Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matthew Perry ja Ben Affleck lähestyivät nuoria naisia deittisovelluksessa – somemyrsky puhkesi

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehet eivät luovuta koskaan. Valitettavasti.

Vierailija
2/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tässä nyt oli se ongelma...

"Haralson kertoo haastattelussa ihmetelleensä sitä, miten hänen ja Perryn suuri ikäero ei tuntunut haittaavan näyttelijää lainkaan. Haralson myöntää, etteivät Perryn puheet olleet seksuaalissävytteisiä, mutta hänelle tuli silti keskustelusta ikävä olo."

Jos tulee ikävä olo, eikö tuollainen 19-vuotias nainen osaa itse lopettaa? Nykyään ihmiset on todella lapsellisia ja avuttomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ihqu brädpitt telkussa nuorena. Ja sitten muistetaan että hänkin on setämies nykyään.

Vierailija
4/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia teinityttöjen huomiohuorausta.

Vierailija
5/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Setämiehet ahdistelee nuoria naisia. Tuomittavaa!

Vierailija
6/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo pimut sitten matchaavat niiden setämiesten kanssa, jos kerran on niin kamalaa?

Vierailija
7/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Ja varmaan nuorta naista riittääkin. Kateelliset panettelee. Minä en saa kuin keski-ikäisen vaimoni. Riittää minulle. Kyllä nämä paheksunnat yleensä johtuvat kateudesta. Naiset kadehtivat nuoruutta, ja setämiehet filmitähtiä.

Vierailija
8/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan setämiesten kuvitelmia omasta himottavuudestaan. Aika meni jo 25 vuotta sitten, ja silti yritetään tyttären ikäistä.

Vierailija
9/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Vierailija
10/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi hommaa nykypäivänä, jostain kumman syystä. Pitäisi säätää naisille eri täysi ikäisyyden rajat

mies53v

Vierailija
11/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas taas hakemalla haettu kohu. Naiset ovat ihan itse vapaaehtoisesti jutelleet näiden miesten kanssa ja keskustelussa ei edes ole ollut mitään törkyä. 

"Perry oli Haralsonin mukaan kysellyt muun muassa seuraavanlaisia kysymyksiä:

– Pyöritteletkö hiuksiasi sormiesi ympäri aina yhtä paljon?

– Olenko yhtä vanha kuin isäsi?" 

Herranjumala, soittakaa poliisi. Jos vanhan miehen on sopimatonta jutella nuoren naisen kanssa, eikö se ole sille naiselle ihan yhtä sopimatonta. Hitusen kaksinaismoralismia ilmassa. 

Vierailija
12/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tykkää, että miehet tykkää nuorista naisista. Ei tässä muuta takana ole.

Vierailija
13/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Affleck oli roikkuva (luuleeko herra taivaanlahja että hänen kanssaan ei saa unmatchata?). Perrystä en osaa sanoa, tekstin perusteella mitään ei tapahtunut. Ehkä yrittää ratsastaa toisella jutulla julkisuuteen.

Vierailija
14/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä. Ja varmaan nuorta naista riittääkin. Kateelliset panettelee. Minä en saa kuin keski-ikäisen vaimoni. Riittää minulle. Kyllä nämä paheksunnat yleensä johtuvat kateudesta. Naiset kadehtivat nuoruutta, ja setämiehet filmitähtiä.

Melkein oikein. En kadehdi nuoria naisia, olen ollut itseäni vanhempien setämiesten kohteena vaikka en ole malli. Että jospa miehetkin nyt vaan katsoisivat sinne peiliin. Keski-ikäinen mies ei ole parikymppisen mielestä millään tavalla seksikäs.

Vierailija
15/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, et miehii ollaa heti paheksumassa, mut kukaa ei paheksu naisii. Mikä siinä on nii vaikeeta naisilla ettii oman ikästä seuraa?

Vierailija
16/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan setämiesten kuvitelmia omasta himottavuudestaan. Aika meni jo 25 vuotta sitten, ja silti yritetään tyttären ikäistä.

Yrittäjät on helppo välttää, kun ei matchäile niitten kanssa.

Vierailija
17/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v*ttua jossain deittipalvelussa sitten pitäisi tehdä? Seuraavaksi paheksutaan miksi joku (valkoinen heteromies) syö ravintolassa tai lainaa kirjoja kirjastossa???

Vierailija
18/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Jännä juttu, et miehii ollaa heti paheksumassa, mut kukaa ei paheksu naisii. Mikä siinä on nii vaikeeta naisilla ettii oman ikästä seuraa?

Ole sinä palstan vakiokakara hiljaa. Tule takaisin kun osaat edes alkeellisimmat kirjoitussäännöt.

Vierailija
19/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin mennä sheimamaan tuota Haralsonia instassa, mutta se on poistanut kommentoinnin.

Vierailija
20/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo pimut sitten matchaavat niiden setämiesten kanssa, jos kerran on niin kamalaa?

Niinpä ja molemmilla miehillä on pahat päihdeongelmat. Känniviestejä on kiva lähetellä ja selvinpäin iskee morkkis. Pimut kostaa kun viestittely loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi