Mies ei onnittelut minua tänään
Nukkuu ja kuorsaa vain tyytyväisenä tuossa vieressä. Lapset (2 ja 3 v) kävivät jo antamassa kortin. Todettakoon, että miehellä on raskas työviikko takana, mutta silti. Kyllä äitienpäivä on sellainen juhla josta vaimoa pitää onnitella.
Eli miksi näin? Miksi ette miehet onnittele vaimoanne juhlapäivänä vaan nukutte ja kuorsaatte vain sängyssä?
Kommentit (25)
Johtuisko siitä että et ole miehesi äiti. Äidin ja lasten juhlahan tuo on. Mies muistaa sitten omaa äitiään.
Porvoossa jo 2-3v. lapset osaa itsenäisesti hakea ja antaa äitienpäiväkortit oikeana päivänä, ja mies onnittelee nukkuessaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Johtuisko siitä että et ole miehesi äiti. Äidin ja lasten juhlahan tuo on. Mies muistaa sitten omaa äitiään.
Tämä on niin kulunut. Kyllä äiteinpäivänä voi muistaa muitakin läheisiä äitejä kuin omaansa, varsinkin sitä naista, joka on omat lapset synnyttänyt. Muutenhan päivän nimi olisi oman äidin päivä.
Totta. Miestäni ei suhde kiinnostanut yhdessä asuessa, joten ulkoistin itseni omaan asuntoon. Tästä eteenpäin voin odotella siis vain lapsilta onnitteluja, jos viitsivät laittaa viestiä. Eiköhän ne äitienpäivät lahjoineen ja kakkuineen olleet sitten siinä. Yksi juhlapäivä vähemmän ja säästyy miehet pennoset kun ei tarvitse vaimolle ostella mitään.
"mies ei onnitellut minua tänään" klo 8.15 aamulla. Tänääntä on jäljellä vielä aika pitkä pätkä. Eiköhän tuo onnittele, kunhan herää.
Miksi itse edes heräsit ennen miestä?
Juuri tuollaisia kaikki miehet nyt vain ovat. Koita kestää!
Tuskinpa naisetkaan onnittelevat isänpäivänä miehiään...
Oletko kokeillut työntää kuorittua inkivääritankoa sen peräaukosta sisään? Oppisipa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa jo 2-3v. lapset osaa itsenäisesti hakea ja antaa äitienpäiväkortit oikeana päivänä, ja mies onnittelee nukkuessaan 😂
Mahtoivatko leipoa mansikkakakun rakkaalle äidille ♥️
No miksi olet mennyt miehen ottamaan? Miksi et viihdy itseksesi?
Oletko miehesi äiti!? Aika pervoa siellä Porvoossa.
Hei naisia vihaava trolli, kukaan ei oikeasti ole tuollainen hirviö.
Terveisin lapseton mies, joka menee iltapäivällä tapaamaan omaa äitiään. Ei kahdeksalta aamulla.
Miksi puolustatte miestä? Teidänhän pitäisi olla minun puolella.
-Ap
Porvoossa kaikki ovat sukua toisilleen.
Ei liene liikaa odottaa, että mies onnittelee/muistaa omien lapsiensa äitiä. Mun ex ja lasten isä ei muistanut vuosiin. Jossain kohtaa edes omat lapset ei sanoneet mulle että hyvää äitienpäivää.
Aina mentiin kuitenkin miehen vanhemmille syömään ja sinne vietiin kukat ja onnittelut.
Arvatkaa vaan miltä tuntui
Hyppää mies, hyppää!
t. kaikki naiset maapallolla
Onnittelin naista tinderissä, poisti heri mätsin. Kiitoksia tana
Alistuitko nylkytettäväksi? Sitähän muijat tältä päivältä odottaa.
Miksi oletat, että kaikki miehet tekevät näin?