Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En mä ainakaan haluaisi pestä kuukautissiteitä ja laittaa saman vaipan takaisin. Mieti omalle kohalle.

Vierailija
17.08.2006 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä niitä missään sen kummemmin liottele. Meillä pestään joka tapauksessa kerran päivässä koneellinen pyykkiä, joten huuhtaisen siteen heti käytön jälkeen ja poistan tahrat sappisaippualla. Sitten heitän rätin koneeseen ja illalla kone päälle! Helppoa ku heinänteko=)!

Vierailija
22/25 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan lapsen vaippojen kanssa samaan ämpäriin (kuivasäilytykseen) ja pesen joka päivä, joskus ovat pari päivääkin.

Ei niihin yleensä ole tahroja jäänyt. Itsekin yllätyin, miten hyvin lähtevät puhtaiksi, kun veri on aika sitkeä tahra muutoin vaatteessa. Taitan kyllä siteen aina kaksinkerroin, joten ihan koppuraksi ei pääse kuivaamaan.

Huutonetissä kaupataan myös tsi-siteitä, joten jo tekeminen ei onnistu, niin sieltä kannattaa kurkata.

On nää monta kertaa mukavampia kuin kertissiteet. Ei haudo, eikä tule sitä kauheaa hajua, mikä usein kertisten kanssa tulee (varsinkin, kun vuoto on niukempaa viimeisinä päivinä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oon itse maannut jo mullan alla ties kuinka kauan.

Mä tahdon mun pimpille vaan parasta ja se tykkää libresseistä ja tamponeista. Sorry!

Vierailija
24/25 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tietenkin pesen siteeni käsin, koska niissä on villaa. En halua niiden kutistuvan pikkutiiliskiviksi, joten siski tämä vaiva. Ai miksi villa sitten? Siksi, että se tuottaa siteeseen ominaisuuksia, joihin puuvillaiset (saati muoviset) voivat vain pyrkiä. Eipä falskaa ei. Sidettä ei huomaakaan. Hyvää yötä. Ai niin, sillointällöin noita täytyy lanoliinittaa.

Vierailija
25/25 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin oon miettiny.