Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet saanut tänään äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
09.05.2021 |

Entä miten muuten sinua on huomioitu kuin lahjoilla? Kyinks tyytyväinen olet asteikolla 1-5?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vielä mitään, lapsi on vielä päiväkoti-ikäinen ja mies lähti yöllä töihin, pitäisi kotiutua pian. Lapsi ainakin on tehnyt päiväkodissa jotakin ja mies on aina kyllä jollain tapaa minua muistanut. Soitti myös töistä ja muka viattomasti kyseli ihan outoja juttuja, että jotakin on selvästi suunnitellut.

eikös just päiväkoti-ikäisiltä lapsilta tule lahjoja? Jotain outoja ne askartelee aina äitienpäiväksi.

Vierailija
22/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitin että on rumat kottikärryt (oli ruosteessa), ne oli maalattu pinkiksi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kävi. Toi ruusun ja suklaata. Epäilen, että mies muistutti asiasta, vaan ei se mitään. Kiva oli jutella. Laitettiin ruokaa yhdessä.

Vierailija
24/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia parvekkeelle ja collegetakin (oli yllätys mieheltäni, ei yleensä osteta toisillemme lahjaa). Aamiaisen ja pääruuan jälkiruokineen tyttäreni teki mieheni kanssa. Tosi kiva päivä!

Vierailija
25/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalan, kortin, hajuvettä ja ruukkuruusun.

Vierailija
26/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika keitti aamulla kahvia minulle ja isäntä tuli avukseni leipomaan kaakut (mulle ja isännälle lakkakaakkua ja pojalle mansikkakaakku) kuulemma muuten oli hyviä kaakut mutta liikaa kermavaahtoa.

Minusta olivat hyvää.

Vierailija
27/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, meille jokainen päivä on Äitienpäivä, emme ostele mitään kalenterin mukaan.

Vierailija
28/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalan, kukkia ja suklaata. Lapsilta kortti, keksejä ja kasvi.

Vierailija
29/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki ruuan ja oli ostanut kakun. Lapsi oli hankkinut toivomani huhupuhetta seurapelin. Pelasimme sitä koko perhe ja saimme hyvät naurut. Ihana äitienpäivä oli. Muistan kuinka nuorempana äitinä petyin monta kertaa kun en saanut samalla tavalla aamiaista kuin me aikanaan laitettiin omalle äidille. Sitten kun siirrettiin juhlinta lounasaikaan, on sujunut paljon paremmin. Ei teinit jaksa herätä aamulla.

Vierailija
30/32 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi ei ole ollut vuosiin yhteydessä, joten mitään ei tullut.

Olisi kannattanut miettiä tämäkin etukäteen jo silloin kun päätit myrkyttää lapsesi elämän. Nyt saat olla tyytyväinen jos löytyy joku joka lehteen kuolinilmoituksesi laittaa.

Vierailija
31/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden puhelimen.Olin yllättynyt oikeasti,entinen ois mulle kelvannut,sekin äitienpäivälahja viiden vuoden takaa.Mutta toki olen kiitollinen.

Vierailija
32/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalta mora-puukon ja mieheltä traktorin peräkärryllisen hevosen lantaa 💞

Molempia olin aikaisemmin toivonut, ihanaa kun muistivat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi