"Viestittely loppuu seinään"
Mikä neuvoksi, kun kaikki viestittely naisten kanssa loppuu aina parin päivän jälkeen. Yleensä laitan viestiä pari ekaa päivän kysellen kaikkea esim. "miten päivä meni?", "harrastatko jotain" ja toivottelen "mukavaa päivää". Vastaukseksi saan tyyliin "hyvin", "ok" ja "ei tässä mitään". Koskaan ei kysytä, että miten mulla menee tai laiteta esim. "mukavaa päivää". Sitten parin päivän jälkeen en viitti enää laittaa viestiä, kun sieltä tulee ne samat vastaukset. Sitten poistan mätsin, kun en tiiä enää miten voisi keskustelua voisi jatkaa. Yleensä siis nainen laittaa ekana tykkäyksen tai viestiä. Niin luulis, että ne on sit kiinnostuneita. En oo mikään komea niin ei noita mätsejäkään kauheasti ole. Olis kiva, jos joku keskustelu joskus kestäis viikkoa pitempää tai jos on tullu katuma päälle ja en olekaan tarpeeksi komee niin sanois sen sitten. Mikä neuvoks?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vanhempana mieshenkilönä hieman hämmästyttää nämä ihmettelyt. 1980-l baarissa tiirailtiin kiinnostavia naisia ja sitten koitettiin jotain sanoa ja aloittaa keskustelu. Joskus ei saanut mitään vastausta, katsottiin kuin halpaa makkaraa, välillä vaihdettiin jotain pientä kuulumista, joskus nappas kemiat ja fiilarit ->päädyttiin jatkotreffeille tai saman tien painiharjoituksiin.
Ei tässä Tinderi-hommassa ole mitään eroa edelliseen. Olen pari vuotta nyt käyttänyt (olen 53). Välillä tulee mätsejä, sitten viestitellään. Mitä kuuluu? Mitäs sinä? on ihan hyviä aloituksia. Jos juttu alkaa luistaa, niin treffeille ja siitä eteenpäin normaalisti jne. Näin on löytynyt muutamia kivoja suhteita.
Pointti siis on, että kaikkia ei tarvitse miellyttää ja aina ei natsaa kemiat. Se on elämää.
Jatkan vielä, kun tuli mieleen. Miesten kannattaa tajuta se tosiasia, että suurin osa Tinder-naisista on testaamassa markkina-arvoaan, muuten vaan/huvin vuoksi/kaveri sanoi -syistä mukana tai etsitään jotain yksisarvista. Eli ei ole oikeastaan tarkoitustakaan löytää ketään. Siitä tulee nuo vaatimukset, että miehen pitäisi jotenkin omaperäisesti viihdyttää tai tehdä vaikutus tai keksiä mielenkiintoinen aloitus. Tästä tulee alapeukkuja, mutta sanon kuitenkin. Älkää miehet masentuko noista ghostaamisista. Ette oikeasti menettäneet yhtään mitään.
Olet väärässä. Sinä olet luonut illuusion ”tavallisesta naisesta ja elämästä” oman illuusiosi mukaisesti. Ei siitä poikkeava ole mikään yksisarvinen, nykyaikana harvempi haluaa sitä perinteistä kaavaa. Sen lisäksi totean, että markkina-arvoaan testaavat miehet, yleensä seksin kautta. Naiset etsivät rakkaussuhteita.
No tuommoset ap:n esittämät kysymykset on ihan turhanpäivästä löpinää tuntemattoman ihmisen kanssa, tuskin kukaan jaksaa alkaa avautumaan tekemisistään tinder-tutulle. Parempi sopia tapaaminen ja tutustua oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vanhempana mieshenkilönä hieman hämmästyttää nämä ihmettelyt. 1980-l baarissa tiirailtiin kiinnostavia naisia ja sitten koitettiin jotain sanoa ja aloittaa keskustelu. Joskus ei saanut mitään vastausta, katsottiin kuin halpaa makkaraa, välillä vaihdettiin jotain pientä kuulumista, joskus nappas kemiat ja fiilarit ->päädyttiin jatkotreffeille tai saman tien painiharjoituksiin.
Ei tässä Tinderi-hommassa ole mitään eroa edelliseen. Olen pari vuotta nyt käyttänyt (olen 53). Välillä tulee mätsejä, sitten viestitellään. Mitä kuuluu? Mitäs sinä? on ihan hyviä aloituksia. Jos juttu alkaa luistaa, niin treffeille ja siitä eteenpäin normaalisti jne. Näin on löytynyt muutamia kivoja suhteita.
Pointti siis on, että kaikkia ei tarvitse miellyttää ja aina ei natsaa kemiat. Se on elämää.
Löytääkö Tinderistä oikeasti seuraa setämies, joka käyttää seksistä termiä ”painiharjoitukset”? 😳 Taidat olla se sama kaveri, jota pakenin yökerhosta 90-luvulla; hän ilmoitti vessaan mennessään käyvänsä ”python-näyttelyssä”.
Löytää ja ihmeellisen hyvin. 90-luvulla olin naimisissa ja pienten lasten isä, joten kyseessä oli joku muu "huumorimies". Mutta isosiskosi 80-l saattoi hyvinkin tehdä noin. Kuten sanoin, kaikkia ei tarvitse miellyttää. :-)
Silloin 2000 luvulla kun netistä tavattiin ihmisiä, niin kirjoittelu alkoi kyllä pitkillä viesteillä, jossa hyvin nopeasti puhuttiin elämästä ja arvoista. Mulla esim on no-go zone jos ihminen on sovinisti, persu, juppi, monen eri äidin lapsen isä, uskonnollinen jne. Selvitättekö te yhtään näitä asioita ennakkoon ennen Tinder treffejä? Tuolloin netistä tavattiin ihan muutamia, kenen kanssa viestien perusteella oli kiinnostus. Ei tosiaankaan mitään "mitäs sun päivään " tyyppistä...
Voisiko laittaa kirjeenvaihtoilmoituksen, johon tositarkoituksella?
Tosi tarkoitus tuottaisi syvempää dialogia.
Joillakin on taito keskustella viestein ja joillain ei.
Tai ehkä ennemmin et vain ole löytänyt samanlaista keskustelijaa.
Huumori on tärkeää ja älä tee kyselytulvaa. Lempivärin ehtii selvittää myöhemmin. Myös hyvän aamun, päivän ja illan toivotukset jatkuvasti ovat jopa ahdistavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee nuo vaatimukset, että miehen pitäisi jotenkin omaperäisesti viihdyttää tai tehdä vaikutus tai keksiä mielenkiintoinen aloitus.
Aivan. Väkisinkin tulee sellainen olo tästä ketjusta, että naisen mielestä miehen tehtävänä on keksiä kaikkea mielenkiintoista ja hauskaa, ettei nainen vaan kyllästy ja siirry seuraavaan. Melkein kuin mies olisi joku hovin klovniin verrattava viihdyttäjä. Mieluummin jätä tuolla asenteella elävät naiset muille. Kyllä se niin vaan on, että aloituksen jälkeen molemmilla on tasapuolisesti vastuu keskustelun ylläpitämisestä ja etenemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytääkö Tinderistä oikeasti seuraa setämies, joka käyttää seksistä termiä ”painiharjoitukset”? 😳 Taidat olla se sama kaveri, jota pakenin yökerhosta 90-luvulla; hän ilmoitti vessaan mennessään käyvänsä ”python-näyttelyssä”.
Kuolen 😂😂😂
Itse vastaan lyhyesti miehelle, joka ei selvästi ole lukenut profiilitekstiä eikä siten ole hakemaani (asuu vaikka 500 km päässä vaikka olen sanonut ettei etäsuhdetta tai kertoo itse profiilissaan hakevansa sali Pirkkoa ja kerron vastaavasti omassani etten ole).
Olen sen verran kohtelias, että vastaan jotain, mutta en ylläpidä keskustelua ite.
Jos tyyppi kiinnostaa, olen paljon "puhuva" kyllä, toki jos miehen viestit on pelkkiä muutaman sanan vastauksia (joo, sama täällä), luovutan sitten jos keskustelu ei vaan ota lähteäkseen liikkeelle.
Eli ap, voi olla, että juttelet sellaisten kanssa, jotka eivät suoraan halua sanoa ettet ole sitä, mitä hakevat.
Vierailija kirjoitti:
Silloin 2000 luvulla kun netistä tavattiin ihmisiä, niin kirjoittelu alkoi kyllä pitkillä viesteillä, jossa hyvin nopeasti puhuttiin elämästä ja arvoista. Mulla esim on no-go zone jos ihminen on sovinisti, persu, juppi, monen eri äidin lapsen isä, uskonnollinen jne. Selvitättekö te yhtään näitä asioita ennakkoon ennen Tinder treffejä? Tuolloin netistä tavattiin ihan muutamia, kenen kanssa viestien perusteella oli kiinnostus. Ei tosiaankaan mitään "mitäs sun päivään " tyyppistä...
Tämä.
Ja tätä itse haluaisin nyt tinderissä toteuttaa. Eli siis jutustella jonkin aikaa, jotta näkee onko mitään järkeä nähdä. Nämä "en eti kirjekaveria, nähdään heti ennemmin" ei kyllä yhtään nappaa. En viitsi kyllä lähteä tapaamaan jotakuta, jonka jonkin hetken tinderissä juteltuamme olisin tiennyt olevan rasisti/idiootti /varattu /katkera naisvihaaja.
Miksi ei voitaisi hetki jutustella ja vaikka kartoittaa toistemme deal breakerit??
Itse lopetan kirjoittelun tosi helpolla, jos nainen vaan vastaa kysymyksiin muutamalla sanalla, eikä vastauksissa ole muuta. Ja näitä on paljon. Yleensä nämä ovat vielä niitä naisia jotka aloittavat keskustelun, mutta ulosanti on pelkkä moi, tervehdys tai hymiö ym.
Aloittaja vaikuttaa tylsältä, mutta pohjimmiltaan ongelma on naisen vähäinen kiinnostus. Olet ehkä ylittänyt vähimmäisriman mätsäyksestä päätellen, mutta viestittelyä on selkeästi kiinnostavampienkin tapausten kanssa. On vähän niin ja näin kannattaako vaihtopenkin vaihtopenkiltä yrittääkään nousta esiin, mutta ei sieltä mitä kuuluu viesteillä koskaan nousta.
Jos naista kiinnostaa, niin sen huomaa kyllä viestittelystä. Jotkut taitaa tosin olla hyvin passiivisia, mutta jaksaako semmoistakaan kovin pitkään, vaikka naista kiinnostaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee nuo vaatimukset, että miehen pitäisi jotenkin omaperäisesti viihdyttää tai tehdä vaikutus tai keksiä mielenkiintoinen aloitus.
Aivan. Väkisinkin tulee sellainen olo tästä ketjusta, että naisen mielestä miehen tehtävänä on keksiä kaikkea mielenkiintoista ja hauskaa, ettei nainen vaan kyllästy ja siirry seuraavaan. Melkein kuin mies olisi joku hovin klovniin verrattava viihdyttäjä. Mieluummin jätä tuolla asenteella elävät naiset muille. Kyllä se niin vaan on, että aloituksen jälkeen molemmilla on tasapuolisesti vastuu keskustelun ylläpitämisestä ja etenemisestä.
Joo, jätä! Juuri tuollaiset miehet onkin tarkoitus karsia. Et ole keksinyt edes tuota klovnijuttua itse, vaan se on kiertänyt kaikilla kielillä vähintään 15 vuotta. Et pysty keksimään mitään itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, jätä! Juuri tuollaiset miehet onkin tarkoitus karsia. Et ole keksinyt edes tuota klovnijuttua itse, vaan se on kiertänyt kaikilla kielillä vähintään 15 vuotta. Et pysty keksimään mitään itse.
Huh? :D Ehkä jollain ysillä tai kympillä on varaa valita parhaat hauskuuttajat päältä mutta kaltaisellasi persjalkaisella suomursulla ei pelaakaan samaa peliä.
Kannattaa unohtaa se seinästä keskustelu ja puhua jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh? :D Ehkä jollain ysillä tai kympillä on varaa valita parhaat hauskuuttajat päältä mutta kaltaisellasi persjalkaisella suomursulla ei pelaakaan samaa peliä.
Siis: kaltaisesi persjalkainen suomursu ei pelaakaan samaa peliä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuule miehetkin tätä tekee.
Olen ihan nätti nainen mutta keskustelut hyytyy tai eivät edes ala...Mitä hittoa?
Nytkin 16 osumaa, eikä kukaan ole laittanut mitään viestiä.
Luulisi, ettämiehillä on vähän enemmän munaa, mutta ei.Ei ihme että moni nainen siirtyy ulkkareihin, kun oman maan miehet vaan odottaa että nainen aina tekee aloitteen.
Jos Tinderistä puhut, niin miehet vippaavat oikealle lähes kaikki naiset. Jos olette osuman saaneet ja mies ei viestittele, niin todennäköisesti kirjoittelee muutaman kuumemman kanssa ja sinua roikotetaan linjoilla varmuuden vuoksi.
Jatkan vielä, kun tuli mieleen. Miesten kannattaa tajuta se tosiasia, että suurin osa Tinder-naisista on testaamassa markkina-arvoaan, muuten vaan/huvin vuoksi/kaveri sanoi -syistä mukana tai etsitään jotain yksisarvista. Eli ei ole oikeastaan tarkoitustakaan löytää ketään. Siitä tulee nuo vaatimukset, että miehen pitäisi jotenkin omaperäisesti viihdyttää tai tehdä vaikutus tai keksiä mielenkiintoinen aloitus. Tästä tulee alapeukkuja, mutta sanon kuitenkin. Älkää miehet masentuko noista ghostaamisista. Ette oikeasti menettäneet yhtään mitään.