"Viestittely loppuu seinään"
Mikä neuvoksi, kun kaikki viestittely naisten kanssa loppuu aina parin päivän jälkeen. Yleensä laitan viestiä pari ekaa päivän kysellen kaikkea esim. "miten päivä meni?", "harrastatko jotain" ja toivottelen "mukavaa päivää". Vastaukseksi saan tyyliin "hyvin", "ok" ja "ei tässä mitään". Koskaan ei kysytä, että miten mulla menee tai laiteta esim. "mukavaa päivää". Sitten parin päivän jälkeen en viitti enää laittaa viestiä, kun sieltä tulee ne samat vastaukset. Sitten poistan mätsin, kun en tiiä enää miten voisi keskustelua voisi jatkaa. Yleensä siis nainen laittaa ekana tykkäyksen tai viestiä. Niin luulis, että ne on sit kiinnostuneita. En oo mikään komea niin ei noita mätsejäkään kauheasti ole. Olis kiva, jos joku keskustelu joskus kestäis viikkoa pitempää tai jos on tullu katuma päälle ja en olekaan tarpeeksi komee niin sanois sen sitten. Mikä neuvoks?
Kommentit (58)
Eiköhän se olis parasta ehdottaa tapaamista melko pian.
Siis tykität vain lyhyitä kysymyksiä? Ei tuo ole keskustelua.
Samantapaisia kokemuksia minullakin. Etenkin tuo, että mitään ei kysytä, on tavallista. Tulee aika sivistymätön olo tosi isosta osaa mätseistä. Mitä miettii nainen, joka vastaan kysymykseen "miten vappu meni, lähittekö sinne mökille?" "Ihan hyvin kiitos, oli kiva viikonloppu". Eikö tule yhtään sellainen olo, että pitäisi jo ihan perus käytöstapojen vuoksi kysyä miten kysyjän vappu meni tms? Onneksi on myös niitä, jotka osaavat keskustella muullakin kuin esiteinitasolla.
Vierailija kirjoitti:
No ap nyt varmaan laittoi noi esimerkiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se olis parasta ehdottaa tapaamista melko pian.
Ihmiselle joka ei edes netissä puhu? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
No jostainhan se pitää aloittaa mikäli yrität tehdä tuttavuutta täysin tuntemattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jostainhan se pitää aloittaa mikäli yrität tehdä tuttavuutta täysin tuntemattoman kanssa.
No miten sujui? Tuntuuko että valitsit toimivan tavan?
Voi ap ymmärrän tuskasi. Itse olen ihan ok näköinen nainen ja jopa minulle tulee niin paljon viestejä ettei kaikille vaan ehdi vastata.
Suosittelen panostamaan viesteissä laatuun, ei määrään. Monelle mukavaa päivänjatkoa toivotus tarkoittaa keskustelun päättämistä. Ja vielä; tuollainen miten päivä meni keskustelu olisi hyvä jättää myöhemmäksi, nythän vasta tutustutte ja olisi hyvä keksiä jotain kysyttävää millä voit selvittää onko teillä mm yhteisiä mielenkiinnonkohteita, harva jaksaa hölistä vaan päivästään mikä usein on aika samanlainen
Se joko sujuu tai ei. Jos keskustelu alkaa vaikuttaa lähinnä haastattelulta niin sitten ei suju.
Olen sitä mieltä, että naiset tosiaankin voisivat kysyä sinulta vastakysymyksiä. Mutta jos kyseessä on viehättävä nainen, hän saa noita smalltalk-kyselyitä ihan kyllästymiseen asti. Koitapa vaihteeksi kysellä jotain mielikuvituksellisempaa. Esim.
- Jos tietäisit että tänään on sun viimeinen elinpäivä, miten sen käyttäisit?
- Mikä on se asia maailmassa, joka saa sun sydämesi laulamaan?
- Mitä voisin tehdä, jotta saisin sut mun kanssa treffeille tänään (huomenna, ylihuomenna tms. lähitulevaisuudessa)?
Älä ole niin kuin 99,9% muista treffipalstan miehistä. Yllätä, niin yllätyt!
T. Nainen
Kyllä kuule miehetkin tätä tekee.
Olen ihan nätti nainen mutta keskustelut hyytyy tai eivät edes ala...
Mitä hittoa?
Nytkin 16 osumaa, eikä kukaan ole laittanut mitään viestiä.
Luulisi, ettämiehillä on vähän enemmän munaa, mutta ei.
Ei ihme että moni nainen siirtyy ulkkareihin, kun oman maan miehet vaan odottaa että nainen aina tekee aloitteen.
Kirjoita omasta päivästäsi. Kirjoita hyvin ja mielenkiintoisesti. Käsittele jotain aihetta tarkemmin. Älä valita vaan analysoi. Huumoria peliin myös. Kyllä joku huomaa fiksuutesi.
Olet yksi kymmenistä chateista ja ehket ole niin kiinnostava/arvokas?
Sun tarvii alkaa kehittämään sun viestintää mielenkiintoisemmaksi, aihepiirit kiinnostavimmiksi, hiukan draamaa mukaan ja huumoria. Viihdyttävyyttä ja samalla viestit niitä haluttuja miehisiä ominaisuuksia rivien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ap ymmärrän tuskasi. Itse olen ihan ok näköinen nainen ja jopa minulle tulee niin paljon viestejä ettei kaikille vaan ehdi vastata.
Suosittelen panostamaan viesteissä laatuun, ei määrään. Monelle mukavaa päivänjatkoa toivotus tarkoittaa keskustelun päättämistä. Ja vielä; tuollainen miten päivä meni keskustelu olisi hyvä jättää myöhemmäksi, nythän vasta tutustutte ja olisi hyvä keksiä jotain kysyttävää millä voit selvittää onko teillä mm yhteisiä mielenkiinnonkohteita, harva jaksaa hölistä vaan päivästään mikä usein on aika samanlainen
Aivan mutta ap sanoikin että naiset kyllä vastaavat (eli heillä on aikaa vastata ap:n viesteihin) mutta viestien taso on niin häkellyttävän huono että ap mieluummin poistaa mätsin kuin jatkaa keskustelua. Miksi nainen edes viitsii vastata, jos toinen kiinnostaa niin vähän ettei edes viestiin pysty panostamaan?
Varsinkin Helsingissä tilanne on nurinkurinen. Tilastollisesti korkeakoulutetut naiset Helsingissä joutuvat kilpailemaan korkeakoulutetuista miehistä (sama pätee koko maahan). Mutta samaan aikaan deittisovelluksissa homma menee just niin kuin ap:lla näyttää menevän. Voisiko olla kyse jonkinlaisesta tarjontaharhasta? Eli iso määrä mätsejä tulkitaan suureksi määräksi potentiaalisia kumppaneita, vaikka asia ei itse asiassa olekaan näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten sujui? Tuntuuko että valitsit toimivan tavan?
En ole ap, mutta jos vastapuoli vastailee vaan tyyliin "ok", niin tuollaiseen ei kannata tuhlata aikaa yhtään. Aivan mahdoton saada mitään keskustelua aikaiseksi.
Juttelet vääränlaisten naisten kanssa? Ite tykkäisin käydä just tuollaista arkista keskustelua, siinä alkaa oppia tuntemaan toista jos se keskustelu on vuoropuhelua eikä tuollaista sinun mainitsemaa että jätetään ne vastakysymykset tms. esittämättä. Kyllä se juttelu sit siitä siirtyy syvällisempiin ja sit voi kysellä noita jonkun mainitsemia "jos tänään olisi elämäsi viimeinen päivä niin...".
Mut hei ap, kuis sun lauantai on sujunut, mitä puuhailit? :)
Mitäs käyttäytyit kuin sika, niin se fiksu ja keskusteleva osaaja jätti sut.
Make ur bed now.
En tiedä, miten kommunikoit, mutta jos sun viestit on vaikka oikeasti pelkkää kysymystä niin itse aikanaan väsähdin moiseen.
Eräs esimerkki viestittelyn luonteesta:
Mies:
Mitäs kuuluu? Mitäs meinasit tehdä tänään?
Minä:
Kiitos ihan hyvää, entäs sulle? Eipä kummempaa suunnitelmissa, kauppareissulle lähdössä.
Mies:
Mihis kauppaan meinasit lähteä?
Minä:
Varmaan ihan vaan Prismaan.
Mies:
Mitäs meinasit ostaa kaupasta?
Tässä vaiheessa olen jo menossa kauppaan ja katson puhelinta hieman myöhemmin.
Sillä aikaa mies on kysellyt eri viesteissä mm. meninkö Prismaan, löysinkö etsimäni, mitä ostin, ja esittänyt liudan muita kysymyksiä.
Vastaan, että ostin ruokaa ja illaksi itselleni ja ystävälleni keksejä. Kysyn, mitä miehellä illan suunnitelmissa. Mies ei edelleenkään omiin kysymyksiini reagoi, mutta jaksaa kysellä sitäkin enemmän minulta.
Mies:
Mitäs ruokaa ostit?
Mies:
Mitä keksejä muuten ostit?
Mies:
Jatkaa jatkuvaa kyselyään.
Ei ole neuvoa