Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavana naisena suhteeni päättyvät aina seksin puutteeseen

Vierailija
08.05.2021 |

Ja on paljon miehiä, jotka haluaisivat kanssani seksittömän suhteen. Ennemmin yksin vai seksittömässä suhteessa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo, niin sen pitäisi olla :D

Vierailija
22/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa mies, joka tykkää seksistä muhkeiden naisten kanssa. Tuttu haaveilee rehevistä afrikkalaisista naisista. 

Afrikan suunnilta kannattaisi tosiaan alkaa katselemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukallinen Tapetti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ylipainoinen, suorastaan lihava nainen ja ainakaan seksin puutteeseen suhteet eivät ole kaatuneet: en usko, että asia johtuu painosta. Johonkin muuhun ovat sitten kaatuneet esim. siihen, että olen kyllästynyt miehen päihteitten täyttämään elämään.

Nainen ei laihduta, koska mies käyttää päihteitä, ja mies käyttää päihteitä, koska nainen on lihava. Hienosti menee.

Käytti paljon päihteitä jo ennen kun tapasimme, itse asiassa hänen juomisensa väheni, kun tapailimme. Mutta silti käytti liikaa päihteitä. Näillä ja mun lihavuudella ei ollut tuollaista yhteyttä, hölmö johtopäätös. Jos laihdutan, niin laihdutan itseni ja terveyteni takia. Noista ajoista olenkin vajaa 20 kg kevyempi, koska laitoin alkoholinkäytön minimiin, vähensin herkuttelua jne. Olen jo sen ikäinen, että on tässä saanut tarpeeksi miehiä yrittää miellyttää, värjäillä hiuksia sopivan väriseksi, pukeutua tietyllä tavalla jne. (silti miesten pitänyt jostain tyhmästä aukoa päätään, kuten esim. puhua kauniimmista naisista). Nyt miellytän vain itseäni: jos jotain kiinnostaa, hyvä, jos ei, ehkä vielä parempi.

Vierailija
24/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kyllä minulla on ollut vientiä näin 90kg naisena sekä seksiin että parisuhteeseenkin. Itsetunto on kyllä kohdillaan, enkä pahemmin piittaa muitten mielipiteistä. Elän omaa elämääni, en kenenkään muun.

Vierailija
25/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukallinen Tapetti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ylipainoinen, suorastaan lihava nainen ja ainakaan seksin puutteeseen suhteet eivät ole kaatuneet: en usko, että asia johtuu painosta. Johonkin muuhun ovat sitten kaatuneet esim. siihen, että olen kyllästynyt miehen päihteitten täyttämään elämään.

Nainen ei laihduta, koska mies käyttää päihteitä, ja mies käyttää päihteitä, koska nainen on lihava. Hienosti menee.

Käytti paljon päihteitä jo ennen kun tapasimme, itse asiassa hänen juomisensa väheni, kun tapailimme. Mutta silti käytti liikaa päihteitä.

Se on kyllä huono juttu, jos käyttää runsaasti päihteitä, on sitten mies tai nainen.

Vierailija
26/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Olen ollut lihava ja seksielämä oli vilkas sillonkin. Nyt olen normaalipainoinen ja on paljon virheitä kropassa eikä silti ongelmaa.

Seksin puute taitaa johtua ihan vain omista pään sisäisistä ongelmistasi, ei painosta.

Tai pikemminkin miesten päiden sisäisistä. Niillä on kuulemma nykyään niin vaikeaa. 😂

Vierailija
27/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suhteeni päättyvät siihen kun huomaan miesten olevan päihderiippuvaisia. Ei niillä tietenkään silloin muuta elämään mahdukaan.

Vierailija
28/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihavatkin ihmiset harrastavat seksiä. Et vain ole löytänyt sellaista puolisoa, jonka kanssa seksimieltymyksenne sopivat yhteen.

Vierailija
29/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies kykenee läskin kanssa seksiin.

Vierailija
30/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Olen ollut lihava ja seksielämä oli vilkas sillonkin. Nyt olen normaalipainoinen ja on paljon virheitä kropassa eikä silti ongelmaa.

Seksin puute taitaa johtua ihan vain omista pään sisäisistä ongelmistasi, ei painosta.

Tai pikemminkin miesten päiden sisäisistä. Niillä on kuulemma nykyään niin vaikeaa. 😂

Ai? Ei minulla ainakaan ole vaikeaa.

Toisaalta en kuvittelekaan, että tämä palsta edustaisi millään tavalla todellisuutta internetin ulkopuolella.

Vierailija
31/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kroppa on suurin viehätystekijä naisessa, ei sille voi mitään eikä omaan viehätykseen voi vaikuttaa, sitä joko on hyvä kroppa tai ei ole hyvä kroppa.

Jep 👍. Minua vaan hyvä kroppaisena naisena kiinnostaa muut jutut enemmän 😍. En jaksa jatkuvaa jyystämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi