Millainen siemensyöksy tuntuu miehestä parhaimmalta?
Minulla on sellainen mielihalu, että olen hirveän kiinnostunut mieheni laukeamisista ja siemensyöksyistä. Omalla miehelläni syöksyjen määrä ja voimakkuus vaihtelevat paljon ja joskus ensimmäiset yksi tai kaksi sykäystä voivat lähteä todella vauhdikkaasti. Esim. muutama viikko sitten hieroin mieheni loppuun asti kädelläni ja yritin tähdätä lastia rinnoilleni, mutta ensimmäinen sykäys suihkahtikin olkapäälleni saakka.
Tuntuvatko nuo eri voimakkuudella tulevat sykäykset jotenkin erilaisilta miehelle?
Kommentit (128)
Varattuun naiseen paljaalla ammuttu viikon lasti! Ai että tuntuu hyvältä ja ajatus siitä että siinä toisen oma nainen tarjoaa pilluaan naitavaksi vielä lisää sitä nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Varattuun naiseen paljaalla ammuttu viikon lasti! Ai että tuntuu hyvältä ja ajatus siitä että siinä toisen oma nainen tarjoaa pilluaan naitavaksi vielä lisää sitä nautintoa.
Totta
Samalla kun näkee naisen nautinnollisen ilmeen
Pirkkapano kirjoitti:
Parhaat tulee yksin , ei kukaan muu jaksa nypyttää kullinpäätä 3 tuntia housujen läpi .
Pitäen stondiksen tuon ajan , lopulta kuin rautakangella iskettäisiin niskaan , ja lastit housun lahkeeseen......pano ei tunnu juuri miltään. Pikapanot on täyttä huuhaata.
Tämä on kyllä totta, että orgasmi on parempi, mutta kokonaisvaltaisena elämyksenä seksi on paljon parempi ja antaa pitemmäksi aikaa tyydytetyn olon.
Sellainen tuntuu parhaalta, kun olen ensin saanut naiseni hulluksi himosta ja sellaiseen naiseen kun saan päästää lastini niin huh huh..
Syklittäin pumppaava orkku, kun spermukkaa purkautuu sykkivään pilluun.
Pinko kirjoitti:
Syklittäin pumppaava orkku, kun spermukkaa purkautuu sykkivään pilluun.
Tuo muuten tuntuu näin naisenakin ihanalta olipa mies oma tai vieras. Vieraan kanssa siinä on sellaista melkein ylpeyttä onnistuneesta pokaamisesta ja oman kanssa siinä on lisänä se rakkaus ja muu tunnepuoli. Tuntuu tietysti myös hyvältä ihan pillussakin
Paras on sellainen joka tulee pitkän kiihotuksen jälkeen syvälle pilluun. Nykyisin ei vain meinaa enää nalli palaa vaimon pilluun, en tiedä mistä johtunee. Runkkaa sitten minut loppuun mutta eihän se sama asia ole.
Tykkään kun vaimo runkkaa ja saan tulla täysin vapaasti. Kun itse runkkaan mietin aina sotkua. Olen myös välillä pyytänyt että kun tulen vetää hän esinahan ihan taakse. Tuntuu jotenkin vielä voimakkaammalta ruiskaukset tuolloin.
Ei kahta sanaa. Parhaimmalta tuntuu, kun pillu lypsää kalun välisin tyhjäksi voimakkailla puristuksilla. Oikein kunnon lypsy, niin tuntuu että kalu rähjättää verenpaineesta.
Minulla vaihtelee. Orgasmi ei välttämättä tunnu kummoiselta, vaikka lentäisikin kunnolla. Enemmänkin voi olla puutunut tunne ja varsinainen hyvä tunne tulee jälkikäteen ja se jää päälle moneksi tunniksi. Välillä voi tulla nauruorgasmikin eli jostain syystä alkaa naurattamaan, tulee sellainen hönöolo vähän eli on omissa oloissaan kylläisenä ja pitkäänkin. Hyvä orgasmin tunne voi myös tehdä levottomaksi jostain syystä. Tuntuu ensin oikein hyvältä ja sitten jotenkin iskee jonkinlainen ahdinko. Liian nopeasti tuotettu orgasmi yleensä tekee minulle tuota.
Kyllä minusta naisen sisään purkautuminen tuntuu kaikista parhaalta varsinkin, jos nainen laukeaa samanaikaisesti ja supistelee sen ympärillä. Maailmassa ei ole suurempaa nautintoa.
En nyt jaksanut lukea ketjua, vaan vastaan suoraan:
Siemensyöksy tuntuu FYYSISESTI ehdottomasti parhaimmalta johonkin lämpimään ja liukkaaseen. Kolme koloa nyt itsellä tulee ekana mieleen.
Sitten erikseen on visuaalinen tyydytys esim rinnoille, pepulle tai kasvoille. Niissä voi olla vähä erilaisia elementtejä, eikä ne sovi joka tilanteeseen tai hetkeen.
Yleisesti ottaen mitä voimakkaampi ja runsaampi ejakulaatio, sen paremmalta se tuntuu.
Poikkeuksena tilanne, jossa laukeaa useamman kerran lyhyen ajan sisällä. Ne jälkimmäiset kerrat voivat olla todella tajunnanräjäyttäviä, vaikka purkaukset ovat visuaalisesti vaatimattomampia.
Sellainen, jossa minä saan vaan keskittyä nautintooni.
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksanut lukea ketjua, vaan vastaan suoraan:
Siemensyöksy tuntuu FYYSISESTI ehdottomasti parhaimmalta johonkin lämpimään ja liukkaaseen. Kolme koloa nyt itsellä tulee ekana mieleen.
Sitten erikseen on visuaalinen tyydytys esim rinnoille, pepulle tai kasvoille. Niissä voi olla vähä erilaisia elementtejä, eikä ne sovi joka tilanteeseen tai hetkeen.
Samaa mieltä. Tosiaan sellainen laukeaminen voi olla todella tyydyttävä ja voimakas, että saa katsella alastonta naista ja kosketella samalla kun runkkaa. Olen käynyt private stripteasessa joitakin kertoja ja se voi olla uskomattoman nautinnollista ja tulee voimalla. Mutta ykköseksi pistän kyllä tuon, että saa laueta lämpimään ja kosteaan lemmenpesään.
Se on tyttöystäväni kädestä ja kiihkeästä yhdynnästä. Joskus tasan, joskus yhdyntä vie voiton. Käsihyväilyssä on niin paljon visuaalista puolta. Tyttöni ilmeet, hänen ihailunsa mua kohtaan ja ote kuin stondikseni olisi ihme, hellä kosketus ja sit esinahkaa taakse ja touhutipoilla kosteutta. En osaa sitä muuten kuvailla. Lentää helposti paksuja nauhoja spermaa, suuri nautinto vie tietoisuuden hetkestä ja paikasta.
Kiihkeästä yhdynnästä jossa tyttöä huomioiden dominoin saan niin paljon. Läheisyys, lämpö, kosteus, puristus, saa olla vallassa kiihkeänä. Suudellen ja tiukasti pannen, pehmeiden rintojen päällä ihaninta. Rajun loppupuristuksen jälkeen sykkiä syvällä ja tuntea naisen nautinto koko kropalla. Kietoutua, sulautua yhteen. M23
itselläni aina se: kivastijännä jännänodotteinen ja (alkulämmittelyn,"esileikkimisen ajan") kuumottavan kiihoittavankiimanturvottamat aivot sulavat..
..N a u t i n t o o n. (sellainen. aina itselläni).
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen mitä voimakkaampi ja runsaampi ejakulaatio, sen paremmalta se tuntuu.
Poikkeuksena tilanne, jossa laukeaa useamman kerran lyhyen ajan sisällä. Ne jälkimmäiset kerrat voivat olla todella tajunnanräjäyttäviä, vaikka purkaukset ovat visuaalisesti vaatimattomampia.
Tuo on hyvä.
Pitkän hyvän yhdynnän jälkeen voimakas orgasmi mikä on saattanut yrittää tulla useita kertoja mutta on päässyt keskeyttämään orgasmin tulemisen.
Tämän jälkeen saattaa pitkään valua liukasteita ulos ja kiihotus säilyy vielä tunteja ja halu orgasmiin on vielä uudelleen vaikka on ihan tyhjä. Nesteitä saattaa tulla ulos vaikka istumaan mennessä tuolille.
Nykyään vähän harmittaa se että enää ei tule juurikaan spermaa ulos asti . Syynä on eturauhasen liikakasvu ja lääkitys tähän . Yhdyntä onnistuu mutta siemensyöksy tuntuu hetken lievänä kipuna virtsaputkessa kun lääke estää virtsaputken normaalia supistumista . Kaipa se sperma menee rakkoon päin mutta sitten kuitenkin spermaa valuu hetken päästä uloskin vähän kun erektio on lopahtanut . Mutta se ejakuloinnin tuntuma ei ole enää sama kuin ennen lääkitystä mutta vaihtoehtoja ei ole kun vielä selviää lääkityksellä kun olen jo 62v mies.
Parhaat tulee yksin , ei kukaan muu jaksa nypyttää kullinpäätä 3 tuntia housujen läpi .
Pitäen stondiksen tuon ajan , lopulta kuin rautakangella iskettäisiin niskaan , ja lastit housun lahkeeseen......pano ei tunnu juuri miltään. Pikapanot on täyttä huuhaata.