Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko parissa kuukaudessa rakastua?

Vierailija
08.05.2021 |

Pohdintoja? Olen tapaillut yhtä miestä nyt tuon verran. Olen itse halunnut ottaa rauhassa eikä olla edes sovittu että ei esim. tapailtaisi muita. Mutta en halua enää tapailla muita. On koko ajan ikävä toista. Ihan hullunlailla. Nyt olen ollut välillä jotenkin ihan ahdistunut jos ei olla nähty tai en hetkeen kuule miehestä. Vaikka ei sinänsä mitään syytä ole ahdistua kun asiat on ihan kivasti. Ja sit eilen tajusin että olenko hemmetti vie nyt RAKASTUNUT 😳 Sitä ei tapahdu usein. Pelottavaa, tuntuu että on niin paljon menetettävää..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan voi, nimeäisin tunteen enemmänkin alkuhuuman ihastukseksi.

Mutta olemmehan toki erilaisia.

Vierailija
2/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun tarvitsee sopia miehen kanssa, ettei "tarvitse tapailla muita", niin älä rakastu. Olipa tarve sopia tuollaista sinun tai miehesi puolelta tai pahimmassa tapauksessa molempien. Vielä ehdit perääntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihastumisvaihe kestää 4kk. Se on neurologiaa ja aivojen kemiaa. Rakastuminen kestää sen jälkeen pari vuotta jonka jälkeen joko rakastaa tai ei rakasta.

Vierailija
4/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun tarvitsee sopia miehen kanssa, ettei "tarvitse tapailla muita", niin älä rakastu. Olipa tarve sopia tuollaista sinun tai miehesi puolelta tai pahimmassa tapauksessa molempien. Vielä ehdit perääntyä.

No en itse usko tuollaisiin. Tottakai asioista pitää ja kuuluu “sopia”. Ei se silti tarkoita etteikö molemmat esim. tekisi jo niin. Ja olen itsekin tämän suhteen aikana käynyt kerran treffeillä toisen kanssa, vaikka olin jo hyvin ihastunut mieheen. Ja se vain alleviivasi itselleni sitä etten halua muita.

Vierailija
5/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buhah. Kyllä minä ehkä puolenvuoden jälkeen uskaltaisin alkaa puhumaan rakkauksista. Eräskin väitti jo parin kuukauden jälkeen rakastavansa, vaikkei oltu edes tavattu kuin pari kertaa pikaisesti yhden päivän ajan. Joillain tuntuu olevan pallo pahasti hukassa tunteidensa kanssa.

Vierailija
6/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, miten "rakastuminen" määritellään.

Vierailija
7/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buhah. Kyllä minä ehkä puolenvuoden jälkeen uskaltaisin alkaa puhumaan rakkauksista. Eräskin väitti jo parin kuukauden jälkeen rakastavansa, vaikkei oltu edes tavattu kuin pari kertaa pikaisesti yhden päivän ajan. Joillain tuntuu olevan pallo pahasti hukassa tunteidensa kanssa.

Nojoo. Me ollaan kyllä oltu jo paljon enemmän yhdessä ja hyvin intiimisti.. ei minulla kuitenkaan ole mitään tarvetta väitellä olenko rakastunut vai ihastunut. Mietiskelen vain omien tunteiden voimakkuutta kun ne hieman yllätti. Ap

Vierailija
8/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Rakastumiseen menee noin kaksi vuotta. Tuo on vain jotakin dramaattista ihastumista.

Vierailija
9/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet?

Vierailija
10/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ensi silmäyksellä on olemassa. Noin meille kävi ja yhdessä melkein 40 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän