Elisan sähköpostit, netti. fi muiden mukana piti lakkauttaa 3.5.2021, vaan tuntuu, että se on virlä toiminnassa, miten teillä?
En ymmärrä kun Elisa on viestittänyt lopettavansa ilmaiset sähköpostit mm. netti. fi 3.5.2021, mutta miksi se on yhä avattavissa. Suurella vaivalla pelastin tärkeät sähköpostit ja nyt sinne ei tule enää viestejä , enkä ole lähettänyt.
Miten teille on käynyt Elisan kanssa? En halua maksullista, kun siirryin gmail-postiin ja loin uuden tilin.
Kommentit (5)
Mitä sähköpostia suosittelette, tällaiselle vanhalle tietämättömälle?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sähköpostia suosittelette, tällaiselle vanhalle tietämättömälle?
Älä missään nimessä ota gmailia. Se vakoilee.
Luukku.com on erittäin vanha eikä millään tavalla toimiva nykyaikana.
Minä suosittelen Meiliboxia. Se on suomalainen, ilmainen ja nykyaikainen.
Kaverin sähköpostin Elisa pisti poikki ennen aikojaan! Tosi törkeää. Tuli ilmoitus et muuttuu maksulliseksi ja pitää rekisteröityä viimeistään 30.4. Huhtikuun puolessa välissä olikin Elisa pistänyt poikki, ei mitään viestiä edes tästä. Meni yksi huutokauppa pieleen tämän vuoksi. Lisäksi jotakin laskuja meni ohi.
Juu, meni poikki kun en ollut älynnyt rekisteröityä eli oma moka. Otin sitten yhteyttä Elisaan ja palauttivat sähköpostiosoitteeni nopeasti. Hyvää nopeaa asiakaspalvelua oli mielestäni. Olen käyttänyt samaa sähköpostiosoitetta varmaan parikymmentä vuotta ja en olisi millään halunnut vaihtaa sitä. Onneksi ei tarvinnutkaan.
Mulla ei ole siinä spämmejä tullut, mutta kun muuttavat/muuttivat maksulliseksi. Häkellyin ihan täysin ja otin gmail-osoitteen. Tosin netti. fi oli kätevä, minulle taitamattomalle.
Kunhan eivät lähetä laskua, nyt eivät ole viestittäneet mitään. Mokomatkin.