Tänään ensimmäiselle piikille.. MUTTA
Menen melko kyynisenä ja vastentahtoisena ottamaan ensimmäisen piikin. Ihan vain siksi etten jaksa alkaa taistella yleistä mielipidettä vastaan ja selitellä.
Toisen piikin kansa sitten olenkin hyvin paljon kriittisempi. Mikäli yhtään alkaa tulla enemmän tietoja haitoista toisen piikin kanssa niin jätän ehdottomasti ottamatta.
Taudin takia en siis piikkiä ota. En usko sen tehoon ja ongelmia oletan olevan tulossa.
Hullu tilanne.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan etä aika paljon kakkoset jää
ottamatta. Nuoret ei mene ykkösillekkään.
FYI: Eilen kuoli ihan perusterve 15 vuotias urheilijatytto koronaan USAssa. Romahti nopeasti, ei edes kerinnyt sairaalaan vaan kuoli pelastushelikopteriin.
Ihmetyttaa suomalaisten suhtautuminen rokotukseen ihankuin oltaisiin jotain virustieteilijoita joilla on jotain salaista tietoa.
Nyt jää multakin toinen ottamatta ihan varmaan, tuo uusi neurologinen vaiva koskee muitakin kuin Astran piikkiä!
Olen saanut jo tehosteenkin ja elämä hymyilee.
Teen työtä vanhusten kanssa ja omat vanhempanikin ovat noin 80 vuotiaita, enkä edes ajatellut, että en ottaisi rokotusta.
Vierailija kirjoitti:
Teen työtä vanhusten kanssa ja omat vanhempanikin ovat noin 80 vuotiaita, enkä edes ajatellut, että en ottaisi rokotusta.
Hienoa.
Sain eilen ekan rokotuksen ja toisen heinäkuun lopulla.
Suosittelen, että ihmiset unohtaisivat nuo vainoharhansa ja ottaisivat rokotuksen
Ihmiset ovat valmiita kuolemaan välttääkseen hyttysenpiston? Miten kesä menee suomessa, kun tulee piikkiä piikin perään päänahkaan?
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen voit tappaa ne vanhukset kun oireettomans kantajan hillut työpaikalla.
Ei tämä rokote tautia pysäytä.
No nyt voin minäkin todeta, että lammas. Mä en olisi ottanut rokotetta, jos ajattelisin kuten sinä.
Veikkaan etä aika paljon kakkoset jää ottamatta. Nuoret ei mene ykkösillekkään.