Näkisitkö Skotlannin mielellään itsenäisenä?
Nyt kun siellä taas liikehditään, niin miten koette asian?
Kommentit (13)
Ei ole minun asia vaan skotlantilaisten. Jos päätyvät tähän tukisin kyllä.
Äänestivät 2014, että eivät itsenäisty, joten onko tämä asia nyt vielä niin ajankohtainen?
Sulta puuttuu vaihtoehto ”ei kiinnosta/ei kuulu mulle”.
Näkisin Suomen mielellään itsenäisenä!
Eiköhän se olisi jo aika tuonkin imperiumin jäännöksen hajota omiksi kansakunnikseen.
Skotlanti olisi jälleen yksi nettosaaja lisää EU:ssa. Ehkä meidänkin pitäisi antaa itsenäisyys Lapille ja varsinkin Kainuulle, niin edes osa Suomesta olisi merkittäviä nettosaajia
Valemedian brexit-aivopesu epäonnistui. On aika lopettaa länkytys.
Vierailija kirjoitti:
Sulta puuttuu vaihtoehto ”ei kiinnosta/ei kuulu mulle”.
Siinä tapauksessa voit jättää vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Skotlanti olisi jälleen yksi nettosaaja lisää EU:ssa. Ehkä meidänkin pitäisi antaa itsenäisyys Lapille ja varsinkin Kainuulle, niin edes osa Suomesta olisi merkittäviä nettosaajia
Eipä niillä kauaa mene nettomaksajaksi öljyn vuoksi.
Näkisin mielellään Porvoon itsenäisenä keisarikuntana.
Tuskin itsenäistyminen toisi mitään etua skotlantilaisille. Hamuavat EU:hun mutta lihapadoista joutuu myös maksamaan pitkän euron. Toki, jos sinne haluavat, niin oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Minua panetti, ja halusin tavallaan kokea jotain uutta, joten rullasin Sultanin naintilihani päälle ja painoin sen milf-Chizuen lämpimään aasialaiseen pilluun. Välitön orgasmi. Tähän eivät suomalaiset naiset pysty.
Joo onhan se sika kuumaa kun skotit hot joogaa vaan kiltit päällä.
Jos itsenäistyisin, niin pääsisi eroon Naton ydinaseista, jotka eivät herätä kauheasti intohimoja paikallisissa, mutta joista eivät voi nykyisellään itse päättää.