Miksiköhän yli 27-vuotiaana alkaa miehet jotenkin ärsyttää?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko se ärsytys tuon maagisen 27 iän saavuttaessa välittömästi synttäreiden jälkeen, vai vasta muutaman päivän päästä :)
No yleensä "aikuisemmalla" iällä, joskus siiinä 26-28 vuotiaana
Niin tää!! xD lol
N29
No ei ollut tuossa iässä vielä kokemusta nylkytyksestä niin ei voinut ärsyttääkään.
Musta ne muuttuvat mukaviksi siinä 35 kohdalla, kun pahimmat hormonit ja se seksiseksiseksiseksi alkavat hellittää.
Vierailija kirjoitti:
Musta ne muuttuvat mukaviksi siinä 35 kohdalla, kun pahimmat hormonit ja se seksiseksiseksiseksi alkavat hellittää.
Eipä tuon ikäiset miehet 27 vuotiaana kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Hellittää?? 😱
Kumpikaan poikkis ei koskaan halunnut pumpata alle 3-kymppisenä vaan pelata vain tietokoneella. Toisaalta ehkä sellaiset valikoitui suhteeseen siksi etten levitellyt lettua heti ensinäkemältä.
Apua mitä tyyppejä täällä.
En tunnista ketjusta oikeastaan mitään, vaikka en henkilökohtaisesti olekaan kovin kiinnostunut miehistä/pariutumisesta.
Ei minua silti ärsytä miehet mitenkään erityisesti, ei vaan sillä tavalla kiinnosta.
Kavereilta en oo kuullut koskaan mitään tuollaista ”miehet ärsyttää”-juttua, suurinosa on pitkissä suhteissa hyvien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne taas on mukavimmillaan noin 16-23v, kun eivät ole vielä pettyneitä ja itsekkäiksi alkaneita vaan sopivasti söpöjä ja positiivisia.
Olet varmaan piloille hemmoteltu nykytasaarvon tulos ja siksi tarvitset miehen joka vie eikä vilisee kun itse olet siihen liian nössö.Munaa urkuna joka holeen kunnolla palaudut maan pinnalle👍
Ehkä oot ollut sellainen pösilö miesten mielistelijä ja aikuiseksi kasvettuasi suomut pudonneet silmiltä?
Joillekin käy noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuaa pärjäävänsä yksinkin.
LOL, senkö vuoksi muut ihmiset alkaisivat ärsyttää? Eikö luulisi käyvän päin vastoin, että entistäkin samempi mitä muut tekee tai on.
Taitaa kyse ärsytyksessä olla siitä, että kolmenkympin korvilla nainenkin tajuaa, ettei hänellä ole mitään taikavoimia hallita miehiä eikä välttämättä saakaan ihan ketä haluaa.
Tarkoitin ettei jaksa sietää mitä tahansa vain jotta olisi joku. Yksikseenkin pärjää ellei täydellistä löydä. Ja ne itselleen epätäydelliset saattavat turhauttaa eli ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellittää?? 😱
Kumpikaan poikkis ei koskaan halunnut pumpata alle 3-kymppisenä vaan pelata vain tietokoneella. Toisaalta ehkä sellaiset valikoitui suhteeseen siksi etten levitellyt lettua heti ensinäkemältä.
Sulla on puhetyylikin sitä tasoa, että olet seksittömät suhteesi ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellittää?? 😱
Joo, hellittää. Mä olen sitä mielellään paneskellutta ja mielellään edelleen paneskelevaa 40+ -ikäluokkaa ajalta ennen internettiä. Rajansa kuitenkin kaikella.
Naiset ei tiedä koskaan mitä haluavat ja miehen pitää näyttää oikea suunta,siksi sinua ne ärsyttää kun tajuavat miten kieroja ladyt on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuon ikäiset miehet 27 vuotiaana kiinnosta
Ei niin, tuossa kohtaa ei oikein voi kuin odottaa.
Sulla on nyt Saturn return meneillään, jos olet siis vähän yli 27. Siinä mullistuu elämä ja ajatusmaailma muutenkin. Mietit elämääsi ja arvojasi uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne taas on mukavimmillaan noin 16-23v, kun eivät ole vielä pettyneitä ja itsekkäiksi alkaneita vaan sopivasti söpöjä ja positiivisia.
:) Mulla osuu lapsi tuohon ikähaarukkaan, nuori nainen. Nuoret ovat kyllä ihania.
Itselle on käynyt sama! Viimeksi 24-vuotiaana aloin deittailemaan silloisen pitkän suhteen loputtua, ja muistan olleeni tosi innoissani selatessa deittiappia, tyyliin wau miten paljon erilaisia miehia, prätkäjätkiä, luontotyyppejä, kaikenlaisia cooleja miehiä. Tuosta seurasi vuoden suhde, jonka aikana mies paljastui väkivaltaiseksi, manipuloivaksi, mustasukkaiseksi ja ihan sysimustaksi sisältä. Tuon suhteen jälkeen en ole kiinnostunut kenestäkään tai koko deittailun ajatuksesta. Jopa tuntemani miehet ovat alkaneet ärsyttää ja kyllästyttää, kun kontaktiyrityksistä näkee suunnilleen samantien että nyt ne on huomiota/seksiä/seuraa vailla ja minun pitäisi olla sitä tarjoamassa.
En jaksa. Palvelen nyt vain itseäni. Tässä on ollut paljon parempi panostus vs. hyötysuhde ja paljon vähemmän pettymyksiä kuin koko suhdehistoriani aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellittää?? 😱
Sulla on puhetyylikin sitä tasoa, että olet seksittömät suhteesi ansainnut.
Tarjoatko itse siis mielelläsi onkaloitasi nylkytettäväksi vai onko seksittömyys sinusta positiivinen asia?
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tajuta miten nää hommat toimii. Miehet haluaa ilmaista seksiä, sinkun naisen pitää hoitaa raha-asiansa, kauneudenhoitonsa, asumiset ja kaikki yksin, kärsiä kuukautisvaivoista ja kohta puoleen kiireestä lapsenteon suhteen, jos sellaista aikoo. Sillä välin miehet pitää kaikessa rauhassa hauskaa poikien kanssa ja kommentoi arvostelevasti, jos naisella on vaikka kainalokarvat sängellä tai 3kg pehmeää vartalossa. Itsessä ei nähdä huonosti hoidettua ihoa jne. Ja jos miehen kanssa seurustelee niin parhaimmillaankin se yleensä tuo siihen suhteeseen 50% patistuksen kanssa ja pettämisen todennäköisyys kanssa jotain 1/2.
Naisilta toisin sanoen vaaditaan hirveästi, mutta pienellä palkkiolla.
Raha-asiani hoidan itse, kuukautisvaivat pysyvät poissa e-pillereillä, ja tietääkseni mua ei ole petetty, itse olen kyllä pettänyt.
T. Keski-ikäinen
Tätä minäkin veikkaan. Ehkä kyseessä ei ole kyllästyminen miehiin/naisiin sinänsä vaan sen perinteisen kaavan toteuttamiseen. Osa tajuaa olevansa aseksuaaleja ja toiset taas eivät muuten ole liiemmin enää kiinnostuneita parisuhteesta, fwb-suhteesta korkeintaan. Yleensäkin jos mikä tahansa asia alkaa äkkiä selittämättömästi ärsyttää kannattaa pysähtyä miettimään, onko kyseinen asia sitä, mitä omaan elämäänsä haluaa.