Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomiodaanko sinua, äitiä, huomenna?

Vierailija
08.05.2021 |

Jos kyllä, niin miten?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain valita aamupalan (smoothieta, grilled cheese leipä ja marja-ja hedelmälautanen) sekä lounaan (ankkaa, valkoista parsaa). Kakun tekivät äsken, kun olin kävelyllä ( oletan että passion-suklaaganache ). Tiedän saavani tyttären (16v) maalamaan kortin ja mieheni ostaman lahjan. Päivä menee haravoidessa varmaankin.

Meillä tavataan juhlistaa aina "oikein kunnolla": kaikkien synttärit, äitienpäivä ja isänpäivä oikeastaan samalla kaavalla: "sankari" valitsee mitä haluaa.

Vierailija
22/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyödäään kakku naamaan ja lähdetäään panolomalle.

Lapsett sukspiboksiiin ladan katollle ja radiosta kuuuntelemme 60 luvun iskelmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jo käytönnösä koska teinin leipoivat täytekakun huomiseksi

Vierailija
24/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti kukkia, kuten aina, muuta en varmaankaan saa koska pojat eivät ole olleet koulussa eikä heillä ole käryäkään siitä että on äitienpäivä ja esikoinen ei ole Suomessa. Itse muistan tänä vuonna enemmän omaa äitiäni, ei olla nähty kuin viime alkusyksyllä viimeksi. Ostin pitopalvelusta kaikki ruuat jotka viemme mukanamme, lisäksi minulla on kortti ja ruusupensas ostettuna. Pyysin etteivät sisarukseni tulisi samana päivänä vanhempien luo jotta minimoimme riskin, meillä on kolme neljästä saanut jo rokotteen.

Vierailija
25/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muisteta mitenkään, sanoin lapsille etten tarvitse mitään, toinen opiskelee ja toinen on koronan vuoksi lomautettu, ehdotin että käyttävät rahansa nyt vaikka laskuihin tai johonkin muuhun itselle tarpeelliseen.

Miksi muistamisen pitäisi olla jotain mihin pitää "tuhlata" rahaa? Voisivat vaikka leipoa kakun, se ei montaa euroa maksa, luultavasti ainekset on pääosin jo kaapissa valmiina.

Vierailija
26/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko.

Vierailija
27/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Pomo muistaa tupla palkalla 😂

Vierailija
28/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo eilen kukkia, kortin ja halauksia koska yksi lapsistani kävi luonani eilen sillä hän ei pääse huomenna työvuoronsa vuoksi käymään. Huomenna saan luultavasti ainakin lisää kukkia ja halauksia.

Vierailija
29/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eikä tarvitsekaan. Poika kävi juuri syömässä ja auttelemassa parissa isommassa hommassa, siinä oli huomioimista aivan tarpeeksi ja lisäksi hän vielä imuroi. :D Hienoa!

Vierailija
30/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muisteta mitenkään, sanoin lapsille etten tarvitse mitään, toinen opiskelee ja toinen on koronan vuoksi lomautettu, ehdotin että käyttävät rahansa nyt vaikka laskuihin tai johonkin muuhun itselle tarpeelliseen.

Ei muistaminen vaadi rahaa.

Vierailija
31/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ei kummemmin. Mies nukkuu koko päivän eikä huomioi mua mitenkään ja lapset ojentaa lahjansa ja korttinsa ja lähtee kavereiden kanssa 😭 Mies herää ja vaatii palvelua.. tee aamupalaa, tuo se sänkyyn ja anna s*ksiä. 😟

Kauhea! Hali🥺❤️

Miks ihmeessä olet tuollaisen sian kanssq??

Vierailija
32/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole ilmoittanut uutta osoitetta lapselleni.

Vierailija
33/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muistamisen pitäisi olla jotain mihin pitää "tuhlata" rahaa? Voisivat vaikka leipoa kakun, se ei montaa euroa maksa, luultavasti ainekset on pääosin jo kaapissa valmiina.

Tätä minäkin ihmettelen. Meillä lapset tulevat aamulla halaamaan ja pussaamaan ja sanovat hyvää äitienpäivää. Haluavat myös leipoa jotain, saavat itse päättää mitä. Mitään ei takuulla ole ostettu, mutta varmaan ovat tehneet itse kortit, ja pienempi ehkä koulussa vielä jotain. Itse soitan omalle äidilleni toiseen kaupunkiin ja toivotan hyvää äitienpäivää.

Vierailija
34/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Äitienpäivän tarkoitus on, että lapset huomioivat äitiään. Mun lapsi on vielä turvallisesti kohdussa :) En kaipaa mitään ekstrahuomiota. Jos saan viettää tulevat äitienpäivät mun lapsen kanssa, niin olen tyytyväinen.

Vierailija
35/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ei kummemmin. Mies nukkuu koko päivän eikä huomioi mua mitenkään ja lapset ojentaa lahjansa ja korttinsa ja lähtee kavereiden kanssa 😭 Mies herää ja vaatii palvelua.. tee aamupalaa, tuo se sänkyyn ja anna s*ksiä. 😟

Ootsä sun miehen äiti, vai miten sun mies tähän liittyy?

Vierailija
36/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, miniäni tekee kakun, toivoin, hän on kakkumestari, tytär perheineen tuo kukkia.

Kahville tulee seitsemän, joista ihanimmat ovat pojantyttäreni 2,5 v ja pojanpoika kohta 1 v.

Näin on hyvä! 💖

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi