jo silloin kun päätit myrkyttää lapsesi elämän. Nyt saat olla tyytyväinen jos löytyy joku joka lehteen kuolinilmoituksesi laittaa.
Uuden puhelimen.Olin yllättynyt oikeasti,entinen ois mulle kelvannut,sekin äitienpäivälahja viiden vuoden takaa.Mutta toki olen kiitollinen.
Pojalta mora-puukon ja mieheltä traktorin peräkärryllisen hevosen lantaa 💞
Molempia olin aikaisemmin toivonut, ihanaa kun muistivat!
eikös just päiväkoti-ikäisiltä lapsilta tule lahjoja? Jotain outoja ne askartelee aina äitienpäiväksi.