Miksiköhän yli 27-vuotiaana alkaa miehet jotenkin ärsyttää?
Kommentit (65)
Tämä muuttuikin katkerien ihmisten kaatopaikaksi.
Ihmiset on yksilöitä - aina ja ensisijaisesti.
Koska oot miesvihaaja. Tai tollee ainaki sanottas miehelle, jos häntä ärsyttäs naiset. Mut kait tähänki asiaa voi tunkee ne kakssoistandardit, nii siinä tapaukses et tietenkää oo miesvihaaja vaan itsenäinen vahva nainen. :)
M26 kirjoitti:
Koska oot miesvihaaja. Tai tollee ainaki sanottas miehelle, jos häntä ärsyttäs naiset. Mut kait tähänki asiaa voi tunkee ne kakssoistandardit, nii siinä tapaukses et tietenkää oo miesvihaaja vaan itsenäinen vahva nainen. :)
Monet naiset tuntevat samoin, mitä olen jutellut t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tajuta miten nää hommat toimii. Miehet haluaa ilmaista seksiä, sinkun naisen pitää hoitaa raha-asiansa, kauneudenhoitonsa, asumiset ja kaikki yksin, kärsiä kuukautisvaivoista ja kohta puoleen kiireestä lapsenteon suhteen, jos sellaista aikoo. Sillä välin miehet pitää kaikessa rauhassa hauskaa poikien kanssa ja kommentoi arvostelevasti, jos naisella on vaikka kainalokarvat sängellä tai 3kg pehmeää vartalossa. Itsessä ei nähdä huonosti hoidettua ihoa jne. Ja jos miehen kanssa seurustelee niin parhaimmillaankin se yleensä tuo siihen suhteeseen 50% patistuksen kanssa ja pettämisen todennäköisyys kanssa jotain 1/2.
Naisilta toisin sanoen vaaditaan hirveästi, mutta pienellä palkkiolla.Tää se varmaan on t. ap
Toki parempiakin miehiä on, sellaisia jotka näkee naiset ihmisinä, näkevät vaivaa parisuhteessa, ovat empaattisia eivätkä sinkkunakaan pyri panemaan ihan joka puolella. Mutta ei niitä kaikille riitä kun suuri osa on kumminkin niitä perussällejä joilla ei paljon annettavaa ole.
Mä on taas luullut että se maaginen ikä olisi ollut 29, 418739 vuotta ;)
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
No sit ne naiset, joitte kaa olet jutellu on myös miesvihaajia. Tai sit jos noi kaksoisstandardit pätee, nii voitteha te perustaa jonku itsenäiste naisten kerhon tai jotaki. :D
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Teillä on sitten koossa oikein kunnon miesviharinki :D
Hesarin juttujen mukaan olette onneksi poikkeus. Suurin osa 25-30v naisista, etenkin Helsingissä, ovat todella halukkaita löytämään miehen. Oletteko kenties niitä kettuja, jotka eivät yltäneet pihlajanmarjoihin?
mitä me teemme tällä tiedolla? ihan oikeasti?
itseäni taas ei ole kiinnostanut syödä maksalaatikkoa hetkeen.
Monet nuoret pariutuvat, koska hormonit hyrräävät ja on ajatus, että kuuluu hankkia seurustelukumppani. Ihmiset kypsyvät aivoiltaan aikuisiksi vasta siinä 25-vuotiaina. Sen jälkeen alkaa jo tietää, millainen ihminen on, mitä itse oikeasti haluaa ja tarvitsee ja mitä ei.
Jotkut haluavat parisuhteen ja perheen, mutta se ei ole kaikkien valinta eikä tarvitsekaan olla.
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
No kiva että teillä on yhteisiä harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tajuta miten nää hommat toimii. Miehet haluaa ilmaista seksiä, sinkun naisen pitää hoitaa raha-asiansa, kauneudenhoitonsa, asumiset ja kaikki yksin, kärsiä kuukautisvaivoista ja kohta puoleen kiireestä lapsenteon suhteen, jos sellaista aikoo. Sillä välin miehet pitää kaikessa rauhassa hauskaa poikien kanssa ja kommentoi arvostelevasti, jos naisella on vaikka kainalokarvat sängellä tai 3kg pehmeää vartalossa. Itsessä ei nähdä huonosti hoidettua ihoa jne. Ja jos miehen kanssa seurustelee niin parhaimmillaankin se yleensä tuo siihen suhteeseen 50% patistuksen kanssa ja pettämisen todennäköisyys kanssa jotain 1/2.
Naisilta toisin sanoen vaaditaan hirveästi, mutta pienellä palkkiolla.Mitä? Miksei nainen pidä hauskaa?
Nainen yleensä harkitsee tarkemmin jakamistaan (evolutiiviset syyt) vaikka seksi hyvältä voi tuntuakin ja siinä yli 27-v. naisen on parasta alkaa katsella jo kunnollista kumppaniaan, koska muuten jää lapset tekemättä tai joutuu yh:ksi.
Nainen myös, jälleen biologisista syistä rakastuu helpommin seksin takia sekä on "liian" huolenpitävä toisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Hesarin juttujen mukaan olette onneksi poikkeus. Suurin osa 25-30v naisista, etenkin Helsingissä, ovat todella halukkaita löytämään miehen. Oletteko kenties niitä kettuja, jotka eivät yltäneet pihlajanmarjoihin?
En vihaa miehiä, mietin vaan miski ne ärsyttää niin usein. Naiset ei juuri ärsytä. En ole lesbo. Ja kuka sanoi ettei minulla ole miestä? Ja mitä parisuhteisiin tulee, niin oon kuullut että monet naiset ärsyyntyy miehille suhteessa
Tuleeko se ärsytys tuon maagisen 27 iän saavuttaessa välittömästi synttäreiden jälkeen, vai vasta muutaman päivän päästä :)
Vierailija kirjoitti:
Tajuaa pärjäävänsä yksinkin.
Ja saattaa myös käydä niin että huomaa millaisia otuksia ne ihan oikeasti on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
En vihaa miehiä, mietin vaan miski ne ärsyttää niin usein. Naiset ei juuri ärsytä. En ole lesbo. Ja kuka sanoi ettei minulla ole miestä? Ja mitä parisuhteisiin tulee, niin oon kuullut että monet naiset ärsyyntyy miehille suhteessa
ihanko olet palstalta lukenut?
ja miehistä ei ole mitään kokemusta kuitenkaan?
Olet aikuistunut, tuntemasi miehet ei vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilta toisin sanoen vaaditaan hirveästi, mutta pienellä palkkiolla.Mitä? Miksei nainen pidä hauskaa?
Nainen yleensä harkitsee tarkemmin jakamistaan (evolutiiviset syyt) vaikka seksi hyvältä voi tuntuakin ja siinä yli 27-v. naisen on parasta alkaa katsella jo kunnollista kumppaniaan, koska muuten jää lapset tekemättä tai joutuu yh:ksi.
Nainen myös, jälleen biologisista syistä rakastuu helpommin seksin takia sekä on "liian" huolenpitävä toisia kohtaan.
Jaa. Kuvittelin että sillä tarkoitettiin jotain muuta kuin parittelua.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko se ärsytys tuon maagisen 27 iän saavuttaessa välittömästi synttäreiden jälkeen, vai vasta muutaman päivän päästä :)
No yleensä "aikuisemmalla" iällä, joskus siiinä 26-28 vuotiaana
Mikä "vasta" 19-vuotiaana. Eiköhän moni ole 27v vielä neitsyt. On myös paljon muitakin kuin w t - jännäpoikia.