Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheen ja sukulaisten näkeminen ahdistaa ihan kauheasti jostain syystä. Muita?

Vierailija
08.05.2021 |

En osaa selittää mutta henkisesti koen uhkaavana tilanteena perheen ja sukulaisten tapaamisen enkä osaa selittää sitä että miksi. Kaikki kysymykset ahdistaa ja muutenkin niiden kanssa on niin "esillä" ja tarkasteltavana eri tavalla kuin vaikka työkavereiden kanssa. En oikeastaan juuri koskaan halua nähdä perhettä ja sukulaisia, mikä on ehkä vähän surullista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikkien muiden mielestä aina mukavaa nähdä sukua?

Vierailija
2/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, meidän suku ei onneksi ole kovin utelevaa sorttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini etenkin on sellainen ihminen joka tykkää tarkastella ihmisiä päästä varpaisiin ja huomaa miten päässä liikkuu arvostelevia ajatuksia ja usein töksäyttääkin niitä ääneen.

Vierailija
4/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole sukurakas todellakaan. En halua pitää mitään yhteyttä serkkuihini, enkä nykyään myöskään sisaruksiini.Äitiinikin harvoin. Serkut ei muuten vaan kiinnosta ja siskot ei osaa käyttäytyä ystävällisesti. Olen huomannut, että parempi pysyä kaukana suvusta mielenrauhan säilyttääkseni.

Vierailija
5/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta en koskaan ole miettinyt asiaa tarkemmin. Puhe sadan tuntemattoman edessä, ei ongelmaa. Sukulaisen luo kylään -> ahdistus.

Vierailija
6/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole sukurakas todellakaan. En halua pitää mitään yhteyttä serkkuihini, enkä nykyään myöskään sisaruksiini.Äitiinikin harvoin. Serkut ei muuten vaan kiinnosta ja siskot ei osaa käyttäytyä ystävällisesti. Olen huomannut, että parempi pysyä kaukana suvusta mielenrauhan säilyttääkseni.

Taidat olla vielä nuori ja sinkku.

Vierailija
7/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vielä nuori ja sinkku.

Jaa, miksi niin luulet?

Vierailija
8/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siunua ahdistaa ihan kaikki?

Vierailija
9/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu!

En uskalla vastata rehellisesti, mitä olen puuhannut, vaan pitää esittää, että koulu menee hyvin ja en ryyppää joka toinen päivä yksin kotona (olen diagnosoitu alkoholisti).

T. Onneksi toisella paikkakunnalla asuva korkeakouluopiskelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän