Johtuuko univelkasi siitä, että kukut ylhäällä puolille öin ja pentu/pennut herättää kuudelta?
Kommentit (13)
Minun univelkani syy: menen nukkumaan klo 22, mutta pitkin yötä heräilyä vuosien ajan vaihdevuosioireiden aiheuttamiin hikisyys- ja kuumuuskohtauksiin.
Estrogeenikorvaushoito on vasta-aiheinen aurallisen migreenin vuoksi.
Sitten vkonloppuna kun saisi tai voisi nukkua pidempään kuin klo 5:45 saakka, niin koirat herättävät klo 6:00 lenkille ja syömään.
Kuolen varmaan kohta tähän katkonaisen nukkumisen tuomiin terveysongelmiin. Nuorempana valvoin koliikkivauvojen (4kpl) vuoksi vuosia.
Minun pentu nukkuu klo kahdeksaan. Sitten lähdemme reippaalle kävelylle ja aamupissalle lähimetsään.
Naapurin pennut herättävät aamuisin ja estävät päiväunetkin.
Ei oo pentuja mulla, yksineläjä,mutta kärsin ajoittain unettomuudesta jolloin ei vain nuku vaikka kuinka yrittäisi saada unta, lisänä fyysinen työ,niin ei meinaa pysyä hereillä,maskin kanssa yhtä helvettiä jos muutenkin jyskyttää pää valvotusta yöstä.
Ei.
Univelkani johtuu siitä että kukun iltaisin puolilleöin ja herään klo 5 lähteäkseni töihin.
Ei. Netflixmaratonista. Aamut saa nukkua ja pentu on jo maailmalla.
Käyn nukkumaan pennun kanssa klo 21.30 mutta mies valvottaa pelaamisen äänillä kymmeneen ja toisen tunnin sillä että kun ovi on kiinni, ei ilmalämpöpumppu pääse lämmittää makuuhuonetta ja minulla on kylmä. Sähköpatteria ei voi käyttää kun sitten ei saa verhoja ja kun valot killottaa ulkoa, vauva ei Malta nukkua. Sitten kun viimein nukahdan puol 12, vauva herää tunnin päästä syömään. Kahdelta herään koska on kuuma kun piti aiemmin turata päälle, ettei olisi niin kylmä. Neljältä herää taas vauva, mies kuorsaa. Kuudelta mies nousee arkena, viikonloppuna jatkaa kuorsaamista samaan aikaan kun vauva aloittaa aamumarinat. Klo 8-9 noustaan jos vauvan saa vielä nukkumaan.
Miestä kadun, vauvaa en. Mies valvottaa itsekkyyttään iltaisin tahallaan, vauva sentään joskus lopettaa.
Voihan tietysti olla, että minä olen se pentu joka valvottaa ja herättelee.
Ei,vaan olen huono nukkumaan, ei pysy unirytmit, valvon,heräilen..
En vaan malta mennä ajoissa nukkumaan, koska mielestäni olen ansainnut viihdettä työpäivän jälkeen. Pitäisi kyllä ottaa mallia työkaverista, joka nukkuu klo 19-03. Mullakin on kelloradio herättämässä 03, mutta nukkumaan menen aikaisintaan 21.00, usein 22. Sitten meneekin viikonloput univelkoja maksaessa. Tarvitsen asennemuutosta ja ryhtiliikettä.
Siivooja kirjoitti:
En vaan malta mennä ajoissa nukkumaan, koska mielestäni olen ansainnut viihdettä työpäivän jälkeen. Pitäisi kyllä ottaa mallia työkaverista, joka nukkuu klo 19-03. Mullakin on kelloradio herättämässä 03, mutta nukkumaan menen aikaisintaan 21.00, usein 22. Sitten meneekin viikonloput univelkoja maksaessa. Tarvitsen asennemuutosta ja ryhtiliikettä.
Älä vain hanki lapsia, et saa viikonloppuisinkaan enää univelkoja kiinni.
Ei johdu, ei ole ”pentuja”.