Kuinka vaarallista on päivittää ihoaan joka kesä auringossa?
Kommentit (14)
on tärkeää hankkia iholle uusimmat päivitykset, ettei olisi vaaraa saada virusta
Hmm.. Minä jäin miettimään oikeaa muotoa tuohon otsikkoon. Olisiko se "päivettää" vai "päivetyttää"? Itsehän siinä ei tarvitse tehdä mitään, siksi päivetyttää. Iho ja aurinko tekevät työn.
Ihosyöpäriski on kyllä yhdyssana.
Ei se kyllä päivity, kun vanhempaan versioon siirtyy.
Kielestä kiinnostunut kirjoitti:
Hmm.. Minä jäin miettimään oikeaa muotoa tuohon otsikkoon. Olisiko se "päivettää" vai "päivetyttää"? Itsehän siinä ei tarvitse tehdä mitään, siksi päivetyttää. Iho ja aurinko tekevät työn.
Ihosyöpäriski on kyllä yhdyssana.
päivettää
https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/P%C3%A4ivett%C3%A4%C3%A4?searc…
Jos on kunnon aurinkorasvat ( mulla vielä aina hattu päässä) niin miksei?😎
Katsoin just dokumenttin Australiasta missä ☀️
Aina mollottaa: hatut oli kaikille päässä ja pitkähihaset ; päällä heillä tota kokemusta auringosta riittää👍
Olen aina ollut kova auringonottaja mut nyt päätin että saa riittää. Kamalat rypyt näkyy jo nuorena ja haluan pitää ihostani parempaa huolta. Käsivarsiin ja jalkoihin haluaisin kevyen päivetyksen koska se näyttää paremmalta kuin kalvakat raajat.
Joillakin on iho-ongelmia geeniperimänä. Silloin sitä vähemmän aurinkoa. Parempi suojautua auringolta yleensä
Ihosyöpä tappaa vuosittan yli 100 000 ihmistä. Siihen sairastuu Suomen väkiluvun verran ihmisiä joka vuosi.
Onko sinulla hyvä tuuri vai huono tuuri?
Mitä kautta sä sen ihon päivityksen lataat ap?
Mihin versioon ajattelit sen päivittää?