Mitä tehdä, kun mies aina peruu suunnitellut yhteiset jutut...
Nyt tuli mitta täyteen. Vuosia on aina sovittu sitä tai tätä, tehdään lomalla yhdessä sitten jne, jne. Kuitenkin yhteisiä juttuja on aina täytynyt siirtää, kun miehelle on tullut omia hommia. Milloin pitää jollekulle korjata jotain, tai hommata itselle jotain, tai sopiva " kalailma" .
Nyt sitten oli sovittu, että vietämme 3 päivää perheen kesken. Katsellaan vaikkas jokin filmi ja vietetään " piknikkiä" olohuoneen lattialla. Ostin tietysti kaiken maailman naposteltavia ja taco-juttuja sekä hankin filmit. Noh, TIETYSTI ei nyt vietetäkään sitä yhteistä hetkeä, kun miehelle tuli TAAS oma meno. Sanoi vain, että 2 vkon kuluttua on vapaata niin eikö voitaisi sitten. Että raivostuttaa, taidanpa heitellä kaikki naposteltavat roskiin!!!
Niin ja mieheni mielestä minä olen taas kerran lapsellinen, kun en voi joustaa. Kuitenkin se olen aina minä ja lapset jotka joustavat, jotta mies saa tehdä mitä huvittaa...
Kiitos, että sain purkautua!
Tiedän tunteen, sapettaa ja lujaa. Onnex nyt lapsen kasvaessa ei ole enää katteettomia lupauksia antanut, eli ei lupaa että tehtäis mitään. Muutamme parin viikon kuluttua erillemme. Ei pelkästään tuon lupaamisjutun takia, mutta sekin vaikuttaa. Kun on vain Hän ja menonsa ja jos mä jotain joskus haluisin, niin oon itsekäs.