Toivoin, että miehen vaihtaisi automme uudempaan ja osti Dacia Dusterin
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Nissan Quasghai omistajat kuulolla. On teknisesti melkein sama auto, kuin Dacia Duster.
Quasgai..... :D
Samaa kuin Porshe tai Lamborgini? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla muilla kehtaan ajella paitsi Audeilla ja Bemareilla.
Kaltaistesi katkerien & kateellisten ulinat tekevät aina NIIIIIN hyvää!!!
Nimim: 2 autoa tallissa, toinen niistä Audi.
Naapurillakin on kaksi Audia. Molemmat niistä on jotain 90-luvun malleja ja 1000 euron autoja, ja aina on joku remontti päällä. Ei merkki itsessään ole hieno asia, jos auto on vanha ja ruosteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nissan Quasghai omistajat kuulolla. On teknisesti melkein sama auto, kuin Dacia Duster.
Quasgai..... :D
Samaa kuin Porshe tai Lamborgini? :D
Kirjoitin tahallaan väärin, ettei Nissanistit hermostu liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla muilla kehtaan ajella paitsi Audeilla ja Bemareilla.
Kaltaistesi katkerien & kateellisten ulinat tekevät aina NIIIIIN hyvää!!!
Nimim: 2 autoa tallissa, toinen niistä Audi.
Naapurillakin on kaksi Audia. Molemmat niistä on jotain 90-luvun malleja ja 1000 euron autoja, ja aina on joku remontti päällä. Ei merkki itsessään ole hieno asia, jos auto on vanha ja ruosteinen.
No ei tietenkään, vanha romu on romu merkistä riippumatta.
Tarkoitin lähinnä takuun alaisia autoja.
No sittenhän sitä voi kävellä. Ongelma ratkaistu.
No mikset osta mieleistäsi katumaasturia itsellesi?
Annat miehen ajaa Dacialla.
Eiku niin...
Onhan se hirveän näköinen. Ja katsokaa takamurikkaa ja ripustuksia 😁 paksuus tyyliin hiihtosauva
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan kehtaa ajaa dasialla?
Onneksi on itsetunto sellaisessa kunnossa ettei tarvi autolla ajaessa miettiä mitään kehtaamista 😁
Miehelläsi taitaa olla itsetunto kunnossa ja lisäksi osaa ajatella taloudellisesti :)
Minä jopa olen hieman kateellinen tuollaisesta miehestä!
Omalla miehelläni kun pitää aina olla jokin uudehko ja tehokas premium merkin auto, vaikka sitten +200tkm mittarissa ostaessa.
Olen yrittänyt monesti ehdottaa, että hankkisimme jonkin tulotasollemme paremmin soveltuvan perus perhekulkineen uudempana ja paljon vähemmän ajettuna, vaikka Toyota Verson tai VW Golfin. Mutta ei kelpaa miehelle, ei sellaisilla kuulemma kehtaa ajella!
En kehtaa edes täällä kertoa, paljonko mieheni on käyttänyt näiden turhien egon jatkeidensa rahoituksiin ja korjauskuluihin rahaa viimeisen kymmenen vuoden aikana. Puhutaan kuitenkin vähintään kymmenistä tuhansista euroista.
Naapurit varmasti luulevat meidän olevan melko hyvätuloisia automme perusteella. Todellisuudessa itse teen osapäivätyötä tienaten bruttona 16 teur/v, mies tienaa bruttona 32 teur/v. Meillä on kaksi pienehköä lasta.
En tiedä autoista mitään mutta mikä vika muka Daciassa on? Vai onko nämä viestit jotain läppää. Ainakin ulkoisesti kivan näköinen vekotin.
Niin. Jotkut valittaa auton merkistä vaikka kaikilla ei ole varaa ylläpitää edes vanhaa mitään autoa. Se kiitollisuus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jotenkin säälittää semmoinen perhe jolla autona dacia.
Eniten säälittää nähdä perheenisä jonkun Dacian, Skodan, Kian tai muun halpis-itäauton ratissa jonkun marketin parkkipaikalla. Se on vähän sama kuin se mies huutaisi olevansa alistunut, luovuttanut ja tyytynyt kohtaloonsa. Unelmat on haudattu ja koko elämä pelkkää kompromissia.
Eniten säälittää keskituloinen sinkku kalliissa velka-audibemarissaan markettien pihalla pottunokka pystyssä katsomassa muiden autoja.
Hankittiimpa Dacia, naapurin riemurasia.
Olen tyytyväinen dusterin omistaja. Jo toisen. Enkä tunne mitään alemmuuskompleksia asiasta.
Auto jolla mennään huonoissakin olosuhteissa.
Auto, etenkin tavallinen perheauto kuten Audi tai Mercedes, on egonjatke vain köyhille.