Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Viestittely loppuu seinään"

Vierailija
08.05.2021 |

Mikä neuvoksi, kun kaikki viestittely naisten kanssa loppuu aina parin päivän jälkeen. Yleensä laitan viestiä pari ekaa päivän kysellen kaikkea esim. "miten päivä meni?", "harrastatko jotain" ja toivottelen "mukavaa päivää". Vastaukseksi saan tyyliin "hyvin", "ok" ja "ei tässä mitään". Koskaan ei kysytä, että miten mulla menee tai laiteta esim. "mukavaa päivää". Sitten parin päivän jälkeen en viitti enää laittaa viestiä, kun sieltä tulee ne samat vastaukset. Sitten poistan mätsin, kun en tiiä enää miten voisi keskustelua voisi jatkaa. Yleensä siis nainen laittaa ekana tykkäyksen tai viestiä. Niin luulis, että ne on sit kiinnostuneita. En oo mikään komea niin ei noita mätsejäkään kauheasti ole. Olis kiva, jos joku keskustelu joskus kestäis viikkoa pitempää tai jos on tullu katuma päälle ja en olekaan tarpeeksi komee niin sanois sen sitten. Mikä neuvoks?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tykität vain lyhyitä kysymyksiä? Ei tuo ole keskustelua.

No jostainhan se pitää aloittaa mikäli yrität tehdä tuttavuutta täysin tuntemattoman kanssa.

No miten sujui? Tuntuuko että valitsit toimivan tavan?

En ole ap, mutta jos vastapuoli vastailee vaan tyyliin "ok", niin tuollaiseen ei kannata tuhlata aikaa yhtään. Aivan mahdoton saada mitään keskustelua aikaiseksi.

Tietenkin. Ok-vastaus tarkoittaa että keskustelu ei kiinnosta tippaakaan. Kyse onkin siitä, että keskustelu tai keskustelija ei ole tarpeeksi kiinnostava.

Vierailija
22/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tykität vain lyhyitä kysymyksiä? Ei tuo ole keskustelua.

No ap nyt varmaan laittoi noi esimerkiksi :D 

Tuo on esimerkki huonosta kommunikaatiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vastaukset ovat lyhyitä eikä toinen kysy mitään, niin en vaan enää laittaisi mitään.

Keskustelun pitää olla molemminpuolista.

Toki voi suoraan kysyä, että eikä ole kiinnostusta.

Itse naisena haluan nähdä melko pian.

Kun tapasin mieheni sovelluksen kautta kirjoittelimme pari viikkoa, kyllä sen huomasi että kumpikin oli kiinnostunut.

Nähtiin ja sillä tiellä edelleen.

Tsemppiä sulle.

Vierailija
24/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi kysymys, että saisi vastauksen.

Vierailija
25/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päinvastainen ongelma eli miehet kyllä vastaavat kysymyksiin mutta eivät ilmeisesti osaa tai ymmärrä että keskustelu ei pysy yllä jos eivät koskaan kysy mitään minulta. Eli jos kysyn vaikka että "mitä harrastat" niin vastaavat kyllä mutta siinä se. Ilmeisesti eivät halua tietää mitä minä harrastan vaan odottavat että minä kyselen vain heistä. Sitten viestittely loppuu kun minusta mies on antanut selkeän vaikutelman siitä, ettei ole minusta kiinnostunut (kun ei kysy mitään) ja viestittely jää kokonaan. Sitten saattavat parin viikon päästä laittaa perään passiivis-agressiivisen viestin miten naisten kanssa on niin vaikeaa Tinderissä kun viestittely vaan loppuu!? Eivät siis ollenkaan näe omaa osaansa siinä miksi viestittely ei etene tai ymmärrä että heidän pitäisi myös tehdä osansa että se jatkuisi.

Vierailija
26/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on päinvastainen ongelma eli miehet kyllä vastaavat kysymyksiin mutta eivät ilmeisesti osaa tai ymmärrä että keskustelu ei pysy yllä jos eivät koskaan kysy mitään minulta. Eli jos kysyn vaikka että "mitä harrastat" niin vastaavat kyllä mutta siinä se. Ilmeisesti eivät halua tietää mitä minä harrastan vaan odottavat että minä kyselen vain heistä. Sitten viestittely loppuu kun minusta mies on antanut selkeän vaikutelman siitä, ettei ole minusta kiinnostunut (kun ei kysy mitään) ja viestittely jää kokonaan. Sitten saattavat parin viikon päästä laittaa perään passiivis-agressiivisen viestin miten naisten kanssa on niin vaikeaa Tinderissä kun viestittely vaan loppuu!? Eivät siis ollenkaan näe omaa osaansa siinä miksi viestittely ei etene tai ymmärrä että heidän pitäisi myös tehdä osansa että se jatkuisi.

Olen törmännyt livetreffeillä tällaiseen vastaavaan kun koitin johdatella keskustelua ja saada aasinsiltaa yhteen kivaan ja mielenkiintoiseen tarinaan ja siksi mieheltä sitten kyselin vastaavaa kuin nuo harrastukset mutta hän ei koskaan kysynyt takaisin joten se mukava kommellus jäi sitten kertomatta kokonaan.

Vierailija
27/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nykyaikainen Tinderkulttuuri on ihan kamalaa katsottavaa pelkästään näin tekstinä sivusta seurattuna :(

Vierailija
28/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on siinä että sun keskustelunaiheet on tappavan tylsiä.

Ei kukaan jaksa näitä "moinmitenmenee" viestejä, niitä kun tulee satoja ...

Kiitoskiitos, hyvin menee. Olen tämän tiedon jo lisännyt profiilitekstiini, silti sitä jankataan päivästä toiseen...

Kysyisitte ennemmin vaikka että kuinka syvälle kurkkuun pystyn ottamaan kakomatta tai vaikka olenko koskaan kokenut japanin kirsikankukkien loistoa.. vähän mielikuvitusta pliis

Vierailija
29/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että naiset tosiaankin voisivat kysyä sinulta vastakysymyksiä. Mutta jos kyseessä on viehättävä nainen, hän saa noita smalltalk-kyselyitä ihan kyllästymiseen asti. Koitapa vaihteeksi kysellä jotain mielikuvituksellisempaa. Esim.

- Jos tietäisit että tänään on sun viimeinen elinpäivä, miten sen käyttäisit?

- Mikä on se asia maailmassa, joka saa sun sydämesi laulamaan?

- Mitä voisin tehdä, jotta saisin sut mun kanssa treffeille tänään (huomenna, ylihuomenna tms. lähitulevaisuudessa)?

Älä ole niin kuin 99,9% muista treffipalstan miehistä. Yllätä, niin yllätyt!

T. Nainen

Kuolema

Imelä

Epätoivo

Ei jatkoon noilla kyssäreillä.

Vierailija
30/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä, että pitäisi vähän erottua sieltä joukosta. Mä kerran kysyin mieheltäni, että miten se päätyi juttelemaan mun kans niin paljon, kun normaalisti vieraiden kanssa on ihan hirvee pökkelö. On ihan ihme että sain siihen mitään kontaktia. Ja vastaus oli että mun aloitus yllätti ja herätti kiinnostusta. Olin erilainen kuin muut. Tosin tähän vaikutti myös se että tuo mies on vähän outo ja meillä natsasi heti. Jos hän olis ollu normaalimpi, niin ei olis uponnu mun lainit.

Mut haluan painottaa että olisi kuitenkin oma itsensä. Ei mitään opeteltua draamaa/huumoria, jossei ne oo sua. Aloita jollain missä tulee se sun luonne esiin. Keskitien löytäminen tuntuu olevan hankalaa. Pitäis kertoa myös itsestään, muttei vain itsestään. Kysellä, muttei tentata. Tässä auttaa vain harjoittelu. Vähän keveyttä "peliin" mukaan. Ei leikitä toisten tunteilla, mutta pitäisi touhun aluksi mukavan kepeänä leikkinä ja hauskana ajanvietteenä kummallekin.

Ite lähin karkuun turhan intensiivisiä pommittajia, ihan hirveen ahdistavaa. Mut hei, jos oot sellanen, niin sit täytyy yrittää niin monta kertaa, että löytyy se yks, joka haluu just sellasen.

Vierailija
31/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittely loppuu koska 99% miehistä laittaa noi samat moi mitä kuuluu, mitäs sun iltaan, mitäs sinne tyyliset viestit ja loput ei kirjoita mitään. Kysy tai kommentoi mieluummin naisen profiilista jotain, esim. musiikkimakua tai harrastusta, tai vie keskustelu suoraan syvään päätyyn ja kysy hänen elämänarvoistaan ja tulevaisuuden suunnitelmistaan. Takaan että erotut joukosta.

Vierailija
32/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittely loppuu koska 99% miehistä laittaa noi samat moi mitä kuuluu, mitäs sun iltaan, mitäs sinne tyyliset viestit ja loput ei kirjoita mitään. Kysy tai kommentoi mieluummin naisen profiilista jotain, esim. musiikkimakua tai harrastusta, tai vie keskustelu suoraan syvään päätyyn ja kysy hänen elämänarvoistaan ja tulevaisuuden suunnitelmistaan. Takaan että erotut joukosta.

Ei sieltä erotu joukosta, jos kuva ei riitä mätsäämään.

Vierailija
33/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä kysymyksiä. Jos nainen on vaikka kirjoittanut tykkäävänsä taiteesta voit kysyä millaisesta taiteesta. Anna myös esimerkkejä teoksista, joista itse pidät ja peruste mikä niissä sinuun vetoaa. Sama jos nainen harrastaa lukemista.

Vierailija
34/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sieltä erotu joukosta, jos kuva ei riitä mätsäämään.

Tämä aloitus koski viestittelyn loppumista. Ei mätsien saamista.

Vierailija
35/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mitäs sun iltaan kuuluu/ mitäs meinasit tehdä täänään?"

Ihan hirveitä kysymyksiä! Ei noihin voi vastata rehellisesti että en jaksanu taas tehdä ruokaa vain yhdelle niin vedän tänään muroja suoraan paketista ja selaan vauvapalstaa tms. Kysymys saa mut vaan ahdistumaan ja häpeämään itseäni ja surkeaa elämääni. Joka ei oikeesti ole surkeaa! Mutta kirjotettuna vaikuttaa ihan kamalalta. Sit se keskustelu tyrehtyy kun väkisin lähden tekemään jotain erikoista, jotta vaikuttaisin kiinnostavalta.

Ihan vaan vinkkinä, jos mulla on aikaa kirjoitella sun kanssa, niin en oo tekemässä illalla mitään, mitä kehtaan ääneen myöntää. Kysy jotain muuta.

Vierailija
36/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että naiset tosiaankin voisivat kysyä sinulta vastakysymyksiä. Mutta jos kyseessä on viehättävä nainen, hän saa noita smalltalk-kyselyitä ihan kyllästymiseen asti. Koitapa vaihteeksi kysellä jotain mielikuvituksellisempaa. Esim.

- Mitä voisin tehdä, jotta saisin sut mun kanssa treffeille tänään (huomenna, ylihuomenna tms. lähitulevaisuudessa)?

T. Nainen

Olen samaa mieltä siitä, että kysymysten pitää olla mielikuvituksellisempia, mutta sinun antamasi esimerkit ovat jotenkin liian keksimällä keksittyjä ja cheeseje. Kuuluvat jollakin tapaa samaan kategoriaan kuin "ovatko vanhempasi simpukoita kun olet tuollainen helmi" tyyliset iskurepliikit.

Vierailija
37/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samaa mieltä siitä, mistä täällä on nyt moneen otteeseen mainittu, että tuollaiset "Mitä kuuluu?" -kysymykset ovat puuduttavia ja keskustelu tyrehtyy heti alkuun.

Olen havainnut parhaaksi taktiikaksi kysyä jotain toisen esittelytekstiin liittyvää. Jos hän vaikka mainitsee koiran, harrastuksen tms., niin lähtee siitä luomaan keskustelua. Ei myöskään kannata edes aloittaa keskustelua niiden kanssa, joilla ei ole mitään esittelytekstissään. He ovat huonoja ja lyhytsanaisia keskustelijoita useammin kuin muut, näin olen havainnut.

Vierailija
38/58 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen

Olen samaa mieltä siitä, että kysymysten pitää olla mielikuvituksellisempia, mutta sinun antamasi esimerkit ovat jotenkin liian keksimällä keksittyjä ja cheeseje. Kuuluvat jollakin tapaa samaan kategoriaan kuin "ovatko vanhempasi simpukoita kun olet tuollainen helmi" tyyliset iskurepliikit.

*cheezyjä

Vierailija
39/58 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana mieshenkilönä hieman hämmästyttää nämä ihmettelyt. 1980-l baarissa tiirailtiin kiinnostavia naisia ja sitten koitettiin jotain sanoa ja aloittaa keskustelu. Joskus ei saanut mitään vastausta, katsottiin kuin halpaa makkaraa, välillä vaihdettiin jotain pientä kuulumista,  joskus nappas kemiat ja fiilarit ->päädyttiin jatkotreffeille tai saman tien painiharjoituksiin.

Ei tässä Tinderi-hommassa ole mitään eroa edelliseen. Olen pari vuotta nyt käyttänyt (olen 53). Välillä tulee mätsejä, sitten viestitellään. Mitä kuuluu? Mitäs sinä? on ihan hyviä aloituksia. Jos juttu alkaa luistaa, niin treffeille ja siitä eteenpäin normaalisti jne. Näin on löytynyt muutamia kivoja suhteita. 

Pointti siis on, että kaikkia ei tarvitse miellyttää ja aina ei natsaa kemiat. Se on elämää.

Vierailija
40/58 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vanhempana mieshenkilönä hieman hämmästyttää nämä ihmettelyt. 1980-l baarissa tiirailtiin kiinnostavia naisia ja sitten koitettiin jotain sanoa ja aloittaa keskustelu. Joskus ei saanut mitään vastausta, katsottiin kuin halpaa makkaraa, välillä vaihdettiin jotain pientä kuulumista,  joskus nappas kemiat ja fiilarit ->päädyttiin jatkotreffeille tai saman tien painiharjoituksiin.

Ei tässä Tinderi-hommassa ole mitään eroa edelliseen. Olen pari vuotta nyt käyttänyt (olen 53). Välillä tulee mätsejä, sitten viestitellään. Mitä kuuluu? Mitäs sinä? on ihan hyviä aloituksia. Jos juttu alkaa luistaa, niin treffeille ja siitä eteenpäin normaalisti jne. Näin on löytynyt muutamia kivoja suhteita. 

Pointti siis on, että kaikkia ei tarvitse miellyttää ja aina ei natsaa kemiat. Se on elämää.

Löytääkö Tinderistä oikeasti seuraa setämies, joka käyttää seksistä termiä ”painiharjoitukset”? 😳 Taidat olla se sama kaveri, jota pakenin yökerhosta 90-luvulla; hän ilmoitti vessaan mennessään käyvänsä ”python-näyttelyssä”.