Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painoin tänään 149,8 kg!

Vierailija
09.05.2021 |

Pakko tuulettaa täällä, kun muualla en viitsi.
Olen siis ollut uudella elämäntavalla nyt jonkun 6 viikkoa ja vihdoin pääsin maagisen 150 alle (lähtöpaino jotain 159kg). Jes!! Erityisen ylpeä olen itsestäni sen suhteen, että vaikka paino junnasi pari viikkoa ihan samassa (150,4-151,8kg välillä), en antanut sen vaikuttaa itseeeni vaan jatkoin samaan malliin eteenpäin. Miljoona kertaa aiemmin mä oon aina luovuttanut tuollaisen jumin tullen ja todennut, että ihan sama sitten. Nyt en! Hyvä minä! Nyt kohti seuraavaa tavoitetta :))

(Ja hyvää äitienpäivää ❤️ )

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Ja mukavaa äitienpäivää.

Vierailija
2/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, onnea! :)

Mitä olet muuttanut elämäntavassasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Jatka samaan malliin eteenpäin äläkä anna periksi 🙂

Aurinkoista äitienpäivää kaikille 😎

Vierailija
4/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, jatka samaan malliin 👍🏻

Vierailija
5/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamisessa / elämäntavan muutoksissa pitää tosiaan muistaa että painon muutos ei tapahdu välttämättä välittömästi ja  voi hetkeksi pysähtyäkin. Sitkeästi vaan eteenpäin.

Vierailija
6/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌹🌹🌹👍

Vierailija
7/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä jatkoon, ja hyvää äitienpäivää. Pystyt siihen kyllä. 💪🏻

Vierailija
8/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Kun tekee mieli luovuttaa, muista, että jatkossa sinä itse ja hyvinvointisi ovat pysyvästi to do -listan kärjessä. :)

34% painostaan pudottanut

Vierailija
9/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hirveässä sokeri- ja roskaruokakoukussa, vaihdoin ruokavalioni sokerittomaan aitoon ruokaan (ei mitään eineksiä, jätin myös viljat pois). Suurinta työtä teen kumminkin oman pääni sisällä, koska haluan että tämä on tasan viimeinen kerta kun tässä painossa olen. Olen käynyt läpi itseni kanssa syitä lihomiselleni ja niitä kompastuskiviä, joihin kymmenet aiemmat laihdutus-/elämäntaparemppakerrat on kaatuneet. Opettelen tykkäämään itsestäni ja kohtelemaan itseäni rakastavasti :) Ruokailu menee omalla painollaan, mutta tää päänsisäinen homma vaatiikin sitten keskittymistä. 

Mitään liikuntaa en tällä hetkellä harrasta, mutta kunhan paino vähän putoaa (mulla on polvi- ja selkäongelmia), otan sitäkin mukaan päivittäiseen elämään muodossa tai toisessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi