Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet saanut tänään äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
09.05.2021 |

Entä miten muuten sinua on huomioitu kuin lahjoilla? Kyinks tyytyväinen olet asteikolla 1-5?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä mitään, lapsi on vielä päiväkoti-ikäinen ja mies lähti yöllä töihin, pitäisi kotiutua pian. Lapsi ainakin on tehnyt päiväkodissa jotakin ja mies on aina kyllä jollain tapaa minua muistanut. Soitti myös töistä ja muka viattomasti kyseli ihan outoja juttuja, että jotakin on selvästi suunnitellut.

Vierailija
2/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselta halauksen, päiväkodissa askarteleman kortin ja lahjan, valkovuokkoja. Mieheltä kukkia ja aamupalan.

Vierailija
4/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tuli käymään, yhden yön yöpyikin. Syötiin kakkua ja laitettiin ruokaa, juteltiin niitä näitä. Oli kiva viikonloppu, ainakin minulle! Lahjoja en saanut enkä halunnutkaan, kaikkea on ihan liikaa, ei mahdu mitään minnekään enää. Seuraa vain kaipasinkin.

Vierailija
5/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi säkkiä pähkinänruskeaa koristekatetta. Toivelahja.

Vierailija
6/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äitienp'ivänä , pitäisi lahjoa ? Kyllä minulle on riittänyt valkovuokot tai luonnonkukat , itse tehty kortti. Ei kaikesta pidä tehdä niin kaupallisia .Yhteinen ateria kruunaa kaiken ja kakku kahvit , yhdessä olo.

Vierailija
7/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut lahjoja, paitsi kukkia ja kortin ikuiselta lapseltani. Olemme muutama vuosi sitten sopineet, että aikuisten kesken ei enää anneta lahjoja, se oli hyvä päätös. 

Vierailija
8/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa ja koulussa askarreltu kortti ja lahja. Aamupala katettu ja onnitteluja! 🌞 4/5 Mennään vielä ulos jäätelölle! 🍦

Vierailija
9/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreltä sain viherkasvin, pojalta mukin. Ihan kiva. Ei tullut kahvia vuoteeseen tai edes kakkua tai muutakaan, mutta hyvä näin.

Vierailija
10/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimmaltani sain askartelemansa kortin.

Keskimmäinen lähetti itsetehdyn onnitteluvideonsa.

Esikoinen onnitteli halaten.

Eksä toi suklaakonvehtirasian.

Tämä jos mikä oli suuri yllätys.

Koko päivä ollut kolmen lapseni kanssa mainio. Rauhallinen yhteinen aamupala, yhdessäoloa, ja kohta syödään hyvin ja hartaasti.

Tämä riittää enemmän kuin hyvin. ❤️

Vierailija
11/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä sain orvokkiamppelin. Teinipoika ei tullut edes ajatelleeksi, että tänään on äitienpäivä ja vieläpä, että äitiä pitäisi jotenkin muistaa.

Vierailija
12/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai itseltäni ikkunoiden pesun, pyöräily-hanskat ja suklaata. Sai myös perheen kokoon :)

Vierailija
13/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka reilun kaupan ruusunipun. Tämä sen jälkeen kun kysyin mieheltä missä kukat on. Mies osti kakun. Äsken söin ja hyi oksetus, kuivaa rasvasta ja mautonta. Ei kyl maksanutkaan kun vajaa 10€. Oli joku Elosen kinuski kreemikakku. Ois vaikka ostanut Pirkan mutakakun.

Teini toivotti hyvää äitienpäivää.

Vierailija
14/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saanut lahjoja, paitsi kukkia ja kortin ikuiselta lapseltani. Olemme muutama vuosi sitten sopineet, että aikuisten kesken ei enää anneta lahjoja, se oli hyvä päätös. 

Hauska ilmasu toi ikuinen lapsi.

Vierailija
15/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ei edes korttia tai puhelua. En ymmärrä.

Vierailija
16/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkka reilun kaupan ruusunipun. Tämä sen jälkeen kun kysyin mieheltä missä kukat on. Mies osti kakun. Äsken söin ja hyi oksetus, kuivaa rasvasta ja mautonta. Ei kyl maksanutkaan kun vajaa 10€. Oli joku Elosen kinuski kreemikakku. Ois vaikka ostanut Pirkan mutakakun.

Teini toivotti hyvää äitienpäivää.

Sinun kannattaa varmaan laittaa äitienpäiväsi itse, kun mikään ei kelpaa.

Vierailija
17/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole ollut vuosiin yhteydessä, joten mitään ei tullut.

Vierailija
18/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi äitienp'ivänä , pitäisi lahjoa ? Kyllä minulle on riittänyt valkovuokot tai luonnonkukat , itse tehty kortti. Ei kaikesta pidä tehdä niin kaupallisia .Yhteinen ateria kruunaa kaiken ja kakku kahvit , yhdessä olo.

Ai sinun takiasi pitää rynnätä nyppimään kevään ensimmäiset vaivaiset valkovuokot? Ihme eukko.

Vierailija
19/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä sain orvokkiamppelin. Teinipoika ei tullut edes ajatelleeksi, että tänään on äitienpäivä ja vieläpä, että äitiä pitäisi jotenkin muistaa.

Jätä se sika. Teinipoika kuitenkin vailla ipadia tai iphonea. Niin sano että ....

Vierailija
20/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ilmasu toi ikuinen lapsi.

Hih, en huomannut typoa, kyllä hän ihan aikuinen on jo, mutta toki ikuisesti lapseni. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi